طراحی و سئو وب سایت

بازاریابی رسانه های اجتماعی چیست؟

به زبان ساده ، این فقط یک کانال دیگر است ، اما ما هنوز باید بدانیم که چگونه از آن برای تبلیغ و درک “نیازهای” رسانه های اجتماعی استفاده کنیم. SMM نه با فروش محصولات یا خدمات آنها ، بلکه با ایجاد روابط با آنها در مورد اطلاعات معتبر ، سرگرمی ، شوخی یا مکالمه با کاربران اینترنت شما ارتباط برقرار می کند. بحث ، تبادل افکار و ایده ها را در نظر بگیرید. مکالمات می توانند بحث برانگیز یا طنز آمیز باشند ، با هدف مشخص ایجاد روابط با افراد جامعه. این پیوند که آنها را به سایت YouTube شما می برد نمونه خوبی از رسانه های اجتماعی است ، ببینید آنها برای Mentos و Diet Coke چه می کنند. هیچ فروشی وجود نداشت ، سرگرم کننده ، آموزنده بود و همه آن را دوست داشتند! مردم سراسر کشور قبلاً در مورد آن صحبت کرده و حتی آن را امتحان کرده اند و فیلم را به یک انفجار تجاری قدرتمند تبدیل کرده اند. من از این مثال برای نشان دادن آنچه ممکن است رخ دهد استفاده کردم ، حتی اگر این ویدیو توسط دو شرکت ایجاد یا به اشتراک گذاشته نشده باشد ، نتایج هنوز چشمگیر هستند. نشان می دهد که چگونه می توان از عناصر اجتماعی اینترنت به عنوان یک کانال استفاده کرد. اندی بل گفت Fox Interactive Media – و نیمی از سایر شرکت ها – نظرسنجی هایی را برای تعیین ارزش رسانه های اجتماعی برای خرده فروشان انجام دادند. آنها 3000 کاربر اینترنت آمریکایی را مثال زدند ، آنها دریافتند. گفته می شود که شبکه های اجتماعی آنلاین زمان بیشتری را پشت اینترنت می گذرانند ، با استفاده از رسانه های اجتماعی مارک هایی مانند آدیداس و الکترونیک آرتز ادعا می کنند که بیش از 70 درصد فروش خود را به خود اختصاص داده اند. این مطالعه برای توصیف “تأثیر یک نام تجاری در رسانه های اجتماعی فراتر از کسب تبلیغات سنتی برای یافتن” عبور “از روابط مشتری با مشتریان استفاده شده است. به عبارت دیگر ، بازاریابی بازاریابی ، نکات ، دهان و غیره. “در حال حاضر تعداد زیادی از آنها وجود دارد ، و ارزش آن را دارد که راهی برای قرار دادن کسب و کار خود در خط مقدم رسانه های اجتماعی بیابید. فراموش نکنید که بدانید مردم چگونه از یک پلت فرم به پلت فرم دیگر پیشرفت می کنند.” “پایداری” (توانایی جلب رضایت بازدیدکنندگان) بزرگترین چالش این کانال است.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا