دنیای وب

بازاریابی محتوا: 9 مرحله برای موفقیت در بازاریابی کسب و کار خود با محتوا


یکی از بزرگترین موانع دستیابی به فروش ، ایجاد محتوای سازگار و مرتبط برای کمک به مخاطبان در درک دلیل نیاز شما به پرداخت نیست. نشان داده شده است که بازاریابی داخلی یکی از م mostثرترین روشهای افزایش تعامل ، افزایش حضور برند و افزایش حضور نام تجاری است. چرا بازاریابی داخلی مهم است؟ Hubspot.com می گوید ، اگر مرتباً آن را به اشتراک نگذارید ، ممکن است مخاطبان شما را فراموش کنند یا به شما – یا هر دو اعتماد نکنند. مهم است که به س questionsالات مخاطبان خود پاسخ دهید: با بازاریابی داخلی ، می توانید با مخاطبان خود اعتماد کنید ، مردم را به سمت تبدیل ، ارتباط با مشتریان خود سوق دهید و سود کسب کنید. “امروز ، مصرف کنندگان انتظار کیفیت و محتوای ثابت از مارک های مورد علاقه خود را دارند. محتوای مداوم ، با کیفیت و جذاب بیش از دیگران بر تصمیمات مخاطبان تأثیر می گذارد.” شما آن را در و بسیاری از مربیان بر ایجاد و طراحی محتوای استراتژیک تمرکز نمی کنند. این مهم است ، اما اگر سیستمی برای ساخت آن ندارید ، این فقط اتلاف وقت است. این همان چیزی است که ممکن است به شما کمک کند – و نه فرایند ایجاد محتوا برای کسب و کار شما. مرحله 1-متعهد به ایجاد منظم محتوا باشید: شما باید متعهد شوید که به طور منظم محتوا ایجاد کنید. زیرا ، اگر می خواهید به عنوان یک متخصص دیده شوید ، باید به یک ساعت نگاه کنید. زیرا موتورهای جستجو می خواهند محتوای تولید شده به طور منظم را پیدا کنند. بنابراین یک کبد باروری سازگار اصلی است. اما اگر می خواهید این کار را انجام دهید ، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه محتوایی می خواهید ایجاد کنید – بسته به نیاز بازار هدف شما. مرحله 2 – تبلیغات خود را لیست کنید: در 6-12 آینده تصمیم بگیرید که چه کاری انجام دهید یا تبلیغ کنید ماهها و هنگامی که آنها را تبلیغ می کنید ، بنابراین می توانید از قبل برای این رویداد بزرگ آماده شوید. از شر آنها خلاص شوید تا احساس نکنند اغلب تبلیغ می کنند یا برمی گردند. در مرحله بعدی ، چند مورد تبلیغاتی مانند محصولات / برنامه های موجود ، محصولات مخلوط و آهنرباهای سربی را اضافه کنید. مرحله 3 – تحقیقات بازار: برای یافتن موتورهای جستجو ، محتوای شما باید همیشه از کلمات کلیدی مرتبط با جایگاه شما استفاده کند. ببینید بازار هدف شما می خواهد چه معنایی ایجاد کند. به دنبال چه کلمات کلیدی و عباراتی هستید که پیدا کنید؟ سپس لیستی از کلمات کلیدی و عبارات استفاده شده در آن را ایجاد کنید. همچنین می توانید این کلمات کلیدی را بردارید و آنها را وارد یک کلمه کلیدی یا ابزار جستجو کنید تا کلمات کلیدی و عبارات مرتبطی را که مردم از آن استفاده می کنند پیدا کنید. به عنوان مثال Google ، این کار را در پایین صفحه جستجو ، تحت عنوان “مردم هم زیاد می پرسند” انجام می دهد. در بازارهای دیگر تحقیق کنید تا از محتوای مخاطبان خود استفاده کنید ، از جمله بررسی ها: روند صنعت ، پست های محبوب وبلاگ ، فیلم ها ، پادکست ها و کتاب های فروشی ، کتاب هایی که به شما مربوط می شوند.همچنین می توانید به انجمن ها و گروه های آنلاین بر اساس موضوع خود مراجعه کنید تا ببینید افراد در مورد موضوع شما و کلماتی که استفاده می کنند چه می گویند. مرحله 4 – ایجاد یک بانک برای ایده ها: تحقیق خود را انجام دهید تا بتوانید به راحتی موضوعات را مشاهده کنید مخاطبان شما را مجذوب خود می کنند. اکنون می توانید ایده های خود را از “بانک ایده” جمع آوری کنید. این می تواند به عنوان پشتیبان داخلی باشد که می توانید در آینده بارگیری کنید. اما با رشد کبد ، بانک ایده شما نیز رشد می کند. برخی از ایده های شما ممکن است از موضوعات جامعه ، س questionsالاتی که مردم می پرسند ، عبارات کلیدی استفاده شده و انتخاب پاسخ شما باشد. قسمت 5-انتخاب تقویم: تقویمی را با توجه به نیاز خود پیدا کنید (تقویم های رایگان زیادی در اینترنت وجود دارد). از آن برای شناسایی موضوعات مورد استفاده در 6-12 ماه آینده استفاده کنید. ممکن است آسان ترین مرحله به نظر برسد ، اما سخت ترین مرحله می تواند باشد. این به این دلیل است که شما باید محتوای خود را به اعتراضاتی که آغاز کرده اید ارتقا دهید – – و در ضمن ، به خاطر داشته باشید چه کسی بیشترین سود را از استفاده از محتوای شما برای ایجاد مخاطبان خود می برد و مرحله 6 – ایجاد یک برنامه: اکنون شما باید موضوع کبد را پیدا کرد ، مرحله بعدی برنامه ریزی در تقویم خود برای ایجاد کبد است. برای نوشتن محتوا برای شما مهلت تعیین کنید. اینکه چند وقت یک بار و چقدر بستگی به کاری دارد که می خواهید به صورت هفتگی ، ماهانه یا سه ماهه انجام دهید. به عنوان مثال ، شما می گویید تصمیم دارید ماهانه یک بار آن را ارسال کنید ، و می خواهید این کار را هر سه ماه یک بار انجام دهید. اوقات را بسازید. از تجربه می دانید که ساخت آن در اینجا (ماهانه) حدود 2 ساعت طول می کشد. سپس هر 90 روز باید 6 ساعت آماده شوید تا کبد به مدت سه ماه تجمع یابد. ممکن است شما نوعی باشید که بخواهد برنامه ریزی انجام آن را یک باره انجام دهد – مانند یک روز یا آخر هفته – – یا شاید در یک محاصره 3 ساعته. یا ، ممکن است در گسترش بیشتر آن احساس راحتی بیشتری داشته باشید. چه چیزی برای شما مناسب است؟ مرحله 7- تولید کبد: از زمانی که قصد تولید کبد را دارید حداقل برای 30-90 روز استفاده کنید. با در نظر گرفتن اهداف شرکت (و مأموریت خود) هنگام نوشتن محتوا ، قادر خواهید بود محتوایی ایجاد کنید که بیشترین ارتباط را با مخاطبان خود داشته و بیشترین مزایایی را که کسب می کنید. از اشکال مختلف کبد استفاده کنید. به عنوان مثال ، می توانید برای ایمیل ماهانه خود یک پست وبلاگ بنویسید ، و سپس آن را به ویدیو یا پادکست تبدیل کنید تا در پایان ماه به اشتراک بگذارد. مرحله 8: به روزرسانی: پس از اتمام کار ، اطمینان حاصل کنید که محتوا: خدمات (80٪) و فروش (20٪) را با دقت مقیاس بندی کنید – ارزش فروش و بازاریابی دارد · پیشرفت با کلمات کلیدی و عبارات مرتبط · محتوای مختلفی که به اشتراک می گذارید ، مانند آموزش ، سرگرمی ، تشویق و تعادل در تبلیغات. تعادل رمز موفقیت کبد است. شاید بزرگترین مزیت تقویم محتوایی شما این باشد که به شما نمای کلی می دهد.می توانید ببینید که آیا “قانون 80/20” را در تبلیغات محتوای رایگان که توسط موفق ترین بازاریابان استفاده می شود ، دنبال می کنید یا خیر. و ، از آنجا که برنامه “چه و چه زمانی” را برای همه بدهکاران مشاهده می کنید ، می توانید مطمئن باشید که می توانید انواع مختلف بدهی ها را متعادل کنید ، بنابراین برای بازدیدکنندگان از منبع خود در همه شبکه ها احساس حرفه ای خواهید کرد. پست های وبلاگ ، رسانه های اجتماعی و فیلم ها را با کلمات کلیدی لازم و توضیحات متای لازم برای وبلاگ اضافه کنید. مرحله 9: ایجاد یک روش استاندارد (SOP): هنگامی که مراحل ساخت قلب خود را انجام دادید ، وقت آن است که آن را ترک کنید و حرکت کنید بر. لیستی از دستورالعمل های جداگانه برای هر فرم و موقعیت تهیه کنید ، حتی اگر مراحل بسیار شبیه به هم باشند. این لیست به شما کمک می کند تا یک ظاهر سازگار داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که هر بار که آن را ارسال می کنید تمام مراحل لازم را دنبال می کنید. و با رشد کسب و کار ، SOP های شما از بین می روند. برای آموزش اعضای جدید تیم جدید زمان لازم است. بنابراین این 9 مرحله ایجاد یک محتوای اساسی است. اگر این مراحل کافی است ، خوب — برویم! اما اگر برای کشف چگونگی یافتن زمان ، انتشار موضوعات و / یا ایجاد طرحی برای اشتراک مطالب ، به کمک بیشتری نیاز دارید ، “ابزار ایجاد محتوای نهایی”. یک کیت آموزش کامل برای کمک به شما در برنامه ریزی 6-12 ماهه و تسلط بر آن – مانند وبلاگ ها ، پادکست ها ، فیلم ها و ایمیل ها – برای مخاطبان شما ارزشمند است و فقط باعث افزایش رتبه موتورهای جستجو می شود. فقط به آدرس زیر مراجعه کنید: www.fanatontonscool. کام
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا