دنیای وب

بازاریابی ویدئویی – دوربین های ارزان قیمت برای فیلم های زیبا

آیا آماده ورود به بازاریابی ویدیویی هستید اما نمی خواهید هزینه زیادی صرف کنید؟ مشکلی نیست بدون صرف هزینه زیاد می توانید فیلم های با کیفیت بالا ایجاد کنید. در اینجا آنچه شما برای داشتن فیلم هایی با ظاهری هالیوودی با بودجه ای غیر هالیوودی نیاز دارید ، آورده شده است.

دوربین به وضوح یکی از مهمترین عوامل در ایجاد یک ویدیوی زیبا است. باور کنید یا نکنید ، شما به دوربین گران قیمت احتیاج ندارید. تمام آنچه شما نیاز دارید یک دوربین جمع و جور و دستی مانند Flip cam است. با این حال ، من به شدت توصیه نمی کنم که مارک تجاری Flip را دریافت کنید. چرا؟ زیرا حاوی یک جز component بسیار مهمی نیست که شما باید هرگز داشته باشید ، یعنی جک ورودی میکروفون. همه دوربین های فیلمبرداری با مارک Flip فاقد این گزینه حیاتی هستند. سایر دوربین های قابل حمل Flip دارای ورودی میکروفون هستند ، بنابراین مطمئن شوید که دوربینی که می گیرید یکی است. پس چرا یک چیز کوچک مانند جک میکروفون اینقدر مهم است؟ خوب ، باور کنید یا نکنید ، اهمیت صوتی تقریباً بیشتر از ویدیوی شماست. اگر یک عکس عالی دارید اما صدای شما به سختی وجود دارد ، فیلم شما هیچ ارزشی ندارد. با این حال ، اگر صدای خوب اما تصویر بدی دارید ، می توانید تصویر را در مرحله ویرایش اصلاح کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که چیز دیگری مانند محصول خود را برش دهید و سپس به محض اینکه دوباره عکس اصلی خوب به نظر رسید ، ویدیو را کوتاه کنید.

سایر ویژگی های مورد نظر شما در یک دوربین مربوط به کیفیت تصویر است. اطمینان حاصل کنید که هر آنچه را انتخاب می کنید ، آن را با وضوح بالا تصویر می کند. چندین دوربین ارزان قیمت موجود است که اکنون در سال 1080 فیلمبرداری شده است. یکی از اینها را تهیه کنید. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که پایه دوربین دارای ناحیه رزوه شده است تا بتوانید آن را به سه پایه متصل کنید. ناحیه رزوه شده مستقیماً به سه پایه متصل می شود ، یا در موارد دیگر ، به صفحه ای که به سه پایه متصل می شود ، متصل می شود. اکثر این دوربین های Flip این گزینه را دارند اما از آن غافل نشوید.

برخی از افراد ممکن است تعجب کنند که آیا داشتن ویژگی بزرگنمایی چیزی است که باید در دوربین به آن توجه کرد. در واقع ، نه ، اینطور نیست. به بیشتر فیلم هایی که تماشا کرده اید نگاهی بیندازید. آیا بزرگنمایی زیادی وجود داشت؟ در بیشتر موارد ، علاقه مندان بیش از حد از ویژگی بزرگنمایی استفاده می کنند که به فیلم های آنها جلوه ای دلپذیر می دهد. یکی از آن افراد نباشید.

برای تهیه ویدئویی که بسیار خوب به نظر برسد لازم نیست هزینه زیادی صرف کنید. همین حالا با تجهیزات مناسب شروع کنید و برای مدت طولانی فیلم خواهید ساخت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا