دنیای وب

بازاریابی صفر اصطکاک بازنگری – بررسی صادقانه

اگر اخیراً با دنیای بازاریابی اینترنتی ارتباط برقرار کرده اید ، متوجه می شوید که بسیاری از متخصصان از بازاریابی CPA و نحوه کسب ثروت تبلیغات CPA شکایت دارند. متأسفانه ، بیشتر اطلاعات / دوره هایی که ارائه می دهند ، مستلزم این است که شما یک متخصص Google AdWords با پرداخت به ازای هر کلیک یا بازاریابی کلیک نیز باشید. اگر مبتدی هستید ، توصیه نمی شود مستقیم به AdWords بروید. دلیل این امر این است که یک سیستم بسیار دشوار برای یادگیری و بسیار رقابتی است. تازه واردان با متخصصان مطابقت ندارند.

دوره CPA بازاریابی بازاریابی مسیری متفاوتی را طی می کند ، از روش های غالباً نادیده گرفته شده استفاده می کند که به مبتدیان می دهد بدون اینکه هزینه تبلیغاتی بالایی را که معمولاً در AdWords معمول است ، به سرعت سود ببرند ، به سود خود بدست آورند.

به هر حال ، برای کسانی که نمی دانند … CPA به معنی “هزینه برای هر عمل” است. بازاریابی CPA بسیار شبیه به بازاریابی کمیسیون است. با این حال ، در بازاریابی وابسته سنتی ، شما باید فروش داشته باشید تا درآمد کسب کنید. با استفاده از بازاریابی CPA ، می توانید از طریق بسیاری از اقدامات کاربر مانند ثبت نام در یک جلسه آزمایشی رایگان ، بارگیری یک برنامه یا فقط ثبت نام درآمد کسب کنید. بنابراین ، درآمد در CPA در مقایسه با بازاریابی وابسته بسیار آسان تر است.

دوره بازاریابی اصطکاک Zero از سیستمی به نام: “Triple M” استفاده می کند که در اصل MSN (که اکنون Bing نام دارد) ، MySpace و Media خریداری می کند. به طور خلاصه ، شما می آموزید که چگونه به راحتی از این سیستم برای تبلیغ پیشنهادات CPA و کسب درآمد استفاده کنید.

کل دوره شامل بسیاری از راهنماها ، درسهای ویدئویی و نقشه های پردازش است. این سازمان در 4 واحد اصلی سازماندهی شده است:

ماژول 1: پرونده های توافق نامه جامع صلح زیرزمینی

در این واحد ، یک کتاب الکترونیکی 50 صفحه ای و یک سری درس ویدیویی کسب خواهید کرد که تمام آنچه را که باید در مورد بازاریابی CPA بدانید توضیح می دهد. Saj P (سازنده بازاریابی اصطکاک صفر) به شما نشان می دهد که چگونه می توانید 90٪ از زمان شما را در شبکه های CPA پردرآمد بپذیرید. معمولاً دریافت پذیرش بسیار دشوار است ، اما شما باید از سیستم شرح داده شده در دوره پیروی کنید ، این امر آسان می شود. همچنین می توانید نحوه انتخاب انواع مختلفی از پیشنهادهای CPA و نحوه تهیه صفحه پیش فروش برای تبدیل بالا را بیاموزید.

ماژول 2: MSN – راز مخفی PPC

وقتی نوبت به هر کلیک یا پرداخت به ازای هر کلیک می رسد ، بسیاری از افراد به شما توصیه می کنند به Google AdWords بپیوندید و MSN را نادیده بگیرید. با این حال ، بسیاری از مردم متوجه نیستند که موتور جستجوی MSN در هنگام بازاریابی CPA ، گاو پول نقد است. اگر به درستی انجام شود ، ترافیک (البته در اندازه کمتر) می تواند بهتر از Google و Yahoo باشد. اگر دستورالعمل های گام به گام و آموزش های ویدئویی شرح داده شده در این واحد را دنبال کنید ، می تواند منجر به گردش پول یا درآمد ثابت برای شما شود.

ماژول 3: فرمول PPC MyPC MySpace

آیا می دانید بیش از 200 میلیون نفر در مای اسپیس وجود دارند؟ آیا می دانید MySpace به تازگی یک پلت فرم PPC را برای تبلیغ کنندگان در تمام بودجه منتشر کرده است؟ البته ، پلتفرم PPC آن به اندازه AdWords مستحکم و پیشرفته نیست ، اما خوب است زیرا آنچه شما در اینجا می خواهید قادر به تبلیغ پیشنهادات CPA شما به میلیون ها نفر با هزینه بسیار پایین تبلیغات است. بازاریابی صفر اصطکاک به شما یاد می دهد که چگونه تبلیغ خود را در مقابل میلیون ها کاربر MySpace قرار دهید. این مرحله را به صورت گام به گام در درس های ویدیو یاد خواهید گرفت.

ماژول 4: سرکوب ترافیک در خرید رسانه

اکثر مردم هنوز فکر می کنند خرید رسانه برای شرکت هایی با جیب های عمیق است. خوب ، این دیگر صادق نیست. در این واحد می آموزید که چگونه حتی مبتدیان با زنجیره کفش بودجه می توانند با خرید فضای تبلیغاتی کم هزینه در برخی از وب سایت های پر ترافیک ، نتایج خوبی کسب کنند.

نتیجه:

دوره بازاریابی اصطکاک صفر با CPA نسبت به بسیاری از دوره های دیگر CPA که شما دیده اید تفاوت دارد. این دوره برای کسانی که می خواهند در بازاریابی CPA درآمد کسب کنند بسیار مناسب است اما بودجه تبلیغاتی بسیار کمی دارند. اگر مبتدی باشید ، این دوره ارزش در نظر گرفتن دارد زیرا بیشتر مبتدیان هنگام تبلیغات آنلاین بودجه سری کفش را دارند. بنابراین می تواند هزینه های تبلیغاتی زیادی را در هزینه شما ایجاد کند.

امیدوارم که این بررسی مفید واقع شود

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا