دنیای وب

بازاریابی وابسته برای مبتدیان – راهنمای گام به گام برای کسب درآمد آنلاین

من فکر می کنم بازاریابی کمیسیون سریعترین راه برای مبتدیان برای شروع یک تجارت آنلاین و کسب درآمد اینترنتی است. راهنمای بازاریابی آنلاین مبتدیان ما مراحل زیر را طی می کند. به عنوان یک بازاریاب وابسته ، از ابتدا نیازی به ایجاد یک محصول یا خدمات برای فروش ندارید. تمام آنچه شما برای موفقیت به آن اهمیت می دهید پیش فروش کالاهای تجاری و بازاریابی آنها با برجسته کردن مزایای محصول در مخاطبان مورد نظر است.

اما اولین سرمایه گذاری شما باید ثبت نام دامنه و ثبت نام در ارائه دهنده میزبانی وب باشد. شما با داشتن نام دامنه خود و ثبت نام در یک حساب میزبانی وب وب بهتر می توانید بصورت آنلاین و تبلیغ کنید. این به شما کمک می کند تا به راحتی به مخاطب هدف خود برسید.

در اولین ماه شروع کار تجاری آنلاین بیش از 20 دلار برای شما هزینه نخواهد داشت. با اقدامات مداوم که روزانه انجام می دهید ، می توانید پس از توجه به هزینه ها و هزینه های شغلی خود به صورت آنلاین در پایان ماه اول کار خود سود کسب کنید.

با این حال ، بسیاری از مبتدیانی که در بودجه های سخت کار می کنند نیز می توانند از طریق استفاده رایگان از وبلاگ های رایگان و ویژگی های وب 2.0 ، راه را برای شروع یک تجارت وابسته طی کنند. متأسفانه ، این مسئله به اندازه دلایل نام دامنه و وب سایت شما انعطاف پذیری کافی به شما نخواهد داد.

حال سوال شما این است که “برای تبدیل شدن به یک بازاریاب فوق العاده چه الزاماتی دارید؟” به همین سادگی است که می توانید تصور کنید! شما فقط باید یاد بگیرید و استاد نحوه پیش فروش و ارتقاء مزایای یک محصول تجاری به خریداران هدف بالقوه بدون دادن اطلاعات کلیه ، باشید.

اگر از من سؤال کنید ، یادگیری نحوه پیش فروش با خواندن مقاله های تخصصی در مورد موضوعات خاص از وبلاگ های مرتبط و فهرست های مقاله و تطبیق دادن آنها در تجارت شما بدون سرقت کارهای شخص دیگر آسان است.

در اینجا مراحلی است که شما همیشه می خواهید در هنگام انتخاب کالای تبلیغاتی برای به دست آوردن کمیسیون فروش سهام ، دنبال کنید.

ابتدا با خریداران گرسنه ، بازار طاقچه ای را جستجو و انتخاب کنید. این یک انتخاب بسیار تخصصی در بازار است که مشکل آن را حل می کند. لازم نیست هنگام پیوستن به یک برنامه وابسته برای تبلیغ محصولات و خدمات ، یک بازاریابی آنلاین باشید. بسیاری از مبتدیان شروع به کار با “درآمدزایی آنلاین” که به شدت توسط کارشناسان بازاریابی اینترنتی انجام می شود ، اشتباه می کنند.

دوم ، یک محصول وابسته را انتخاب کنید که مشکلی را که در بازار طاقچه در بالا پیدا کردید ، حل کند. بهترین راه برای اینکه آیا یک محصول قادر به حل یک مشکل ، نیاز یا نیاز خاص است ، استفاده از آن خودتان است یا تجربه واقعی کاربر دیگری با محصول را دارید.

شبکه های وابسته محبوب مانند ClickBank.com ، CJ.com ، Amazon.com و غیره وجود دارد که می توانید محصولات زیادی را برای شروع انتخاب کنید.

مرحله بعدی انجام یک جستجوی کلمه کلیدی برای تعیین تقاضای بازار برای حل مشکلی است که در بالا مشخص کردید. این تمرین برای موفقیت شما مهم است زیرا نمی خواهید وقت و انرژی و پول خود را در بازاری تلف کنید که پاسخی ندهد.

به اندازه کافی خوب ، ابزار جستجوی رایگان و پولی وجود دارد که هرکسی بتواند از آن برای تأیید سفارش در هر بازاری استفاده کند. در حالی که شروع به کار با کلید واژه رایگان خوب است ، ممکن است زمانی که می خواهید رقابت بازار را با بیشترین سرعت ممکن برای هر عبارت کلمه ای که پیدا کردید تجزیه و تحلیل کنید.

در مرحله بعدی ، برای هر اصطلاح کلمه کلیدی که تصمیم به استفاده از طریق جستجوی خود دارید ، رقابت بازار را تعیین کنید. اگر نمی خواهید توسط “کوسه های بازاریابی اینترنتی” مصرف شود ، مهم است که فقط کلمات کلیدی بلند مدت را با رقابت کم یا کم انتخاب کنید.

با چند عبارات کلمات کلیدی با دقت و انتخاب طولانی ، می توانید نوشتن مقاله با کیفیت بالا را که برای تبلیغ یک محصول در وبلاگ ، وب سایت یا فهرست های مقاله خود استفاده می کنید ، شروع کنید.

انتشار و بازاریابی محصولات وابسته با مقالات با کیفیت و منحصر به فرد کار می کند ، اما راه های دیگری نیز برای تبلیغ محصولات و خدمات شما وجود دارد. همانطور که مشاهده می کنید ، کسب درآمد آنلاین مستلزم کار سخت و کار هوشمندانه است ، اما بسیار بهتر از دردسر کارهای روزمره است.

بنابراین ، می توانید این قطار را پیاده کنید و همزمان با خواندن این بازاریابی سطح ورودی ، تجارت آنلاین خود را شروع کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا