بازاریابی شبکه ای ، میلیون ها دلار ارزش مشاغل یا فقط اسپم؟

بازاریابی شبکه ای ، که بعضا با نام MLM شناخته می شود ، در واقع تجارت خوبی است. بازار این مشاغل بسیار گسترده است و انتظارات خوب است.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید اینست که همه حق رای دادن ها موفق نخواهند شد.

چهار مورد در مورد حق رای دادن که باید بدانیم:

1. اول جستجو در شرکت

می توانید نمایه شرکت را در وب سایت Google جستجو کنید و نام شرکت را تایپ کنید. هر زمان ممکن که می توانید اطلاعات مربوط به شرکت را جستجو کنید و از دوستان یا افرادی که درباره حق رای دادن استفاده می کنند ، بپرسید.

معمولاً شرکت ناخواسته فقط 5 سال طول می کشد. معمولاً شرکتی که اسپم محسوب نمی شود متعلق به Better Business Bureau و ایالات متحده آمریکا است.

2. فوری وجود ندارد

بیشتر MLM راهنمایی در مورد نحوه انجام کار ارائه نمی دهد. در اصل آنها فقط در مورد مشخصات شرکت و سطح کمیسیون ما می توانیم بگوییم. منتور نقش مهمی در تجارت به ویژه برای افرادی که اطلاعات کمی در رابطه با تجارت آنلاین دارند ، بازی می کند. از روتر ، علاقمندان به آماتور را می توان قدم به قدم در مورد نحوه انجام کار ، کجا انجام تبلیغات و نحوه کسب درآمد از طریق اینترنت راهنمایی کرد. در این حالت ، به دنبال شرکت MLM باشید که راهنمایی را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید در طول راه از شما پشتیبانی شود.

3. پشتیبانی کامل از تیم

پشتیبانی تیم همچنین نقش مهمی در تجارت فرانشیز ایفا می کند. اگر اعضا از یکدیگر حمایت کنند ، احتمالاً کار طولانی تر از کار کردن به صورت جداگانه ادامه خواهد یافت. اعضا می توانند با به اشتراک گذاشتن فن آوری های لازم برای بدست آوردن و غیره ، از یکدیگر پشتیبانی کنند.

4- کار مداوم و دشوار

درست مثل انجام هر کار دیگری ، به دست آوردن این کار حق رای دادن نیز کار سختی را می طلبد اما مطمئناً نیازی به کار کردن 8 ساعت در روز هفت روز در هفته ندارید. شما حداقل به دو تا سه ساعت کار در روز نیاز دارید. اگر هنوز شغل تمام وقت دارید ، کافی است این اضافه کاری را برای فرنچایز در نظر بگیرید. ما همچنین باید در انجام این کار سازگار باشیم. این طرح برای ثروتمند شدن سریع نیست ، بنابراین ما باید مثبت باشیم و مرتباً این کار را انجام دهیم

خلاصه اینکه ، اگر می خواهید به هر شرکت MLM بپیوندید ، فقط مواردی را که در بالا به آنها اشاره کردم به خاطر داشته باشید. کمی بیشتر به شرکت و کل فرایند کسب درآمد و انجام مداوم آن حفر کنید. کار ساده ای نیست اما از طریق کار تیمی ، کارگردانی و سخت کوشی می توانیم موفق شویم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا