دنیای وب

بازاریابی وابسته بیش از حد یا تمرکز بر محصولات

بارگذاری بیش از حد بازاریابی وابسته اصطلاح شخصی من است. این ساعت‌های زیادی را که صرف تمرکز بر درک نحوه ورود به بازار وابسته نیست، توصیف می‌کند.

اوه بله، من می دانستم چگونه یک وب سایت بسازم و می دانستم چگونه به نتیجه برسم، اما نمی توانستم خودم را نگه دارم. ایمیل‌های معمولی را باز می‌کنم که پیشنهادات برنامه‌های سریع‌تر، آسان‌تر، آسان‌تر و مؤثرتر را ارائه می‌دهند و سپس به خرید برخی از آنها دل می‌بندم. من حداقل 6 محصول را فهرست کرده ام تا کلمات کلیدی بهتری را با این پیوند بهتر و بهتر در آن ارائه کنم. هر بار قیمت شروع به بالا رفتن کرد. نه اینکه نتیجه اشتباه بود، بلکه مانند هدیه شکسپیر به یک کودک کلاس اول بود – بیشتر آن از من دور نبود و چون پولی را که در روزها و روزها صرف کردم برای اجرای این محصولات صرف کردم. برای من.

من مرتکب گناه کبیره شده ام که توجه نکرده ام. متمرکز ماندن به چه معناست؟ برای من، این به معنای ماندن در چند تکنیک است تا زمانی که آنها را بفهمم و کار کنم. این به این معنی بود که کاملاً با چند چیز پر شده باشم تا به راحتی یادم بیاید که چگونه آنها را کنار هم قرار دهم و سپس آنها را برای خودم طراحی کنم.

مانند بسیاری از شما، وقتی تمرکز ندارم، شروع به مرور هر چیزی که به ذهنم می‌رسد را در اینترنت می‌کنم و چیزهای جالب و جالب زیادی وجود دارد که با لمس ماوس می‌توان به ذهنم رسید. بزرگترین ناامیدی در دنیای غیرمتمرکز دریافت همه اخبار در مورد بازاریابی اجتماعی است و این قبل از اینکه بفهمم Aweber محبوب ترین پاسخگوی خودکار است بود. آنقدر جلو رفتم که سرم را چرخاندم. من می توانم محصولات و برنامه های زیادی را لیست کنم که از Squidoo تا Twitter به عنوان بازاریابی اجتماعی تعریف می شوند و همه آنها خوب هستند، اما به عنوان یک مرد در زمینه ورزش سعی کردم 20 توپ را به طور همزمان بگیرم و همه آنها را رها کردم.

بالاخره به خودم آمدم و شروع کردم به چند چیز که می دانستم درست است. من مفهوم خط لوله را می دانم که در آن ترافیک به این روش های مختلف ایجاد می شود و مانند خط لوله ای است که آن را به وب سایت شما منتقل می کند اما در هیچ یک از «آنها من هستم» کار نکرده است. بنابراین من یک مسیر را انتخاب کردم. این مسیر بازاریابی مقاله است. شروع به نوشتن مقاله کردم و منتشر کردم. من شروع به درک قدرت بازاریابی مقاله کردم و به زودی ترافیک و ترافیک خوبی به وب سایت من آمد.

روند تبدیل شدن به یک بازاریاب مقاله خوب دشوار نیست، اما اگر این منطقه برای شما دشوار است – یعنی نوشتن خلاقانه برای شما دشوار است، می توانید از دیگران برای انجام این کار از طریق مدیری استفاده کنید که Elance چندگانه را در یکی منتشر می کند. مهم نیست که چه اتفاقی می افتد اگر یک ویرایشگر متن باشید، تا زمانی که آن را به دست آورید کار کنید و بتوانید به راحتی و هر روز از آن استفاده کنید.

هنگامی که سیستم مقاله را در دست داشتم و احساس راحتی و بهره وری می کردم، به PPC تغییر مکان دادم. پرداخت برای هر کلیک. من روی آن کار کردم و شروع به درک قدرت آن کردم، اما بستگی زیادی به کلمه کلیدی Regaron دارد و اگر مراقب نباشید می توانید به سرعت گم شوید. در فرآیند یادگیری پول از دست دادم و در رنج از دست دادن پول توانستم محدودیت هایی تعیین کنم و کنترل ها و کارهای دیگر را انجام دهم. نکته ای که در اینجا می خواهم به آن اشاره کنم این است که من در زمینه مقاله نویسی تسلط دارم و اکنون در زمینه بازاریابی PPC تسلط دارم. من توجهم را متمرکز کردم و در مقابل انواع دیگر پیشنهادات سرگرم کننده که هر روز در حال افزایش هستند مقاومت کردم.

از آن زمان به بعد، به ویدیو، صدا و استفاده از برخی از سایت های رسانه های اجتماعی تسلط داشتم اما به هیچ وجه. امروزه راه‌های زیادی برای جذب ترافیک به وب‌سایت شما از طریق بازاریابی وابسته وجود دارد و اگر تیمی برای شما کار نمی‌کند، احساس می‌کنید که نیازی به وارد کردن همه چیز نیست.

بنابراین در پایان فقط به یکی دو تا از بزرگترین «کانال‌های» بازاریابی که ترافیک را هدایت می‌کنند، پایبند باشید. از آنها دعوت کنید تا زمانی که آنها را بشناسید که عقب نشینی کنند و سپس به سمت دیگری نگاه کنید. حقیقت این است که افراد زیادی موفق هستند. در بازاریابی وابسته که فقط از دو یا سه روش بازاریابی استفاده می کند و بقیه را رها می کند.

ds لئونارد گرین هال

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا