دنیای وب

بازاریابی شبکه ای: آیا این یک مشاغل خانگی است؟

قبل از عصر اینترنت ، بازاریابی شبکه ای تنها “مشاغل خانگی” و تنها راه کسب درآمد اضافی در کنار کار منظم و اضافه کاری بود.

تکنیک های بازاریابی که معمولاً در این صنعت آموزش داده می شود شامل ارائه محصولات به خانواده و دوستان است – روش کلاسیک دعوت دوستان ، خانواده و هر آشنایی به جلسات هتل بود ، جایی که آنها سخنرانی در مورد محصولات و / یا تجارت را می شنیدند. پس از خسته کردن آنچه در گذشته “بازار گرم” نامیده می شد ، سپس باید به اتاق بازرگانی ، کلیسای خود ، کلوپ های شبکه ، مراکز خرید و سایر اماکن عمومی بروید تا با افراد جدیدی که می توانید تجارت و محصولات خود را به آنها ارائه دهید ملاقات کنید.

متأسفانه ، امروزه بسیاری از شرکت های بازاریابی شبکه ای هنوز از تکنیک های تولید سرب استفاده می کنند. برخی استفاده از اصطلاحاً “افت کارت” و بروشور را توصیه می کنند. روش روزانه کار برای بازاریاب شبکه این است که این آگهی ها را رها کنید و کارت ها را در بیشتر مکان های عمومی از رستوران ها ، غرفه های تلفن ، فروشگاه های مواد غذایی و اطراف دستگاه های خودپرداز رها کنید.

به جای کار در خانه ، این فناوری ها بیشتر اوقات بازاریاب های شبکه را در جاده ها رها می کنند و در این حالت بازاریابی شبکه ای در واقع همان چیزی نیست که ما از آن به عنوان کار در خانه نام می بریم.

اینترنت در حال حاضر امکان تولید از طریق بازاریابی اینترنتی را فراهم می کند. ایجاد لیست های بازاریابی اینترنتی می تواند کاملا رایگان یا کم هزینه باشد. سرنخ های آنلاین بیشترین هدف را دارند.

اعلامیه ها و کارت های دراپ با خطوط امضای ساده در ایمیل ها ، گروه های بحث و گفتگو جایگزین می شوند. بازدید از فروشگاه های مواد غذایی با مراجعه به انجمن ها جایگزین می شود. تبلیغات روزنامه بدون هدف و گران قیمت با روزنامه های کم هزینه و بسیار هدفمند و تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک جایگزین می شوند.

فناوری فعلی پل تلفنی به بازاریابان امکان می دهد سخنرانی هایی ارائه دهند که مشتریان بالقوه از سراسر کشور یا حتی از سراسر جهان را به هم متصل می کند. جلسات وقت گیر و گران هتل با پیوستن به یک کنفرانس از راحتی منزل خود جایگزین می شود.

بازاریابی شبکه ای واقعاً به یک تجارت خانگی تبدیل شده است.

اگر هدف شما از جستجوی کار از خانه این است که فرصتی را برای خانواده خود سپری کنید و اگر قصد دارید به طور نیمه وقت در محل کار خود کار کنید ، هنگام ارزیابی یک شرکت ، ممکن است بخواهید آن را بررسی کنید. برنامه بازاریابی آنها. قبل از تأیید برنامه ها ، محصولات یا سیاست ها و روش های جبران خسارت ، توصیه می شود کیفیت برنامه آموزشی شرکت را بررسی کنید. این کار باید قبل از عضویت انجام شود ، نه بعد از آن. شما باید اطمینان حاصل کنید که شرکت بازاریابی شبکه ای که در نظر دارید ، روش های بازاریابی واقعی و بازاریابی اینترنتی را برای تولید سرنخ به شما آموزش می دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا