دنیای وب

بازاریابی رسانه های اجتماعی – آیا آماده هستید؟ "به طور گسترده توزیع شده است" در توییتر، یوتیوب یا وبلاگ شما؟

برای بسیاری از افرادی که از طریق اینترنت امرار معاش می کنند، داشتن یک توییت، پست وبلاگ یا ویدیو یک رویا است. انتشار توییت ها یکی از بهترین تبلیغات رایگانی است که می توانید دریافت کنید. افراد بیشتری به وب سایت شما می آیند تا تأیید کنند که شما چه کسی هستید و چه چیزی ارائه می دهید. بازدیدکنندگان بیشتر یعنی فروش بیشتر!

این یک هنر است که چیزی ایجاد کنید که به طور گسترده گسترش یابد، در اینجا 5 عنصر وجود دارد که باید در پست، توییت یا ویدیوی خود در نظر بگیرید.

فراخوانی برای اقدام – شما محصول یا خدمات خود را به خوبی می شناسید اما مردم برای اولین بار شما را نمی شناسند. مهم این است که مردم را به سمت آنچه می خواهید هدایت کنید. خواه کلیک کردن روی یک لینک، رفتن به یک وب سایت، نظر دادن در یک وبلاگ، بازتوییت کردن یا خرید محصول شما باشد. شما باید در راه خود برجسته شوید

ارتباط دادن – افزودن پیوندها به مشتریان یا مشتریان بالقوه شما راهی آسان برای دیدن اینکه شما چه کسی هستید می دهد. وقتی لینکی را ارائه می‌دهید، یک میانبر می‌دهید، نه شخصی که باید به شکار آنلاین برود، شاید در گوگل جستجو می‌کند که شما آن اطلاعات را در آنجا ارائه کرده‌اید!

زمان – زمان از روز برای توئیت کردن مهم است. شما نمی خواهید تمام توییت های شما در نیمه شب منتشر شود، هیچ کس آنها را در منطقه شما نخواهد دید. اگر در سایر نقاط جهان فالوور داشته باشید، این کار را انجام خواهید داد، اما اگر آنها بازار هدف شما نباشند، برای شما سودی نخواهد داشت. توقف کنید و به این فکر کنید که چه زمانی ممکن است مشتریان و مشتریان شما آنلاین باشند. کمی تحقیق کنید، اطلاعات خاصی در مورد بهترین زمان برای ارسال توییت یا پست وجود دارد.

اشتراک گذاری آن را آسان کنید – نمونه بسیار خوب توییتر داشتن یک توییت پر از 140 کاراکتر است. هنگامی که این کار را انجام می دهید، هیچ فضایی برای نام شخصی که پیام شما را برمی گرداند، باقی نمی گذارید. آنها باید آنجا بنشینند و توییت هایشان را کوتاه و کوتاه کنند تا جایی برای نامشان باز شود. اطمینان حاصل کنید که فضای کافی در توییت‌های خود باقی می‌گذارید تا افراد با یک کلیک ماوس به آن بازگردند.

با ارزش – ارزش قائل شوید، اگر مردم جگر خود را با ارزش ندانند، آن را نادیده می گیرند. توییتر خیلی سریع در حال حرکت است، شما می توانید ارزش خود را نشان دهید. به همین دلیل است که مهم است زیرا گاهی اوقات شما فقط یک عکس دریافت می کنید، مردم به سمت توییت بعدی می روند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا