دنیای وب

بازاریابی شبکه های اجتماعی: پاداش در مقابل ریسک: وقتی تنظیمات فرصت را کامل می کند

درست است که نحوه تجارت ما کاملاً مشخص است و حتی هنگام صحبت ، تحت تأثیر فشارها و تأثیر رسانه های اجتماعی قرار می گیریم. اگر توجه نکرده باشید ، رقبای شما با تعریف جدیدی از طریق شبکه های اجتماعی به سمت شما می پرند.

این نوع ارتباط و تعامل طی دهه های متمادی شیوه کار بازاریابی را مختل کرده است. این یک پیشرفت بسیار سریع است و یک تحول بسیار هیجان انگیز در نحوه تجارت و تعامل ما با یکدیگر است ، با این وجود برای بسیاری از شرکت ها مسئله ساز است زیرا در یک چشم به هم زدن (یعنی چند سال) ارتباطات از یک مکالمه یک طرفه به یک بحث دو طرفه در مورد همه تغییر کرده است سیستم عامل های رسانه های اجتماعی.

اگر الگوی جدید را هنوز به عنوان راهی برای تجارت در پیش نگرفته اید ، نه تنها از رقبای خود عقب نخواهید ماند بلکه مهمتر این است که شاید نتوانید مقاومت کنید.

اکنون ، قبل از اینکه مضطرب شویم ، ممکن است که تجارت شما نیازی به قدرت رسانه های اجتماعی نداشته باشد و نفوذ ، نفوذ ، وسعت و عمق کار شما جبران نشود. اگر اینگونه باشد ، شما یکی از معدود افراد منتخب هستید یا ممکن است بازنشسته شوید و ایده تجارت دور از ذهن است.

با این حال ، برای اکثر ما ، این روند رسانه های اجتماعی ، شرکت ها را مجبور کرده است تا در مورد چگونگی تعامل و گفتگو با مشتریان در مورد س vالات مبهم و مبهم تأمل کنند. این مسئله توسط دو پذیرنده اولیه مطرح شد زیرا آنها تلاش می كردند كه كاركنان به ماركی آسیب نرسانند ، در حالی كه تعامل را محدود نمی كنند.

گوگل یک شرکت است زیرا آنها سعی می کنند نیازهای کارمندان خود را با عنوان “جمعه ، روز” به عنوان بخشی از انگیزه خلاقانه خود برآورده کنند تا کارکنان را به انجام آنچه که می خواهند در آن روز ترغیب کنند. بسیاری از سبک ها و ایده های ابتکاری از جمله مفهوم Gmail از آن شکل گرفت. آیا در آخرین اخبار نیز مشاهده کردید که Google متعهد شده است در صورت مرگ نیمی از حقوق همسر کارمند Google را به همسر کارمند طی 10 سال آینده پرداخت کند. روش سخاوتمندانه و ابتکاری برای حفظ حداکثر حفظ کارکنان.

یکی از س bigالات بزرگ ممکن است این باشد که تجارت یا صنعت ما در شبکه های اجتماعی چه کاری می تواند انجام دهد؟ وقتی دیدیم که مارک # قاهره چه مشارکتی در قیام مصر داشته است ، فکر می کنم همه ما دیدیم که اگر بخواهیم به جای استفاده از این روش تعامل اجتماعی ، از این روش تعامل اجتماعی استفاده کنیم ، رسانه های اجتماعی از بین نمی روند و ما در مورد آن بهتر یاد می گیریم.

اگر ما تجارت یا شرکت های خود را با چندین شبکه اجتماعی همسو کنیم ، باید به یک ایده خوب ، درک رسالت ، مارک تجاری ، آنچه که ما ارائه می دهیم ، بازار هدف خود و تمایل واقعی برای برقراری ارتباط با این افراد ، مشتریان و مشتریان نیاز داریم. اخلاص و سخاوت.

کریس

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا