دنیای وب

بازاریابی موبایل – یک راهنمای ضروری

930،000 مشتری از خدمات بانکداری تلفن همراه بانک آمریکا استفاده می کنند. رشد گوشی های اندرویدی در هشت ماه گذشته دو برابر شده و از آیفون پیشی گرفته است. میانگین نرخ کلیک موبایل از 8.9٪ به 49٪ در تبلیغات آنلاین تلفن همراه. این مهمترین دلایلی است که من بازاریابی موبایل را بسیار جدی می گیرم.

سه سیستم عامل ناسازگار در تلفن های همراه همراه وجود دارد. بلک بری از عهده مدیریت ایمیل و برنامه های شرکتی برمی آید. آیفون از شرکت اپل که در بازار برنامه ها شکسته و صنعت را در طی چند سال گذشته هدایت کرده است. در ماه های اخیر ، Android از Google اکنون پیشتاز این بسته است.

پس چرا باید بازاریابان واکنش نشان می دهند؟

مرورگرهای تلفن همراه هنوز فقط 1٪ از ترافیک وب را تشکیل می دهند ، اما شما فقط باید به مشخصات جمعیتی کاربران دستگاه های تلفن همراه نگاه کنید. آنها تحصیلکرده ، صاحب فن و دارای درآمد موجود هستند. بیشتر وبگردی موبایل در حال حرکت است. این بخش در حال حاضر سریع ترین بخش در حال رشد است و دستگاه های موبایل هر چند ماه دو برابر می شوند.

چه کسی واقعاً به خوبی از بازاریابی موبایل استفاده می کند؟

اکثر سازمان هایی که این کار را به خوبی انجام می دهند نوعی برنامه بازاریابی موبایل را با تثلیث مقدس بازاریابی ، پیام رسانی به موقع ، شخصی و عملی آغاز کرده اند. در حال حاضر بهترین روش ها در سازمان های خبری (مانند برنامه نیویورک تایمز) و رسانه ها (پیوندهای فیلم ، پیام های کوتاه و غیره) در حال اجرا هستند ، زیرا آنها مدل تجاری پشتیبانی از آنها را دارند. با این حال ، گروه های دیگری نیز هستند که این کار را به خوبی انجام می دهند. در سیدنی ، فروشگاه لباس آکسفورد از مارکتینگ موبایلی به صورت پیام کوتاه برای تبلیغ فروش لباس خود به مشترکین استفاده می کند.

برنامه بازاریابی موبایل؟

تقریباً همه تلفن های هوشمند اکنون از GPS برای دادن مکان فعلی به کاربران استفاده می کنند. Reebok یک برنامه رایگان منتشر کرد که به ورزشکاران امکان می داد موقعیت های خود را ردیابی کنند ، بنابراین اطلاعات بیشتری به مربیان خود می دهد. این امر تعامل و تعامل مستقیم با برند را ایجاد می کند. امکانات برنامه های کاربردی بازاریابی موبایل تقریباً بی پایان است. هنگامی که GPS و WIFI را با هم ترکیب می کنید ، می توانید بازاریابی مبتنی بر مکان را به مکان ، جهت و سرعت سفر برسانید.

بازاریابی پیامکی؟

مک دونالد ، “پیام سانتا را ارسال کنید و هدیه خود را در عرض چند ثانیه دریافت کنید.” این منجر به نرخ پاسخ شگفت انگیز 25٪ – بیش از 1.5 میلیون پست در عرض پنج هفته شد. آنها استفاده از آیکون های منحصر به فرد را روی لیوان ها برای مصرف کنندگان برای نوشتن پیام نوشتند – درست در رستوران. هر نماد یک برنده بود – اولین بار با قیمت واقعی.

بازاریابی از طریق تلفن همراه ، راه بعدی مهم جذب مشتری و حفظ آن است. این تجارت محصولات خود را با استفاده از طیف وسیعی از ابتکارات بازاریابی پیامکی ، از جمله تحویل کوپن پیام کوتاه ، اطلاع رسانی مشتری به پیشنهادات ویژه ، فروش ، تبلیغات پیامکی پیامکی مبتنی بر رویداد برای مشارکت در رویداد و موارد دیگر تبلیغ می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا