دنیای وب

بازاریابی سهامداران 2018 – 3 نکته در نظر بگیرید

بازاریابی کمیسیون فرایند ارائه محصولات برای فروش آنلاین و گرفتن هرگونه فروش خود پاداش حساب شخصی شماست.

زیبایی سیستم این است که شما مجبور نیستید پولی را در انبار قرار دهید – شما قادر هستید کالای شخص دیگری را برای تخفیف بفروشید.

بدیهی است ، مانند همه فرصت های شغلی ، شماری از افراد بی پروا باعث شده است که بازار در وضعیت بدی از اقدامات ناپسند قرار بگیرد … اما بعد از اینکه ما گفتیم ، اکثر بازاریابان وابسته افراد قانونی هستند که به دنبال به اشتراک گذاری محصولات خوب هستند.

اگر می خواهید این موضوع را در سال 2018 بدانید ، این آموزش باید ایده هایی را ارائه دهد …

نقش بازاریابی کمیسیون 2018

صحنه اینترنت از زمان آغاز مدل در اواخر دهه 1990 بسیار تغییر کرده است.

با ظهور رسانه های اجتماعی ، “تأثیرگذار” تبدیل به پایه اصلی تجربه اینترنت برای اکثر مردم شد – که منجر به تعداد زیادی از تصمیمات خرید بر اساس توصیه های آنها می شود.

در حالی که این مشکلات خود را به وجود می آورد ، یکی از مهمترین کارهایی که انجام می شود این است که جامعه عمومی اینترنت را در معرض روند خرید محصولات قرار دهید. توصیه.

این فرایند توصیه همان چیزی است که در قلب بازاریابی شرکت های وابسته نهفته است و اساساً این است که هرکسی که آن را پرداخت کند ، پرداخت می شود.

نکته قابل تأمل این است که وقتی شما “به صورت آنلاین درآمد کسب می کنید ، کاری که واقعاً انجام می دهید جذب مردم به آن است خرید چیزهایی در اینترنت.

این خرید در قلب تمام دلارهای به دست آمده – اعم از آنلاین یا محلی است. جاده آنچه که آن را تسهیل می کند ، چیزی است که سودآوری آن و غیره را تعیین می کند.

برای این منظور ، هنگامی که اینترنت در اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 شروع به تولید ارزش تجاری کرد ، صاحبان محصولات / خدمات فهمیدند که می توانند با اجازه دادن به دیگران به فروش محصولات خود ، سود خود را دوبرابر کنند.

این مدل برای تشویق ارتقاء متقابل و غیره طراحی شده است.

تا سال 2010 ، بازار مملو از محصولات ، خدمات و شرکت هایی بود که همگی انواع برنامه های ارجاع وابسته را ارائه می دادند.

حتی برخی از “شبکه” ها وجود داشتند که این روند را برای همه افراد درگیر اجرا کردند.

اگرچه این خوب کار می کند ، مشکل اصلی این بود که منجر به تعدادی از مشکلات شد – معمولاً با این احساس که افراد توسط مراجعه کنندگان / فروشندگان دزدی می کنند.

بنابراین ، تا سال 2018 ، در حالی که هنوز نمونه هایی برای سایت های Google وابسته وجود دارد ، تعریف نقش “تأثیرگذار” در بازار موثر است – و اجازه می دهد تا مشخص شود که چه کسی ارائه می دهد.

1. موارد لازم را بردارید

همانطور که اشاره کردیم ، دلایل زیادی وجود دارد که چرا بازاریابی کمیسیون در یک چراغ بسیار روشن دیده نمی شود – و دلیل اصلی این است که “وابستگان نازک” روی ویلچر پریدند و تلاش کردند از سود بازار برای منافع خود استفاده کنند.

بهترین راه برای پیشرفت در مراجعه به سال 2018 است از صورت خود استفاده کنید.

ایجاد محتوا در مورد موضوعی خاص که تجربه / تخصص خود را با آن دارید و توجه جدی به اینکه آیا محتوا مؤثر است چیست ، چیزی است که یک استراتژی وابسته موفقیت آمیز در سال 2018 تشکیل می دهد.

اگر محتوای خود را ایجاد می کنید ، و کانال های رسانه های اجتماعی مرتبط (که پر از محتوای واقعی هستند) ، باید آن را در نظر بگیرید و سپس ارجاع ها را در استراتژی خود گنجانید.

هر مراجعه کننده ای که می کنید از “حمایت مالی” نیست – آنها باید همانطور که خودتان از آنها استفاده می کنید ارائه شود – که معمولاً به معنای ایجاد محتوا است که به طور خاص دلیل اصلی محصول را هدف قرار می دهد.

به عنوان مثال ، اگر در زمینه نرم افزار / رایانه کار می کنید ، متوجه می شوید که افراد یا به توصیه های شما یا به اخبار صنعت پاسخ می دهند. شما نه تنها با پوشش دادن اخبار مربوطه ، بلکه به پیوند دادن به “منابع اضافی” در توضیحات مختلف خود ، خوب خواهید رسید.

بهترین استراتژی بازاریابی تأثیرگذار هدایت خوانندگان به یک وب سایت (به جای مستقیم محصولات) است.

این امکان را به شما می دهد تا پیشنهادات ، کوپن ها و سایر اطلاعات را در مورد هرگونه لینک ارجاعی که ایجاد می کنید ارائه دهید – بدون آنکه بسیار مراقب باشید که قوانین پلتفرم های مختلفی را که از طریق آن به مخاطبان خود می رسید ، نقض نکنید.

2. بررسی ها مرده نیستند؛ اما آنها نیاز به زمینه دارند

معمول بود که اگر یک وب سایت ساده برای بررسی و ایجاد برخی از ترافیک ایجاد کنید ، به فروش مناسبی دست پیدا کنید.

رفته تمام آن روزها.

معادل بزرگ رسانه های اجتماعی است – فیس بوک ، توییتر ، یوتیوب و اینستاگرام انتظارات مصرف کننده را به طور قابل توجهی تغییر داده اند.

آنها می خواهند بدانند چه کسی توصیه ای را ارائه می دهد و چرا.

اینجاست که “بررسی ها” کارگردانی می کنند – آنها به “زمینه” احتیاج دارند که فقط می تواند از یک داستان واقعی ناشی شود.

اگر می خواهید هرگونه نقد و بررسی محصول را بنویسید ، ابتدا باید محصول را خریداری کنید – برای مدت طولانی به بررسی درست اثر آن بروید ، و سپس نتایج آنچه را کشف کرده اید منتشر کنید.

مگر اینکه در صفحه اول گوگل باشید (که اکنون دشوارتر است مگر اینکه محتوای واقعی را در وب سایت خود داشته باشید) ، دریافت ترافیک ارجاع واقعاً باید کیفیت زیادی را پشت سر بگذارد.

3. بر ارائه خدمات متمرکز شوید

بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با انجام کاری که مردم مایل به پرداخت آن هستند ، روی “دریافت حقوق” تمرکز کنید.

من کارهای مختلفی را امتحان کردم ، اما اکنون به شما می گویم کسانی که دائما “کاری برای انجام دادن” دارند جذاب هستند.

مردانی که برای کسب درآمد به بازاریابی وابسته متکی هستند ، احتمالاً شکست خواهند خورد. حتی اگر عملکرد خوبی داشته باشند ، معمولاً کوتاه مدت هستند.

بهترین توصیه ای که من به مردم می کنم این است که آنها به دنبال راه هایی برای ایجاد “پول” هستند و سپس در شب یا آخر هفته از خرابی استفاده می کنند تا وب سایت ها / فیلم ها راجع به محصولات مختلفی که فکر می کنند خوب هستند ایجاد کنند.

با انجام این کار ، شما نه تنها درآمد واقعی مقرون به صرفه به خود می دهید بلکه کارهای جادویی را نیز در مورد عدم نیاز بودن انجام می دهید.

شرکت های نیازمند تجارت ضعیفی هستند. شرکت های قوی وقت خود را برای ارائه صحیح محصولاتشان می گیرند.

اگر مراجعه های خود را “تجارت” می دانید ، در مورد سرمایه گذاری مورد نیاز برای تأثیرگذاری آن فکر کنید ، پس در مورد چگونگی بهبود آن فکر کنید. اینجاست که ارزش بازاریابی وابسته در سال 2018 نهفته است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا