طراحی و سئو وب سایت

بازاریابی مارک تجاری در طی ویروس کرونا: آنچه باید بدانید

چگونه پیام COVID-19 را روی مارک خود قرار دهیم؟ وقتی کلمه “مارک” را می گویم ، چه چیزی به ذهنم خطور می کند؟ پسران بزرگ مانند آمازون یا رنگ آرم شرکت دوست دارند؟ و این فقط چیزی نیست بلکه “بزرگها” هستند که باید مورد توجه قرار گیرند. نام تجاری شما بازتابی از تجربه کامل کار با شماست. این به شما شکل می دهد و به شما کمک می کند رنگ خود را متناسب با خود نشان دهید یا منطقی است یا نه. موفقیت در تجارت اغلب به چگونگی موقعیت تجاری خود بستگی دارد. این کار ساده ای نیست و به زمان و توجه نیاز دارد. تو باید:

یک نظرسنجی از مارک انجام دهید

رقبا و رقبا را در تحقیق تحلیل کنید

ببینید چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند و چرا این یک قدم بزرگ است

یادداشت های تجاری شخصی برای استفاده در وب سایت ها ، رسانه های اجتماعی و حتی رویدادهای رسانه های اجتماعی ایجاد کنید

و این تازه اولشه!
یک شرکت بازاریابی حرفه ای می تواند موثرترین روش موقعیت یابی برند خود را در طول COVID-19 به شما تضمین کند. چگونه COVID-19 پیامی را به مارک تجاری تبدیل می کند؟ اپیدمی COVID-19 ما را مجبور کرد که در مورد چگونگی ساخت یک برند تجدیدنظر کنیم. ابتدا از خود بپرسید: “در این مدت می خواهم چه چیزی را بدانم؟” مردم به یاد می آورند که حالا چه احساسی به آنها دست داده اید ، خوب یا بد. و توجه داشته باشید: 1. مردم وقت زیادی را در اینترنت می گذرانند. تخمین زده می شود که نیمی از جمعیت جهان دارای مجوز یا نیاز هستند. طبق گفته نیلزن ، مصرف رسانه در زمان بحران COVID-19 تا 60٪ افزایش یافت. بنابراین چه تبلیغات پولی انجام دهید ، چه پست در شبکه های اجتماعی ارسال کنید ، چه وبلاگ نویسی کنید یا از یک وب سایت کپی کنید ، مارک تجاری می تواند هدف شما باشد. چگونه نام تجاری خود را به یاد می آورید و به مشتریان خود پاسخ می دهید؟ آیا شما پیام واقعی ارسال می کنید یا صدای مارک شما در حال حاضر بی صدا است؟ ممکن است مجبور شوید مارک تجاری را متناسب با این “عادی جدید” تغییر دهید. واکنش مردم نسبت به مارک ها متفاوت است. با بسته شدن بسیاری از فروشگاه ها ، مشتریان برای تهیه کالاهای مورد نیاز خود به وب سایت مراجعه می کنند. به دلیل تأثیر آن در زنجیره تأمین ، حتی نیاز مشتری نیز ممکن است در بازار وجود نداشته باشد. این بدان معنی است که مردم نیز به دنیای مجازی روی می آورند. این بدان معنی است که مشتریان شما انتظار یک تجربه آنلاین عالی را دارند. آیا مرور وب سایت ، تصاویر و مقالات شما امنیت اطلاعاتی را که دریافت می کنند تضمین می کند؟ چگونه می توانید به سرعت مسائل مربوط به خدمات مشتری را حل کنید؟ در حالی که برخی از این تغییرات ممکن است موقتی باشد و افراد در برهه ای به فروشگاه بازگردند ، من پیش بینی می کنم که شاهد تغییرات پایدار در این نوع رفتار مشتری خواهیم بود. مردم باید نسبت به فناوری احتیاط کنند و بسیاری از افراد اکنون کاملاً از خدمات خرید آنلاین آگاهی دارند. من فکر نمی کنم وقتی زندگی به حالت عادی برگردد (هر چیز قانونی) ما تمام ساخت های تکنولوژیک را نابود خواهیم کرد.نحوه فروش برند خود در حال حاضر و در آینده برای ویروس کرونا و ممکن است روند انتقال آن را تغییر دهد ~~~~~~~~ بخوانید: راهنمای تجارت ارز در طی COVID-19 ، در وب سایت ما: اگر هستید با تعجب که COVID-19 چگونه استراتژی مبارزات شما را تحت تأثیر قرار می دهد ، شما تنها نیستید! و پاسخ این است: یا بد یا خوب. از یک طرف ، افراد زیادی در خانه هستند و همه چیز به صورت آنلاین انجام می شود. اما بسیاری از مردم هزینه های خود را کاهش می دهند زیرا کارشان را از دست داده اند و یا می خواستند برای جنگ برای خانواده های خود پول جمع کنند. بنابراین در اینجا چند نکته در مورد مدیریت PPC در طی عفونت ویروس کرونا وجود دارد. PPC مخفف Advertising per Pay Click است که به عنوان ترافیک بی طرف نیز شناخته می شود. (ترافیک طبیعی نتیجه تکنیک های پرداخت نشده SEO است.) ~~~~~~~~~~~~~ چگونه پیام COVID-19 را روی مارک خود قرار دهیم که مشتریان شما می خواهند اطمینان و راهنمایی را در این مدت ارائه دهند پیام برند شما باید از مکانی دلسوز ، دلسوز و مهربان باشد. در اینجا 4 روش برای تنظیم پیام های سیگنال در طول COVID-19.1 آورده شده است. نمایه خود را بررسی کنید. مهمتر از همیشه انسان بودن و وفاداری در روابط شما است. یک راه عالی برای نشان دادن جنبه انسانی تجارت کوچک شما ایجاد لحظات به یاد ماندنی است که می تواند از طریق داستان به اشتراک گذاشته شود. می توانید ویدئویی برای رسانه های اجتماعی ایجاد کنید که دارای داستان مشتری درباره کارمندی باشد که بیش از حد کار کرده است. یا می توانید روی نیروی کار تمرکز کنید ، تا مردم بدانند چه کسی در این بحران از شما حمایت می کند. و این ناراحت کننده است مراقب آنچه که به اشتراک می گذارید باشید! 2. حضور خود را در شبکه های اجتماعی افزایش دهید. با اقدام به نمایندگی از انجمن خود ، تغییر ساعت فروش ، خدمات جدیدی که ارائه می دهید ، در جامعه فعالانه فعالیت کنید. حتی اگر اطلاعاتی برای اشتراک گذاری ندارید ، اخبار ، مقالات و فیلم ها را از منابع دیگر به اشتراک می گذارید ، یک حساب رسانه اجتماعی داشته باشید. حتی چند کلمه تشویق شما می تواند به مردم یادآوری کند که شما آنجا هستید و به شما اهمیت می دهند. ایجاد رضایت مشتری. رضایت مشتری فراتر از انتظارات مشتری است و فقط پاسخگویی به آنها نیست. روش های زیادی برای خوشحالی مشتری وجود دارد ، از جمله:

منطقی همیشه “نه” نگویید فقط به این دلیل که همیشه می گفتید. به مشتریان خود گوش فرا دهید و تا جایی که ممکن است متناسب با نیازهای آنها متفاوت باشید.

لمس خاصی اضافه کنید. به عنوان مثال ، یک کد یا کد تبلیغاتی در تاریخ تولد آنها ارسال کنید.

به آنها چیزی بدهید. چه بازی ها باشد چه عوامل رایگان موجود در بسته ، کمی کمک ناگهانی می تواند کمک بسیاری کند.
4- به عنوان یک رهبر صحبت کنید. هیچ کس با یک پیام آشنا در وب سایت شما که چیزی مانند “ما به سلامتی شما اهمیت می دهیم” ، بدون هیچ نمونه ای از سبک یا “چهره” پشت پیام ، شگفت زده خواهد شد.علائم بیماری را توصیف کنید ، سپس به مردم بگویید چرا ، چرا ، چه زمانی و در مورد برنامه ویروس کرونا. آنها از صداقت و شفافیت شما قدردانی خواهند کرد. نام تجاری شما احتمالاً اولین نقش شما در ایجاد اولین تأثیر در مشتریان بالقوه است – و هنگامی که در وسط طاعون نیستیم! امروز ، همانطور که اخیراً در پاسخ اینستاگرام هنرمند کانادایی برایان آدام دیدیم ، احساسات مردم در حال افزایش است و می توان گناه یک نام تجاری را بخشید یا حتی فراموش کرد. با همدلی و درک واقعی مخاطبان هدف و تجربیات آنها ، هنگامی که ویروس کرونا مورد توجه مشتریان قرار گیرد ، بازاریابی تجاری شما واقعاً موفقیت آمیز خواهد بود.
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا