دنیای وب

بازاریابی مقاله و روشهای جستجوگرها در تفسیر هنوز معتبر است

من در بخش بهتر 20 سال در حال حاضر بازاریابی کردم و از تمام روشهایی که استفاده کرده ام ، مقالات هنوز راهی برای ترافیک از طریق لینک دهنده هستند. برای من نوشتن مقالات طبیعت دوم شد. چرا؟ زیرا من به تجربه گذشته خودم می پردازم و به آنچه معلم می گوید توجه می کنم. این اکثر عقاید این افراد است که بازاریابی مقاله و اظهارنظر از منابع خارجی هنوز دو روش مؤثر و رایگان است.

1. انتشار مقالات در مورد شبکه.

قبلاً این بود که می توانستید مقاله بزرگی بنویسید و سپس همان مطالب را برای بسیاری از مقاله ها و راهنمای وبلاگ هایی که می توانید ارسال کنید ارسال کنید. این دیگر نیست. Google و سایر غول های موتور جستجو به طور خاص محتوای اصلی را جستجو می کنند. منظور از مطالب اصلی ، منظور من یکی از مقاله های خوب است. بعضی از آنها از روش ریسندگی مقالات استفاده می کنند. چرخش فرآیند جایگزینی کلمات در محتوا است که معنای یکسانی دارند. این ممکن است تا حدی مؤثر باشد ، اما در بیشتر موارد چنین نیست.

حال برای به دست آوردن محتوای اصلی ، اما برای استفاده از همان مقاله اصلی ، باید از رویکرد “به عبارت دیگر” استفاده کنید. به عبارت دیگر ، مقاله را به عبارت دیگر بازنویسی کنید. اگر واقعاً به آن فکر کنید ، این یک مفهوم واقعاً دشوار نیست. شما قبلاً قالب بندی دارید قرار داده شده در اصل شما به عنوان مثال ، مقاله ای با عنوان “چه چیزی در چشمه ها می آید” را می توان به “آنچه در ماه آوریل شکوفا می شود” تغییر نام داد. شروع شماست. مرحله بعدی بازنویسی هر پاراگراف به روشی دیگر با همان معنی است. همانطور که گفتم ، اگر به آن فکر کنید ، یک فرایند ساده است.

اکنون که مقاله شما به عنوان محتوای منحصر به فرد و اصلی بازآفرینی شده است ، قدم بعدی شروع به تبلیغ آن همانطور که منتشر کرده اید است. اگر یک مورد را در EzineArticles ارسال می کنید ، با URL EzineArticles.com صدای جیر جیر کنید. همین کار را با حساب های Google+ و Facebook خود انجام دهید. در فیس بوک ، ممکن است پست افزایش یابد. من مطمئن هستم که EzineArticles عاشق ترافیک اضافی خواهد بود و به استثنای تبلیغات فیس بوک ، اگر تصمیم به انجام این کار بگیرید ، هزینه ای برای شما نخواهد داشت و مقاله شما تبلیغاتی را که می خواهید دریافت می کند.

انجمن ها (تابلوهای پیام) همچنین می توانند مکانی برای ایجاد مقاله کوتاه تلقی شوند. من در مورد آن فکر کردم؟ یک گروه از انجمن های گرسنه برای تعداد بیشتری عضو و پست وجود دارد. چرا از این اطلاعات کمی استفاده نمی کنید و ایده هایی را از مقاله های خود در این تابلوها برای تحریک گفتگوها قرار می دهید. در تابلوهای پیام چیزی به نام منطقه امضا وجود دارد که می توانید در هر پستی که می کنید نوعی تابلوی اعلانات قرار دهید. مزایای این موارد: الف) مطالب شما توسط بیشتر و بیشتر افراد در حال خواندن است ، ب) پیوندهایی به وب سایت خود دارید که در مقابل هرکسی که در مورد شما خوانده و نظر دهد ، قرار داده شده است. در مورد سناریوی برد / برد صحبت کنید.

وبلاگ خود را ایجاد کنید. محتوای اصلی را روی آن قرار دهید ، اغلب مجاز ، آن را برای فهرست بندی به موتورهای اصلی جستجو ارسال کنید. روی معاشرت با محتوا در Twitter ، Facebook ، Google+ ، StumbleUpon و غیره کار کنید. هنگامی که محتوا را به روز می کنید ، آن را برای یک اندازه گیری خوب بازخوانی کنید.

2. درمورد مقاله های خود نظر دهید.

موتورهای جستجو در حال تفریح ​​هستند و در واقع اعتبار بیشتری را به محتوا می دهند با اظهار نظر از هر چه بیشتر منابع. دوستان فیس بوک خود را به خواندن مقاله خود بخوانید و سپس اظهار نظر کنید. اکثر بلاگ ها و برخی از فهرست های مقاله اجازه این کار را می دهند. بررسی کنید که آیا گروه هایی وجود دارند که نظرات خود را با شما مبادله می کنند یا خیر. Fiverr.com اگر نمی توانید دوستان دیگری برای کمک به شما پیدا کنید منبع خوبی از نظرات است.

در صورت برخورداری از راه صحیح ، مقالات شما می توانند منبع خوبی برای بازدید سایت شما باشند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا