دنیای وب

بازاریابی موبایل چیست؟

در مورد بازاریابی تلفن همراه از هر کسی سؤال کنید ، و من می توانم تضمین کنم که پاسخ های گوناگونی از جمله: تبلیغات تلفن همراه ، کمپین های پیام کوتاه ، پیام های تلفن همراه ، کمپین های ارسال پیام متنی ، ارتباطات موبایل ، بازاریابی مارک ، آگاهی رسانی و غیره را دریافت خواهید کرد. پاسخهای مختلطی که می گیرید بازاریابی از طریق تلفن همراه است ، همه این موارد بستگی به تفسیر فرد و چگونگی سودمندی آنها دارد.

من می توانم مجموعه ای از تعرفه ها را لیست کنم تا سعی کنم بازاریابی موبایل را از طرف شما تعریف کنم ، اما تعجب آنچه دیگران قبلاً می گویند چیست و شما می توانید به تنهایی جستجو کنید چیست؟ درعوض ، من می خواهم روشهای مختلف درک مارکتینگ موبایل را بیان کنم که به شما کمک می کند دلیل اینکه فکر می کنید در مورد ارتباط تهاجمی از طریق این کانال چگونه فکر می کنید تعیین کنید.

این یک بازاریابی شخصی است

به نظر بسیاری بازاریابی موبایل اولین شکل واقعی بازاریابی شخصی است. هنگامی که پیامی را از طریق تلفن همراه خود دریافت می کنید ، فرض کنید که از یک دوست یا آشنایان است. بنابراین بازاریابانی که از طریق تلفن همراه ارتباط برقرار می کنند شخصاً با یک پیام یا تجربه تعامل دارند و از این طریق شخصاً با مصرف کننده تعامل می کنند.

این یک بازاریابی جدید است

بازاریابی موبایل می تواند گیج کننده باشد زیرا نسبتاً جدید است. کاربران با تعصب و تجربیات شخصی خود ، بازاریابی موبایل را ارزیابی و بحث می کنند. هنوز هم در روزهای ابتدایی ، و چندین دیدگاه و رویکرد برای ارتباط با بازاریاب ها وجود دارد. جواهر كنگلال ، مدیر تجربیات چندرسانه ای نوكیا آسیا اقیانوس آرام گفت: “بازاریابی موبایل گزینه های زیادی از جمله تعامل در رسانه ها را كه جهان تا به امروز ندیده است ، ارائه می دهد.” سوگیری بازاریابی موبایل تمایل دارد تا روی آنچه بازاریاب معتقد است موفقیت آمیز باشد ، متمرکز شود.

آنها چیزهای مختلفی برای افراد مختلف هستند

بازاریابی سیار به معنای چیزهای مختلف برای افراد مختلف است. تفسیر و ارتباط واقعا به صنعتی که در آن کار می کنید بستگی دارد.

ارائه دهندگان تبلیغات موبایل برای تمرکز بر تبلیغات روی فروش راه حل های تبلیغاتی موبایل و زاویه تعریف بازاریابی موبایل تمرکز دارند. در حالی که بازاریابان برند ، بازاریابی موبایل را به عنوان استفاده از کانال تلفن همراه به هر روشی که منعکس کننده نیازها و اهداف برند شخصی در هنگام صحبت با مصرف کنندگان باشد ، می دانند. تصمیماتی که باید از دارایی ها و تاکتیک های رسانه ای استفاده کند ، مبتنی بر دانش و جمعیتی است.

درنهایت ، نکته اصلی این است: درک روشهایی که می توان از یک اپراتور تلفن همراه برای ایجاد ارتباطات شخصی و مؤثر با مصرف کننده استفاده کرد.

اگرچه تعرفه ها متفاوت است ، یک چیز روشن است: استراتژی رسانه های موبایل برای برند و مصرف کننده بی نظیر است که می تواند هدفمند باشد و می تواند پیام و درگیری مصرف کننده را افزایش دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا