دنیای وب

بازاریابی دیجیتال چیست؟

هنگامی که ما از کلمه “بازاریابی دیجیتال” استفاده می کنیم ، قبلاً به تلاشهای بازاریابی اینترنتی مارک دار اشاره می کنیم.

بنابراین ، اگر از بازاریابی دیجیتال (DM) سؤال می کنید ، پاسخ شما در اینجا آمده است:

این یک روش تجاری است که در آن پیام های تبلیغاتی از طریق کانال های آنلاین مانند وب سایت ها ، برنامه های تلفن همراه ، موتورهای جستجو ، رسانه های اجتماعی و ایمیل ارسال می شود. این برند به جلب توجه محصولات خود در بین مصرف کنندگان کمک می کند.

اگرچه DM از سال 2000 به محبوبیت خود دست یافت. در دو سال گذشته ، این ارتباطات بازاریابی را متحول کرده است.

معنای واقعی:

این یک پیام رسان تجاری (تبلیغات) است که از طریق کانال های الکترونیکی مانند تلویزیون ، رادیو ، اینترنت و غیره تحویل داده می شود. کانال های الکترونیکی داده های سری 0 یا 1 را ایجاد ، ذخیره و انتقال می دهند.

و بنابراین،

این می تواند به صورت آنلاین و آفلاین اتفاق بیفتد.

اگر موارد بالا صحیح است ، پس

از زمان ارسال گوگللیمو مارکونی ، اولین سیگنالهای رادیویی خود در سال 1896 می گذرد.

این دیوانه نیست!

با این حال ، تعریف ساده از نام تجاری در مورد عملکرد بازاریابی دیجیتال در دنیای امروز به اندازه کافی نمی گوید.

این معنی بی فایده است زیرا فناوری فقط عامل بازاریابی دیجیتال است. بنابراین بیایید بفهمیم که بازاریابی دیجیتالی دقیقاً چیست؟

بازاریابی دیجیتال در متن امروز چیست؟

در متن امروز:

این مجموعه فعالیتهای بازاریابی تعاملی است که بصورت آنلاین انجام می شود. این فعالیت ها به یک فرد یا سازمان کمک می کند تا به مخاطب هدف برسد و به اهداف تجاری و مالی خود برسد.

بنابراین وقتی می گویند بازاریابی دیجیتال ، اساساً ما به بازاریابی دیجیتال بصورت آنلاین اشاره می کنیم.

شکل دیگر DM بازاریابی دیجیتال آفلاین است که در سایر دستگاه های الکترونیکی مانند رادیو یا تلویزیون رخ می دهد.

من می دانم که شما اینجا نیستید که درباره رادیو یا تلویزیون بخوانید ، بنابراین می خواهم شما را پس انداز کنم (اگرچه من در طول کار خودم میلیون ها دلار در بازاریابی آفلاین سرمایه گذاری کرده ام).

وقتی می گویم “DM” با این مقاله پیش می روم ، در واقع به “بازاریابی دیجیتال آنلاین” اشاره می کنم ، زیرا این همان چیزی است که شما می خواهید اینجا بخوانید ، درست است؟

  1. این یک گروه از فعالیت های بازاریابی است ، نه تنها یک فعالیت.

  2. این تعاملی است ، نه فقط یک راه. این ارتباط دو طرفه را امکان پذیر می کند و در مقایسه با سایر روش های بازاریابی جذاب تر است. تعاملی همان چیزی است که آن را از تبلیغات در تلویزیون جدا می کند ، همچنین الکترونیکی است اما تعاملی نیست.

  3. این اتفاق می افتد آنلاین. معنای اصلی این است که این فعالیت در اینترنت یا شبکه های ارتباطی صورت می گیرد. اگرچه به صورت آنلاین اتفاق می افتد ، اما می تواند دنیای مجازی یا آفلاین را فعال کند. نمونه هایی از DM در دنیای مجازی یا آنلاین شامل بازاریابی ایمیل ، بازاریابی رسانه های اجتماعی یا بازاریابی موتور جستجو است. به معنای کلی وقتی می گویند بازاریابی دیجیتال ، ما فقط به بازاریابی مجازی یا فقط آنلاین اشاره می کنیم. نمونه ای از این امر در دنیای آفلاین استفاده از تبلت ها برای نمایش کالاهای تبلیغاتی در فروشگاه خرده فروشی است.

  4. این به فرد یا سازمان کمک می کند. این نه تنها برای شرکت های بزرگ بلکه برای افراد مفید نیز برخلاف تبلیغات تلویزیونی یا روزنامه ای. می توان از تبلیغات دیجیتالی در بودجه های کوچک نیز بهره برد.

  5. این کمک می کند تا مخاطبان هدف را درگیر و درگیر کنید. این مرکز متمرکز است و فرد می تواند از چندین روش هدفمند برای رسیدن به مخاطبان خود استفاده کند.

  6. این به دستیابی به اهداف تجاری و مالی کمک می کند. قابل اندازه گیری و بازده سرمایه گذاری است. این به دستیابی به اهداف تجاری و مالی کمک می کند.

امیدوارم این کمک کند اگرنیاز به اطلاعات بیشتری داشتید به من اطلاع دهید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا