دنیای وب

بازاریابی شبکه ای – آیا کسب و کار اینترنتی شما در فیس بوک است؟

در سال های اخیر، فیس بوک فراتر از اقامتگاه های دانشگاهی به فرصت های تبلیغاتی و تبلیغاتی ارزشمند گسترش یافته است. آیا کسب و کار شبکه بازاریابی اینترنتی شما می تواند از این رسانه اجتماعی استفاده کند؟

کاربران فیس بوک می توانند از طرق مختلف با سایر کاربران فیس بوک مانند میزبانی رویدادها، استفاده از تبلیغات اجتماعی و حتی ارسال نوشیدنی های مجازی ارتباط برقرار کنند.

میزبانی مناظره انتخابات ریاست جمهوری 2008 با چارلی گیبسون و فیس بوک فرصت های دیگر رسانه های اجتماعی آنلاین را مشخص کرد.

نکات و ابزارهای فیس بوک برای برخی فرصت های تبلیغاتی نامحدود است. آیا این فرصت های تبلیغاتی می توانند به شما در رشد کسب و کار بازاریابی اینترنتی کمک کنند؟

وبلاگ ها، صفحات تبلیغاتی، مقالات و مقالات زیادی در اینترنت وجود دارد که به شما کمک می کند تا تکنیک های مختلف تبلیغات فیس بوک را در برنامه بازاریابی خود انتخاب و به کار ببرید. فرصت یک ویژگی در فیس بوک است که فید جدید نامیده می شود.

فید جدید چیست؟

انتشار مبتنی بر حفظ حریم خصوصی اجازه می دهد تا فعالیت های اعضا روایت شود و سپس آنها را برای دوستان ارسال کند. همه اعضا به دلایل مختلف از این ویژگی لذت نمی برند، اما با تبلیغات افراد یا دلایلی می تواند یک ویژگی عالی باشد. این تعامل با دوستان به نوعی باعث ایجاد نوعی اعتماد برای یک فرد، سازمان یا هدف می شود.

اگر این مورد علاقه شماست، نحوه استفاده از این ابزار را برای فروش محصول خود یا به دیگران بررسی کنید

فرآیند استفاده از فیدهای جدید

1. ایجاد یک نمایه: هر چیزی که در اینجا می خواهید

2. اقدام کن و بگذار: هر چه می خواهی اینجا

3. یک عکس یا ویدیو را به اشتراک بگذارید:

4. آپلود تصاویر: تصاویر محصول ممکن است کار کنند و اگر کاربران فیس بوک در تصاویر باشند، می توان آنها را تگ کرد و به فید جدید اضافه کرد.

5. ارسال مقاله جدید: شاید مقاله ای با ذکر نام شرکت ما

6. یادداشت بردارید: یک راه خوب برای برقراری ارتباط.

فرصت های دیگری را که در فیس بوک منتظر هستند را بررسی کنید تا در معرض دید بیشتری برای کسب و کار بازاریابی اینترنتی خود قرار دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا