دنیای وب

بازاریابی رسانه های اجتماعی – قرار دادن شرکت خود در جمع اجتماعی

همیشه بازاریابی با برخی از مشخصات جمعیتی دشوار است. با بزرگتر شدن رسانه های اجتماعی ، هیچ بستر بهتری برای استفاده از آنها وجود ندارد. استفاده از شبکه های اجتماعی به نفع شما می تواند به شما کمک کند تا بفهمید چه نوع مخاطبی را به بازار عرضه کنید ، چه کسی از چه چیزی لذت می برد و چه کسی به احتمال زیاد از محصول شما لذت می برد. با استفاده از این نکات می توانید از رسانه های اجتماعی استفاده کرده و آنها را به یکی از بزرگترین دارایی های خود در استراتژی های بازاریابی تبدیل کنید.

1. تصمیم بگیرید که از کدام پلتفرم می خواهید استفاده کنید – تعدادی سیستم عامل اجتماعی و پایگاه های مختلف وجود دارد. از فیس بوک گرفته تا اینستاگرام تا تامبلر ، برای استفاده از آن پایگاه مشتری کم نیست. مسلماً مهمترین چیز این است که برای شروع باید روی یک یا دو سیستم عامل تمرکز کنید ، تا مطمئن شوید که به یکباره روی چند چیز تمرکز نمی کنید ، زیرا بازاریابی فقط یکی جنبه ای از اداره یک تجارت. حتماً بستری را که بیشترین میزان بازدید را دارد ، ردیابی کنید ، زیرا بستر دارای بیشترین بازدید در طولانی مدت از همان بستری است که بیشترین بازدید را دارد.

2. وبلاگ یا وب سایت خود را با پروفایل های اجتماعی خود متصل کنید – ایجاد تعدادی پروفایل از شبکه های اجتماعی برای تأثیرات اجتماعی ضروری است. به همین دلیل مهم است که شما پایگاه اصلی عملیات خود (وب سایت یا وبلاگ) را با تمام پروفایل های رسانه های اجتماعی خود مرتبط کنید و بالعکس. وب سایت خود را در پروفایل های شبکه های اجتماعی خود به بازار عرضه کنید ، پروفایل های رسانه های اجتماعی خود را در وب سایت های خود به بازار عرضه کنید. این اطمینان ایجاد می کند که یک حلقه بسته ایجاد می شود ، شبکه بزرگی از افراد متصل به هر دو طرف کسب و کار شما ایجاد می شود که منجر به افزایش بازدید برای کسب و کار شما می شود.

3. محتوای جالب را به اشتراک بگذارید – اگر می خواهید برای افراد مناسب بازاریابی کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که محتوایی را به اشتراک می گذارید که آنها از آن لذت خواهند برد. اگر مطالب جالب و مفیدی را به اشتراک بگذارید ، به احتمال زیاد مطالب شما بین مخاطبان به اشتراک گذاشته و پخش می شود. و مهمتر از همه ، هشتگ را فراموش نکنید. استفاده از هشتگ می تواند به مشتریان شما کمک کند تا پست های شما را ردیابی کنند و اگر به اندازه کافی بزرگ باشد ، به یک روند تبدیل می شود.

4- نمایه خود را برجسته نگه دارید – هنگامی که صحبت از بازاریابی در شبکه های اجتماعی می شود ، مهم است که از جمع جدا شوید. روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد ، همانطور که در بالا ذکر شد ، شما می توانید محتوای خاصی را برای مخاطبان خاص ارسال کنید. اما روش اصلی برای انجام این کار این است که بالاتر از نور قرار بگیرید. برای مواجهه با واقعیت ها ، شما آخرین کسانی نیستید که در بازاریابی شبکه های اجتماعی فعالیت می کنید ، به همین دلیل مهم است که اطمینان حاصل کنید که پست های شما در مجاورت افرادی که هر روز پست می کنند گم نشوند. برای انجام این کار دو روش مختلف وجود دارد ، زیرا شما می خواهید برجسته باشید اما همچنین نمی خواهید بیش از حد خود را نشان دهید. برای داشتن یک حساب کاربری شخصی در شبکه های اجتماعی ، در هر روز چند بار که می خواهید پست کنید زیرا در درجه اول درمورد دوستان و خانواده خود بازاریابی خواهید کرد. برای حساب رسانه های اجتماعی مشاغل شما ، توصیه می شود بیش از دو بار در روز یا هفت بار در هفته پست نگذارید ، زیرا دنبال کنندگان شما ممکن است به سادگی پست های شما را نادیده بگیرند.

5- تأثیرات مخاطبان خود را دنبال کنید – احتمال اینکه شما بزرگترین ماهی در استخر بازاریابی شبکه های اجتماعی نباشید ، است. این امر پیگیری را از اهمیت بیشتری برخوردار می کند. اگر به طور اتفاقی آنها را ببینید ، ممکن است آنقدر خوش شانس باشید که می توانید یک همکاری یا همکاری را منعقد کنید. همچنین یک پیشنهاد اضافی برای توصیه ها در نظر گرفته شده است. اگر افراد مشهور را دنبال کنید ، به احتمال زیاد در لیست توصیه شده پیروان آنها ظاهر می شوید ، بنابراین بازدید بیشتری برای نمایه خود به دست می آورید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا