بازاریابی هوشمند با مشتریان شما گردباد – قسمت 1

طوفان نیروی طبیعت است. آنها با سرعت و نیرویی باورنکردنی بر روی زمین فرو می روند. مجموعه ای از گزینه ها را برای مشتریان بالقوه ایجاد می کند و می توانید این سرعت و قدرت را به موفقیت برای تجارت خود تبدیل کنید.

سفر شما در بالای ابرها آغاز می شود. هنوز نمی دانی طوفان به کجا خواهد رسید. هدف شما در اینجا این است که به مردم اجازه دهید وجود خود را بدانند و آنها را وادار کنید به آنچه شما ارائه می دهید نگاه کنند. تبلیغات و رسانه های اجتماعی ابزارهایی هستند که می خواهید در اینجا استفاده کنید. تبلیغات سنتی، مانند تبلیغات چاپی و پست مستقیم، ممکن است چیزی باشد که مورد نیاز است. بسیاری از گزینه های دیگر را می توان در اینترنت یافت. یک حساب کاربری در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید. تا می توانید پروفایل خود را جذاب کنید. مشاهده تبلیغات بر اساس کلمه کلیدی هدف شما در اینجا این است که به طور خودکار پیام بازاریابی خود را به شما منتقل کنید. به مردم راهی بدهید تا شما را پیدا کنند و در مورد شما بیشتر بدانند.

ایجاد علاقه

افرادی که به اولین پیام شما علاقه مند هستند به شما کمک می کنند تا شروع به ایجاد گردباد کنید. آنها ممکن است مایل به خرید باشند، اما حاضرند زمان خود را در اختیار شما بگذارند. و اغلب به شما اجازه می دهند که با آنها در تماس باشید. برقراری ارتباط را برای آنها آسان و راحت کنید.

وقتی افراد علاقه مند هستند، چیزی به آنها بدهید که به آنها کمک کند بیشتر با شما ارتباط برقرار کنند. موارد زیر را در نظر بگیرید:

مجلات – مجلات عالی هستند زیرا آنها را مجبور می کنید تا شما را با مشتریان بالقوه در تماس نگه دارند. ثبت نام را آسان کنید. اکثر مردم فقط یک آدرس ایمیل و احتمالاً نام می خواهند. نامه خود را با محتوای ارزشمند جالب کنید و مردم همچنان به شما گوش خواهند داد.

وبینارهای رایگان – یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار مصاحبه با افراد با اطلاعاتی است که برای مخاطبان شما مفید است. کارشناسان اغلب این کار را به صورت رایگان انجام می دهند زیرا آنها نیز آن را ارائه می دهند. یک سرویس کنفرانس آنلاین رایگان یا کم هزینه پیدا کنید. بسیاری از آنها راه ساده ای برای ثبت نام افراد در تماس ها دارند. بسیاری از آنها قابلیت ضبط تماس ها را نیز ارائه می دهند. این خوب است زیرا می توانید آن را در اختیار کارشناسان خود قرار دهید و همچنین می توانید آن را در وب سایت خود به افرادی که تماسی دریافت نکرده اند ارائه دهید.

یک گزارش کوچک یا کتاب الکترونیکی – چیزی مفید و جالب بنویسید که مردم بتوانند دانلود کنند. بسیاری از مردم گزارش های رایگان یا کتاب های الکترونیکی را به عنوان مزیتی برای ثبت نام افراد در خبرنامه خود ارائه می دهند. دوست ندارید بنویسید؟ استخدام یک نویسنده مستقل برای ایجاد اسناد خود را در نظر بگیرید.

فراموش نکنید که اطلاعات تماس را برای هر کسی که علاقه نشان می دهد جمع آوری کنید. چالش شما در حال حاضر کمک به آنها برای تصمیم گیری برای خرید است.

یا مشتریانی را که ممکن است علاقه مند به خرید باشند انتقال دهید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا