دنیای وب

بازاریابی شبکه ای و نظریه کوه یخ

در دوران دانشجویی ، بخش عمده ای از مطالعه من شامل کتابهایی بود که مربوط به دولت ، آزادی و فلسفه بود. یکی از کتابهایی که از آن روزها به یاد دارم توسط آلدوس هاکسلی Brave New World نام داشت. این کتاب در مورد جامعه ای آینده نگر ، عقیم و بی عشق بود که برای تولید آنچه به نظر می رسید برای توده مردم بهشت ​​است ، مهندسی شیمی شده است. قهرمان داستان “مصطفی موند” هنگام تلاش برای توضیح چگونگی کار در این نوع جهان ، توضیح می دهد که جامعه ایده آل بر روی کوه یخی بنا شده است ، جایی که 95٪ مردم در زیر سطح ، نامرئی و غیرقابل شنیدن هستند.

اینکه کوه یخ یک الگوی طبیعی یا مطلوب برای جامعه است یا نه قابل بحث است ، اما این یک واقعیت ثابت شده است که بیشتر شرکت های بازاریابی شبکه ای اگر ساختار نباشند ، از این طریق در نتیجه طراحی می شوند. آمارها نشان می دهد که تنها حدود 5٪ از افرادی که در بازاریابی شبکه ای مشارکت دارند موفقیتی را که از آنها راضی هستند را تحقق می بخشند. چرا چنین است و آیا کارهایی وجود دارد که بتوانید کمک کنید خود را به یکی از 5٪ افرادی که به قله کوه یخ درآمد تبدیل می شوند ، تبدیل کنید؟

اگر به تازگی کار خود را شروع کرده اید و یا قصد همکاری با یک شرکت بازاریابی شبکه ای را دارید ، ممکن است ابتدا بخواهید با یک بررسی جامع از گردن تلاش کنید. اول ، آیا اهداف شما واقع بینانه است؟ فقط ادعاهای ثروت شبانه! همانطور که سال های کوه یخی بزرگ برای رسیدن به اندازه عظیم خود طول می کشد ، شبکه های موفق نیز همین کار را می کنند. افراد موفق در این تجارت سالها درگیر آن شده اند. آنها شروع به “موفقیت” نمی کنند بلکه با تجربه چندین ساله آموخته اند. آنها نوعی از افرادی هستند که در سمینارها شرکت می کنند ، به نوارها گوش می دهند ، کتاب می خوانند ، منابع را تخصیص می دهند و بسیاری کارهای دیگر را انجام می دهند که به آنها کمک می کند از 5٪ موفق شوند. خوب نیست که خواب بزرگ ببینیم ، اما همچنین باید درک کنید که تبدیل شدن به یک کوه یخ بزرگ به زمان و تلاش نیاز دارد.

با در نظر گرفتن این نکته ، یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای تسریع رشد خود در بازاریابی شبکه ای انجام دهید این است که خود را “مربی” یا الگوی خود قرار دهید. گفته شده است که اگر می خواهید در هر کاری موفق باشید ، فردی موفق را پیدا کنید و از او الگو بگیرید. هنگام پیوستن به یک شرکت ، به دنبال یک حامی مالی یا شخصی باشید که به طور فعال در این کار شرکت دارد. رهبران افرادی هستند که به ایمیل و س questionsالات شما پاسخ خواهند داد. رهبران افرادی هستند که با شما تماس خواهند گرفت تا بفهمند شما چه کاری انجام می دهید و اگر کاری وجود دارد که بتوانند به شما کمک کنند. هک ، رهبران ممکن است هر از گاهی با شما تماس بگیرند. نکته اصلی این است که رهبران به طور فعال در کار خود مشارکت دارند. رهبران را پیدا کنید ، و تلاش کنید تا به تنهایی یکی شوید.

بنابراین همه این صحبت های کوه های یخی چه ارتباطی با بازاریابی شبکه ای دارد؟ به سادگی درک کنید که وقتی شروع به جذب افراد برای مشاغل خود می کنید ، نظریه آیسبرگ را می بینید که مستقیماً کار می کند. مهم نیست که چقدر فرصت شغلی شما عالی است ، یا چند بار که با آن صحبت یا ایمیل می کنید ، اکثریت قریب به اتفاق افرادی که با آنها ارتباط برقرار می کنید ، در زیر سطح و دور از چشم خواهند ماند. شما فقط باید درک کنید که در روند یافتن نوک کوه یخ افراد و افراد زیادی را از دست خواهید داد. خبر خوب این است که همیشه افرادی وجود خواهند داشت که فراتر از چشم انداز خود را ببینند و اینها افرادی هستند که شما در تیم خود می خواهید. آنچه شما به دنبال آنها می گردید افراد کمیابی مانند شما هستند که دارای همان میل ، انگیزه ، پشتکار و سایر مواد تشکیل دهنده هستند که با گذشت زمان باعث می شود 1 از 5٪ باشد و به شما کمک کند تا یکی نیز شوید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا