دنیای وب

بازاریابی شخصی در مشاغل کوچک

هرکس دلیل دارد که پول خود را خرج کند. حتی ثروتمندانی که پول اهدا می کنند ، گاهی دلیل این کار را دارند. هیچ کس بدون انتظار پول خود را رها نمی کند. وقتی این انتظار برآورده شد یا از آن فراتر رفت ، آنها تمایل بیشتری به خرج کردن یا مراجعه دارند.

بیشتر این موارد به نظر عقل سلیم می رسد ، اما فراموش کردن آن بسیار آسان است. بسیاری از شرکت ها در بازار رقابتی ما بر قیمت گذاری تمرکز دارند. آنها می خواهند با این رقابت روبرو شوند یا آن را با قیمت های خود شکست دهند. قیمت فقط یک چهارم بازاریابی است. شما همچنین باید در مورد تبلیغات ، مکان (جایی که مشتری را ملاقات می کنید) و محصول (کالاها و خدمات دریافت شده) فکر کنید. بیایید در مورد چهار جنبه صحبت کنیم.

قیمت. در واقع بهترین روش های بازاریابی مربوط به اخذ بالاترین قیمت ممکن است نه کمترین قیمت. واقعاً هدف از گذر از هر مشکل ارزشمند تولید خدمات ، اگر بیشترین بهره را از آن نبرد ، چیست؟ البته ممکن است پایین آمدن قیمت باعث افزایش مقدار فروخته شده شود اما در نهایت پایین آوردن قیمت باعث افزایش میزان فروش نمی شود. در واقع ، این میزان مبلغ کسب شده را کاهش می دهد. تعادل را در جایی که می توانید بالاترین قیمت را شارژ کنید پیدا کنید و سفارش را به راحتی انجام دهید.

عملکردی را ارتقا دهید. چگونه کلمه را بدست آوردید؟ مشتریان چگونه شما را پیدا می کنند؟ شما باید 10-25 درصد از منابع خود را کاملاً به روز کنید. از اینترنت ، کم هزینه ترین راه برای رسیدن به تعداد زیادی از افراد با پیام خود ، بهره مند شوید. به گروه های صنعت و نمایشگاه ها بپیوندید و درباره خود صحبت کنید. به مردم بگویید چرا و چگونه برای آنها ارزش قائل هستید. بدیهی است که از طعم مطبوع آن اطمینان حاصل کنید و از ارائه جذاب استفاده کنید.

محل. مکان ممکن است در واقع مهمتر از قیمت باشد. آیا توجه کرده اید که قیمت بنزین در مکان های مختلف متفاوت است؟ بسته به جایی که هستید برخی از محصولات و خدمات دارای اهمیت و گرانتری هستند. این قطعاً همان چیزی است که هنگام تصمیم گیری در مورد ارائه کالا و خدماتی و قیمتی که می خواهید از آن استفاده کنید باید به آن فکر کنید. و فراموش نکنید که اینترنت درهای شرکتهای کوچک و بزرگ را برای ملاقات با مشتریان باز کرده است جایی که زندگی می کنند.

محصول. کار دستی مهمترین جنبه تجارت شماست. این شامل محصول و کلیه خدمات مرتبط می باشد. اینجاست که خدمات شخصی مشتری می تواند ظاهر شود. این همان چیزی است که مشتریان ما واقعاً پرداخت می کنند. محصول شما ، بینش شما ، تجربه خرید از شما. همه اینها به چیزی اضافه می شود که آنها به خاطر می سپارند. آنچه که آنها به یاد می آورند حتماً یک رویداد عالی بوده است زیرا آنها آنچه را که انتظار داشتند بعلاوه موارد دیگر بدست آوردند. خلاق بودن. هدیه رایگان بدهید ، کارت تشکر ارسال کنید ، کارهای بیشتری انجام دهید … و پشیمان نخواهید شد.

هنگام اداره مشاغل خود این موارد را به خاطر بسپارید. به زودی مشتریانی خواهید داشت که به دلیل مراجعه مشتریانی که راضی هستند از سراسر دنیا می آیند. اگر نیازی را برآورده کنید و بر آن غلبه کنید ، مشکلی را حل کنید یا دوستانه تر از رقابت باشید ، مردم درمورد آن می شنوند و تصمیم می گیرند پول خود را با شما خرج کنند.

کار شخصی!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا