دنیای وب

بازاریابی میزبان-انگلی. بازاریابی انگلی میزبان

یکی از تکنیک های بازاریابی که من اغلب در بین بازاریابان باتجربه و اغلب در بین افراد باهوش کمتر می بینم ، به عنوان بازاریابی “انگلی” یا بازاریابی “مشارکتی” شناخته می شود.

بازاریابی انگلی های میزبان چیست؟ فقط به نظر می رسد … منفی است ، درست است؟ خوب در واقع اینطور نیست. این به سادگی یک شرکت است که از منابع شرکت دیگری برای تولید فروش استفاده می کند. اگر می خواهید این کار را انجام دهید ، باید چیزی را به “میزبان” نیز برگردانید.

شاید محبوب ترین و موثرترین شکل بازاریابی انگلی ، یک رابطه ساده هزینه ارجاع / ارجاع باشد. Business X دارای یک لیست پستی بزرگ از افرادی است که به طور بالقوه از استفاده از خدمات Business Y بهره مند می شوند. Business Y نیاز دارد Business X برای ارسال آن به مشتریان خود ایمیل ارسال کند تا در ازای درصدی از درآمد حاصل از نامه ، یک تبلیغ کوتاه ارائه دهد. اگر Business X انگلی را با دقت انتخاب کند ، پیام از دو طریق به آن سرویس می دهد: این سرویس خدمات اضافی را بدون هزینه به مشتریان خود ارائه می دهد و از هر فروش درآمد کسب می کند. این می تواند برای میزبان بسیار سودآور باشد ، و این یکی از دلایلی است که لیست های پستی منبع ارزشمندی برای شرکت های موجود در بازار است.

این برای انگل بسیار مفید است ، زیرا Business Y. Business Y به یک گروه بزرگ (احتمالاً) بزرگ از مشتریان بالقوه بسیار ارزان همراه با توصیه هایی دسترسی پیدا می کند که در واقع اطمینان حاصل می کند خواندن مطلوب است. وی می تواند ضمن ردیابی دقیق سودآوری پروژه ، هزینه های بازاریابی خود را با دقت کنترل کند.

این برای مشتریانی که نیاز بالقوه شناسایی شده برای آنها و منبع معتبر راه حل ارائه شده خوب است.

البته این ترفند شناسایی نیازهای احتمالی مشتری شما و برقراری ارتباط مناسب با یک شرکت معتبر دیگر است. اینها مواردی است که هر مبارزات بازاریابی خوبی هنگام ترسیم استراتژی کسب و کار شما در نظر خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا