بازاریابی مناسب – 3 نکته بسیار قدرتمند و بدون هزینه بازاریابی

بدون افسانه بازاریابی هزینه ای! اگر اعتقاد دارید که نمی توانید یک تجارت مشروع را بدون هیچ هزینه بازاریابی شروع کنید ، کاملاً اشتباه خواهید کرد. این فقط یک رویا نیست ، زنده و خوب است ، و امروز من قصد دارم یک مدل تجاری را نشان دهم که 100٪ بدون هزینه بازاریابی از آن استفاده می کند.

در اینجا یک مدل کسب و کار است که می توانید با قیمت 0 دلار آن را شروع کنید و پتانسیل ایجاد درآمد شش رقمی را دارد.

1.) بازاریابی کمیسیون

وقتی می خواهید بدون هزینه بازاریابی شروع به کار کنید ، شبکه های وابسته راهی برای پیشبرد شما هستند. شبکه های وابسته کاملاً کمی وجود دارد ، اما بزرگترین آنها ClickBank و Komisioner Junction است. شروع کار با هر یک از این موارد بسیار آسان است و مستقیماً وارد برنامه بازاریابی رایگان ما می شوید.

پس از عضویت در شرکت های فرعی ، می توانید هزاران محصول ارائه شده را انتخاب کرده و کالای مورد نظر خود را پیدا کنید. سپس تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که شروع به بازاریابی کنید.

من قبلاً گفتم که این یک مدل بازاریابی کاملاً بدون هزینه خواهد بود و اکنون ما به روشهای رایگان برای بازاریابی کالای انتخابی شما حرکت خواهیم کرد.

2.) انجمن بازاریابی

این یکی از موارد در نظر گرفته شده برای رشد و توسعه تجارت است که فرد سعی می کند بدون هزینه بازاریابی دست به دست بگیرد. به این فکر کنید ، اگر بتوانید به جایی بروید که هزاران نفر در مورد محل کار شما صحبت کنند ، آیا به آنجا خواهید رفت؟

البته شما خواهید کرد این دقیقاً همان تالارها است ، مکانهایی که تعداد زیادی از مردم برای گفتگو در مورد یک موضوع به آنجا می روند. اگر محصول شما در این موضوع قرار بگیرد ، همه افراد واقعاً مشتری های علاقمند و بالقوه هستند. برنامه بازاریابی شما بدون هیچ هزینه ای شامل نشان دادن محصول خود در مقابل بسیاری از خریداران علاقه مند به عنوان امکان پذیر است و تالار گفتگو مکان بسیار خوبی برای انجام این کار است.

برای موقعیت خود در انجمن های سفارشی شده پیدا کرده و به آن بپیوندید. هر تالار به کاربران خود اجازه می دهد تا یک پرونده امضا کنند. این معمولاً در صفحه نمایه شما یافت می شود. یک پرونده امضایی قوی ایجاد کنید که از طرف شما به شما بفروشد. سپس هر بار که از هر نوع پستی ایجاد می کنید ، امضا برای شما کار می کند.

می توانید به سؤالات پاسخ دهید ، نظرات خود را به پست های مرتبط و اخیر اضافه کنید یا از خود بپرسید. کل زمانی که یک استراتژی بازاریابی برای شما هزینه ای ندارد. این توصیه دقیقاً همانطور که برای محصولات خود انجام می دهید برای محصولات وابسته نیز کار می کند.

3.) بازاریابی وبلاگ

همه ما این روزها اندازه وبلاگ ها را می دانیم و اینکه چه برنامه ای برای بازاریابی هزینه بدون وبلاگ کامل نخواهد بود. وبلاگ ها کاملاً مناسب هستند و هیچ هزینه بازاریابی ندارند زیرا برای شروع صفر دلار هزینه دارند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که در حالی که در راه هستید به Blogger ، WordPress یا هر وب سایت رایگان بلاگ دیگر بروید.

پس از راه اندازی وبلاگ خود ، می توانید از آن با Google AdSense ، محصولات وابسته آن یا هر دو درآمد کسب کنید.

بدون اینکه بخواهید رویای بازاریابی داشته باشید. به صفر دلار می توانید به هزاران محصول دسترسی پیدا کنید. شما به یکی از قدرتمندترین ایده های بازاریابی دسترسی دارید و از هرگونه هزینه بازاریابی در فروم چشم پوشی می کنید. آخر اینکه شما یک وبلاگ رایگان دارید که می توانید قلب خود را به آن تبدیل کنید. حالا شما هر بازاریابی هزینه ای را به طور خلاصه درک می کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا