دنیای وب

بازاریابی شبکه های اجتماعی – چرا همه تبلیغات گسترده؟

مگر اینکه در زیر سنگ بخوابید ، همه هیاهوی تبلیغاتی شبکه های رسانه های اجتماعی و بازاریابی شبکه های اجتماعی را می شنوید. تعداد فزاینده ای از کارآفرینان بخشی از شبکه رسانه های اجتماعی را به یک شکل یا شکل دیگر تشکیل می دهند ، اما ممکن است آنها به طور کامل نقش قدرتمندی که رسانه های اجتماعی می توانند در ایجاد مشاغل خود داشته باشند را درک نکنند. امروزه روند مشخصی در دنیای تجارت اتفاق می افتد که محور آن بازاریابی در شبکه های اجتماعی است. بازاریابی در شبکه های اجتماعی چیست؟ روند رسانه های اجتماعی چیست؟ ارزش در شبکه های اجتماعی چقدر است؟ چه نقشی در تلاش شما برای ایجاد مشاغل خواهد داشت؟

شبکه های اجتماعی چیست؟

“یک سرویس شبکه اجتماعی متمرکز بر ایجاد جوامع آنلاین برای افرادی است که علایق و / یا فعالیت های مشترکی دارند و یا علاقه مند به کشف علایق و فعالیت های دیگران هستند. بیشتر خدمات شبکه های اجتماعی مبتنی بر وب هستند و روش های مختلفی را برای کاربران فراهم می کنند تا ارتباط برقرار کردن ، مانند ایمیل و خدمات پیام فوری. شبکه های اجتماعی روش های جدیدی برای برقراری ارتباط و به اشتراک گذاری اطلاعات هستند. میلیون ها نفر به طور منظم از سایت های شبکه های اجتماعی استفاده می کنند ~ ویکی پدیا

دو سرویس محبوب شبکه های اجتماعی Facebook و Myspace هستند. فیس بوک افراد را با دوستان ، همکلاسی های سابق و اعضای خانواده ارتباط می دهد. خدمات شبکه های اجتماعی وجود دارد که بیشتر به ارتباط کارآفرینان و متخصصانی مانند LinkedIn اختصاص دارد. LinkedIn بیش از 40 میلیون عضو در بیش از 200 کشور دارد. یکی دیگر از خدمات شبکه های اجتماعی با رشد سریع توییتر است.

روند رسانه های اجتماعی چیست؟

• خرید یوتیوب از گوگل به مبلغ 1.65 میلیارد دلار
وب سایتی مانند مای اسپیس تعداد افراد زیادی را به خود جلب کرد (مای اسپیس در ماه مه سال 2006 از 50 میلیون بازدید کننده ایالات متحده پیشی گرفت)
• تعداد افرادی که فقط در آمریکای شمالی از خدمات رسانه های اجتماعی استفاده می کنند 40 میلیون نفر در ماه است و در حال رشد است.
• “درآمد حاصل از خدمات شبکه های اجتماعی آنلاین از همه دسته های دیگر محتوای پولی پیشی گرفته است.” ~ 2003 ، ComScore

ارزش در شبکه های اجتماعی چقدر است؟

آمار فوق همچنین روند رو به افزایش خدمات شبکه های اجتماعی را نشان می دهد. این روند به وضوح محبوب است و به رشد خود ادامه خواهد داد. این روند در شبکه های اجتماعی چه ارتباطی با تجارت شما دارد؟ چگونه می توانید به عنوان یک کارآفرین از این روند قوی بهره مند شوید؟

“شواهد زیادی وجود دارد که ادعا می کند برخی از خدمات شبکه های اجتماعی می توانند متحدان تجاری قدرتمندی برای شرکت ها باشند – به ویژه کارآفرینان مستقل و مشاغل کوچک ، که هر تماس شخصی جدید برای آنها یک بلوک مهم تجاری است. شبکه های اجتماعی مانند گریس هستند – در برخی موارد ، بنزین. – برای ماشین های شبکه شخصی مشاغل ما. اگر متصل نباشید ، دیگر همکاران و رقبا با اتصال و شبکه بهتر از شما پیشی می گیرند. “~ MSNBC

ارزش شبکه ها در ارتباطاتی است که با افراد برقرار می کنند. ارزش در روابط. این فقط کار نیست ، شخصی هم هست. شما باید به افراد و آنچه برای آنها مهم است اهمیت دهید و با احترام با آنها رفتار کنید. در نهایت ، شبکه های اجتماعی رابطه ای مبتنی بر اعتماد مانند هر رابطه شخصی یا تجاری دیگر است. نگرانی واقعی برای دیگران و تأمین ارزش چیزی است که باعث جلب رضایت دوستان ، پیروان ، مشتریان و طرفداران خواهد شد.

شبکه های اجتماعی چه نقشی در تجارت شما خواهند داشت؟

“استفاده از خدمات شبکه های اجتماعی در زمینه سازمانی این امکان را دارد که تأثیر قابل توجهی در دنیای تجارت و کار بگذارد. شبکه های اجتماعی مردم را با هزینه کم به هم متصل می کند ؛ این می تواند برای کارآفرینان و مشاغل کوچک که به دنبال گسترش پایگاه های ارتباطی خود هستند مفید باشد. . “~ ویکی پدیا

بازاریابی در شبکه های اجتماعی معمولاً رایگان یا کم هزینه است. این امر باعث می شود که یک فرد عادی بتواند بدون ایجاد بدهی ، تجارت خود را شروع کند. اگر رایانه و اتصال اینترنت دارید ، می توانید بلافاصله با میلیون ها نفر تماس بگیرید. رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهد تعداد زیادی از مخاطبان هشدار را بدست آورید. بدون پرداخت میلیون ها دلار برای تبلیغ ، از کجا می توانید آن را دریافت کنید؟

اگر می دانید چگونه از آن به طور مناسب استفاده کنید ، شبکه های اجتماعی نقش زیادی در موفقیت کسب و کار شما دارند. این یک روند رو به رشد است که به زودی سرعت آن کاهش نمی یابد. این ضروری است که وقت خود را صرف یادگیری بیشتر در مورد رسانه های اجتماعی و استفاده مناسب از بازاریابی شبکه های اجتماعی کنید. با مردم ملاقات کنید ، به آنها ارزش دهید و شبکه خود را بسازید. در نهایت تجارت شما به اندازه شبکه شما خواهد بود. یک موضوع برای یک پست دیگر وجود دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا