دنیای وب

بازاریابی وابسته 101 – چگونه راه درست را شروع کنیم

اگر شما یکی از میلیون ها نفری هستید که سعی در کسب درآمد آنلاین دارند، می توانید با یک ایده بسیار محبوب به نام بازاریابی وابسته شروع کنید. اکثر بازاریابان وابسته ترفندهایی را می دانند که آنها را به تجارت هدایت می کند. در ابتدا، درک مفهوم بازاریابی وابسته عاقلانه است. به زبان ساده، یک شرکت وابسته یک مفهوم بازاریابی است که محصولات و خدمات شرکت دیگری را می فروشد و برای بازدیدهایی که از وبلاگ آنها انجام می شود، کمیسیون پرداخت می کند. بدیهی است که اگر می‌خواهید به یک شرکت وابسته تبدیل شوید، باید نوع محصول/خدمتی را که می‌خواهید با یک وب‌سایت یا وبلاگ تبلیغ کنید، پیدا کنید که در آن بتوانید فعالیت‌های بازاریابی خود را انجام دهید. شما باید مطمئن شوید که شرکت مناسب را انتخاب کرده اید تا بتوانید درآمد خود را افزایش دهید.

یک وبلاگ راه اندازی کنید:

اگر حدس می‌زنید که چگونه با بازاریابی وابسته کسب درآمد کنید، باید چند واقعیت سریع را بدانید. اول، اگر پولی برای خرج کردن در یک وب سایت ندارید، همچنان می توانید یک وبلاگ راه اندازی کنید. برای شروع می توانید از وردپرس یا جوملا استفاده کنید و با استفاده از این ابزارهای وبلاگ نویسی نیازی به تجربه قبلی در وبلاگ نویسی ندارید. کمتر از ده دقیقه طول می کشد تا یک وبلاگ در مورد محصول ایجاد کنید و می توانید آن را در آنجا شروع کنید. برای کسانی که می خواهند با یک وب سایت شروع کنند، باید به دنبال یک شرکت هاست معتبر باشند که خدمات میزبانی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه دهد.

یک سرویس رسانه اجتماعی مناسب را انتخاب کنید:

اگر می خواهید با بازاریابی وابسته اولیه شروع کنید، باید وبلاگ خود را با هم بفروشید. خدمات بازاریابی رسانه های اجتماعی بسیار مقرون به صرفه ای وجود دارد که می تواند اطلاعات مرتبط را به وبلاگ شما بیاورد. اگر نمی خواهید برای بازاریابی پول خرج کنید، می توانید این کار را شخصاً در فیس بوک، اورکات، مای اسپیس و توییتر انجام دهید. هر زمان که مطلب مهمی را پست می کنید، می توانید این خبر را به دوستان و دنبال کنندگان خود در توییتر و فیس بوک منتقل کنید.

ایجاد و نگهداری محتوا:

ایجاد یک وبلاگ می تواند چند دقیقه طول بکشد، اما حفظ یک وبلاگ می تواند بسیار خسته کننده باشد. وبلاگ/وب سایت شما باید دارای محتوای مرتبط و ایده های محصول باشد و شما باید وبلاگ خود را دنبال کنید. می‌توانید در بخش محصولات خود بیشتر جستجو کنید و محصولات و خدمات جدیدی را برای فروش و بررسی پیدا کنید. محتوای شما باید روان و برای بیننده جذاب باشد. اگر به مهارت های نوشتاری خود اطمینان ندارید، می توانید یک نویسنده محتوای حرفه ای را استخدام کنید که بتواند محتوای سفارشی را برای وبلاگ شما ویرایش کند.

تکنیک های ارتقای جایگاه خود را بررسی کنید:

هر طاقچه محصول دارای ویژگی های منحصر به فردی است که برای تبلیغ محصول استفاده می شود. شما می توانید برای محصولاتی که اغلب در پورتال های مختلف به فروش می رسند در گوگل جستجو کنید و می توانید تکنیک های استفاده شده توسط این فروشندگان را بررسی کنید. خواهید دید که طیف گسترده ای از ابزارهای تبلیغاتی از جمله پرداخت به ازای کلیک، ایمیل و خبرنامه ها و بازاریابی موتورهای جستجو وجود دارد. در حالی که برخی از این ابزارهای بازاریابی ممکن است نیاز به سرمایه گذاری اولیه داشته باشند، ارزش خرج کردن را دارد زیرا به رتبه بندی کمک می کند و وب سایت / وبلاگ را در بین خوانندگان خود محبوب می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا