دنیای وب

بازاریابی طاقچه در مقابل بازاریابی خرد

بازاریابی شبکه ای به نوعی بخشی از هر شغل یا مشاغل است. برای اینکه یک تجارت موفق باشید ، باید افراد داشته باشید. در زمینه خاص تر بازاریابی اینترنتی ، اگر واقعاً می خواهید موفق شوید ، باید از بازاریابی خرد به جای روش معمول بازاریابی تخصصی استفاده کنید.

دلیل این امر این است که وقتی صحبت از بازاریابی اینترنتی می شود ، هزاران نفر غالباً محصول مشابه یا مشابهی را به بازار عرضه می کنند. با استفاده از کلمات کلیدی (کلماتی که موتورهای جستجو از آنها برای تولید نتایجی که نشان می دهند استفاده می کنند) در جهت بازاریابی طاقچه ، افراد زیادی را خواهید دید که تبلیغ مشابه یا مشابه را در جای دیگری دیده اند و معمولاً حتی یک کلیک هم نمی کنند.

برای نشان دادن کلمات کلیدی “کسب درآمد” تقریباً در همه مشاغل خانگی استفاده می شود. این باعث می شود تعداد رقبا تقریباً زیاد شود. اگر این کلمات کلیدی را کمی تغییر دهید و “درآمد خود را از بدهی بدست آورید” تغییر دهید ، تعداد افرادی را که تبلیغ شما را می بینند به گروه خاصی که محصول شما برای آنها مناسب تر است کاهش می دهید. این باعث کاهش قرار گرفتن در معرض می شود اما تولید را از این قرار گرفتن در معرض افزایش می دهد.

این می تواند بیشتر محدود شود “برای کسب درآمد از طریق بازپرداخت بدهی بدون صرف هزینه بیشتر از هزینه کنونی”. آنچه این کار انجام می دهد این است که بازار هدف شما را برای موتورهای جستجو کاملاً تعیین می کند و تبلیغ شما فقط برای افرادی که واقعاً در جستجوی کالای شما هستند ارائه می شود. کسانی که نمی خواهند پول بیشتری خرج کنند اما می خواهند از بدهی خارج شوند و از این طریق درآمد کسب کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا