دنیای وب

بازاریابی وابسته برای مبتدیان – نحوه ایجاد صفحه فرود مناسب

صفحه فرود چیست؟

در رابطه با بازاریابی وابسته ، صفحه فرود یک صفحه وب است که در تلاش برای ترغیب یا ترغیب بازدید کنندگان به بازدید از وب سایت ، از طریق پیوند ، جایی که آن محصول به فروش می رسد ، محصول را تبلیغ می کند.

به عنوان یک بازاریاب وابسته ، هرچه تعداد بازدیدکنندگان به صفحه فرود شما مراجعه کنند و به وب سایت تأمین کننده مراجعه کنند و محصولی را که شما تبلیغ می کنید خریداری کنند ، کمیسیون بیشتری را برای هر فروش از فروشنده کسب می کنید. بنابراین ایجاد یک صفحه فرود قانع کننده خوب بسیار مهم است.

جمع آوری اطلاعات برای صفحه فرود خود

در اینجا بهترین اقدامات برای به دست آوردن امتیاز فروش عمده و اطلاعات مرتبط با استفاده از آنها هنگام ایجاد صفحه فرود ارائه می شود.

1. محصول را خریداری کنید. بسیاری از وابستگان هرگز این کار را انجام نمی دهند. من از تعدادی از شرکت های وابسته تلاش کردم تا محصول را بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت فروشنده به تنهایی شگفت زده کنم. بیشتر شرکت های وابسته احساس می کنند که خرید محصول گران است. این فکر غیر منطقی است. بالاترین افراد فروش در هر صنعت ، چه آنلاین و چه آفلاین ، افرادی هستند که واقعاً محصولات خود را می شناسند. بگذارید به شما اطمینان دهم که خرید کالایی که مایل به تبلیغ آن هستید هزینه ای نیست. این یک سرمایه گذاری بسیار عاقلانه است!

2. خودتان از محصول استفاده کنید. اگر قصد استفاده از آن را ندارید ، خرید این محصول بی معنی است. در حقیقت ، این تمام هدف از خرید آن در وهله اول است. چه محصولی قابل بارگیری مانند کتاب الکترونیکی باشد و چه کالایی فیزیکی مانند کلوپ گلف ، تجربه استفاده از این محصول ، مزیت بسیار خوبی را نسبت به سایر شرکت های وابسته ایجاد می کند که بدون استفاده از آن محصول را تبلیغ می کنند. شما واقعاً قادر خواهید بود تمام مزایای محصول را به قول خودتان لیست کنید. این مرا به مرحله سوم می برد.

3. تمام نقاط فروش محصول را از تجربه خود ذکر کنید. آنچه را که دوست دارید در مورد محصول بنویسید. بسته به محصولی که شما تبلیغ می کنید ، مواردی مانند:

  • استفاده از محصول چقدر آسان است
  • مقدار زمانی که می توانید پس انداز کنید
  • چقدر می توانید درآمد کسب کنید
  • چگونه به سرعت نتایج مثبت حاصل می شود
  • کیفیت محصول
  • نرخ تخفیف بزرگ
  • چقدر سریع محصول را دریافت کردید

4- از تصاویر عکس بگیرید یا تصاویر محصول را بارگیری کنید. بیشتر فروشندگان با خوشحالی با خوشحالی می توانند هر تصویری را از سایت خود بارگیری کنند تا محصول خود را تبلیغ کنند. به یاد داشته باشید که “یک عکس هزار کلمه می کشد”. بسیاری از فروشندگان اطلاعات وابسته دیگری را دریافت می کنند که می توانید به صورت رایگان از آنها استفاده کنید. تمام اطلاعاتی را که به شما ارائه می دهند مرور کنید.

5- وب سایت فروشنده را برای نقاط اضافی فروش بررسی کنید. به طرح صفحه فروش نگاه کنید – عنوان ، زیر عناوین ، بدنه ، لیست های بولت ، ضمانت ، قیمت و فراخوان برای اقدام. به نکات اصلی فروش توجه ویژه داشته باشید. صفحه فرود شما یک نسخه اصلاح شده کوتاه تر از این صفحه فروش خواهد بود.

با استفاده از تمام این اطلاعات ، اکنون می توانید یک بررسی صادقانه از تمام مزایایی که با محصول حاصل می شود ، بنویسید.

به وب سایت لازم نیست

سریعترین راه برای ایجاد صفحه مقصد خود در وبلاگ نویسی مانند WordPress.com ، Blogger.com ، typepad.com ، Blog.com ، Livejournal.com یا یکی از سایتهای دارای رتبه بالا است. این سایت ها یا سیستم عامل های وبلاگ نویسی توسط افراد یا شرکت ها میزبانی و نگهداری می شوند. این امکان را به شما می دهد تا یک حساب کاربری یا وبلاگ رایگان در سایت آنها ایجاد کنید. سپس می توانید تقریباً در مورد هر موضوعی که می خواهید ، تصاویر بنویسید و اضافه کنید. این یک فرصت عالی برای تبلیغ محصولات بدون ایجاد وب سایت (وبلاگ) و هزینه های مربوط به نام دامنه و هزینه میزبانی شما می دهد. در مثال ما از Blogger.com متعلق به Google استفاده خواهیم کرد.

برای ایجاد یک بلاگ Blogger.com مراحل زیر را دنبال کنید.

1. اگر قبلاً یک حساب Gmail دارید ، وارد Blogger.com شوید و وارد سیستم شوید. اگر نه ، یکی را ایجاد کنید.

2. وارد شوید و بر روی دکمه ایجاد وبلاگ کلیک کنید.

3. عنوان محصول وبلاگ خود را که حاوی کلمات کلیدی شماست ، وارد کنید.

4- آدرس را به عنوان url وارد کنید و بررسی کنید که آیا در دسترس است.

5- از شما خواسته می شود برای ادامه كاپچا وارد شوید.

6. بعد ، مدلی را که دوست دارید انتخاب کنید که به بهترین وجهی متناسب با محصول شما باشد. روی دکمه ادامه کلیک کنید

7. صفحه ای برای تأیید ایجاد وبلاگ شما ظاهر می شود.

اکنون آماده نوشتن صفحه فرود خود هستید.

صفحه فرود خود را ایجاد کنید

پس از ایجاد حساب یا وبلاگ خود ، روی Start Blogging کلیک کنید و کلمه پردازشگر در Blogger.com ظاهر می شود. این پردازنده آسان برای استفاده از کلمه به شما امکان می دهد ویرایش های اساسی را انجام دهید. عکس اضافه کنید ، پیوند ایجاد کنید و فونت ها ، سبک ها و رنگ را تغییر اندازه دهید. اگر عادت دارید از Microsoft Word استفاده کنید ، این کار بسیار ساده خواهد بود. تمام اطلاعاتی را که قبلاً جمع آوری کرده اید بررسی کنید و شروع به نوشتن صفحه فرود خود کنید. به یاد داشته باشید ، شما یک بررسی محصول را بر اساس استفاده و تجربه خودتان می نویسید. شما در حال نوشتن نامه فروش نیستید زیرا فروشنده قبلاً این کار را کرده است و بازدید کنندگان خود را از طریق یک لینک به آنجا می فرستید.

هدف شما اینجاست که بنویسید که گویا برای یک محصول عالی که تازه خریداری کرده اید به دوستانتان پیام ارسال کرده اید و آن را به شدت توصیه می کنید. بگذارید شور و شوق و اشتیاق شما در نسخه کتبی شما ظاهر شود. در پایان بررسی خود ، پیوندی ایجاد کنید که به وب سایت فروشنده بروید. پس از اتمام ، برای مشاهده صفحه خود روی اشتراک پست کلیک کنید. صفحه خود را به دلیل خطاهای املایی و دستوری با دقت بررسی کنید. در صورت لزوم آن را ویرایش کنید.

این هست. اکنون آماده هستید تا وبلاگ جدید خود را تبلیغ کنید تا بازدیدکنندگان روی پیوند کلیک کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا