دنیای وب

بازاریابی ویدیویی اینترنتی

آیا در حال حاضر به صورت آنلاین فیلم بازاریابی می کنید؟ اگر این کاری نیست که باید انجام دهید. بازاریابی ویدیویی عالی است و می تواند تعداد زیادی ترافیک رایگان برای شما ایجاد کند. برخی از افراد از ایده ایجاد و بازاریابی آنلاین فیلم ها می ترسند ، اما نیازی به ترس نیست. در برهه ای از زمان ، شما باید آن را در استراتژی بازاریابی خود پیاده کنید.

تا کنون محبوب ترین سایت ویدیویی در اینترنت برای بازاریابی YouTube است. اما موارد دیگری نیز وجود دارد مانند: Metacafe ، Vimeo ، Dailymotion و موارد دیگر. اگر در نوشتن محتوا برای وب سایت خود مهارت ندارید ، این کار باید برای شما بسیار راحت تر باشد. برای برخی از افراد ، صحبت كردن راهی آسان تر برای انتقال افكار است – به جای نوشتن آنها. تنها کاری که باید انجام دهید این است که جلوی دوربین بایستید و افکار خود را بیان کنید.

من می خواهم برخی از روش های انجام بازاریابی ویدیویی را به صورت آنلاین بررسی کنم. شما دائماً در تلویزیون تبلیغات می بینید و باید بدانید که این هیچ تفاوتی با داشتن فیلم در اینترنت ندارد. برخی از افراد فقط از طریق بازاریابی ویدیویی بسیار مشهور و فوق العاده ثروتمند شده اند. در واقع ، این اساس تجارت برخی افراد است. اگر می توانید این یک مورد را برطرف کنید ، می توانید برای سالهای آینده ترافیک بی پایان برای خود فراهم کنید. در اینجا اولین راه برای انجام بازاریابی ویدیویی به صورت آنلاین وجود دارد:

1) فیلم ها را در سایت های ویدیویی معروف بارگذاری کنید

برخی افراد آنها را “راهنمای ویدیو” می نامند ، اما من دوست دارم آنها را به عنوان سایت های ویدیویی طبقه بندی کنم. اینها همان سایتهای YouTube ، Vimeo ، Metacafe و Dailymotion هستند. همانطور که گفتم ، موارد زیادی وجود دارد که می تواند برای شما بسیار موثر باشد. به علاوه شما رقابت زیادی نخواهید داشت. بسیاری از این سایت ها دارای رتبه بندی مناسب موتور جستجو هستند. این شما هستید که می توانید محتوای خود را در این سایت ها قرار دهید.

هنگام بارگذاری ویدیوی خود ، مطمئن شوید که راهی وجود دارد که به افراد اجازه می دهد به وب سایت شما بازگردند. می توانید URL نمایشگر را در پایین ویدیوی خود قرار دهید و / یا می توانید URL خود را در قسمت توضیحات ویدیوی خود دریافت کنید. در هر صورت ، حتماً آن را مشاهده کنید ، زیرا اگر کسی اطلاعات شما را دوست داشت ، اطلاعات بیشتری می خواست. بنابراین به آنها راهی بدهید تا به راحتی و به راحتی اطلاعات بیشتری از شما بگیرند.

ساخت فیلم بسیار آسان است. امروزه ، مردم به سادگی از ویژگی دوربین در گوشی های هوشمند خود برای ایجاد فیلم های خود استفاده می کنند. اما اگر می خواهید این کار را به صورت حرفه ای انجام دهید ، ممکن است بخواهید در برخی از تجهیزات دوربین واقعی سرمایه گذاری کنید. افرادی که پول زیادی کسب می کنند ، این همان چیزی است که در آن سرمایه گذاری می کنند. برخی از افراد دارای نور ، افت پس زمینه ، دوربین فیلمبرداری ، میکروفون و موارد دیگر هستند. شاید بیش از حد به نظر برسد ، اما ویدیوهای آنها عالی به نظر می رسند و طرفداران شما آن را دوست دارند.

برای شما ، ممکن است بخواهید با سه پایه و دوربین فیلمبرداری Walmart شروع کنید. آسان است. تمام آنچه شما نیاز دارید یک دوربین کوچک است که می تواند صورت شما را ضبط کند (یا اگر بدن شما را ترجیح می دهد کل بدن شما باشد) ، و سپس شروع به صحبت با خود می کند. دوربین فیلمبرداری که خودم خریداری کردم فقط 100 دلار برای من هزینه داشت. این ارزان است و امروزه با محبوبیت ویژگی دوربین در گوشی های هوشمند ارزان تر است. هر آنچه را که انتخاب کردید ، حتماً فیلم را ایجاد کرده و در سایت های ویدیویی دریافت کنید. به سادگی بارگذاری در این سایت ها باعث ایجاد بازدید و بازدید از وب سایت شما می شود. در اینجا یکی دیگر از نکات آنلاین بازاریابی ویدیویی وجود دارد:

2) بینندگان خود را به لایک ، اشتراک و اشتراک تشویق کنید

این مرحله حیاتی است. به منظور توزیع رایگان فیلم های خود به صورت خودکار ، از افراد بخواهید کانال شما را لایک کنند ، به اشتراک بگذارند و مشترک شوند. وقتی مردم فیلم های شما را دوست دارند ، این نشان می دهد که شما محتوای عالی دارید و این یک ویدیوی عالی است. هنگامی که افراد فیلم های شما را به اشتراک می گذارند ، به اشتراک گذاری و تبلیغات رایگان دریافت می کنید. هرچه افراد ویدیوهای شما را به اشتراک بگذارند ، بازدید بیشتری خواهید داشت ، افراد بیشتری در کانال شما مشترک می شوند و بازدید شما به وب سایت شما بیشتر می شود.

ضروری است که افراد در کانال شما مشترک شوند. هر بار که ویدیوی جدیدی ارسال می کنید ، وقتی وارد سایت ویدیو می شوند ، محتوای جدید شما را می بینند ، روی آن کلیک می کنند و آنچه را که باید بگویید نمایش می دهند. این به معنای تبلیغات رایگان بیشتر و آزادی حرکت بیشتر به سایت شما است. با مشترکان بیشتر ، تعداد بازدیدکننده هایی ثابت برای تماشای فیلم های خود دارید. لازم است.

اگر با بازاریابی از طریق ایمیل آشنایی دارید ، مطمئن هستم که می دانید پول در لیست موجود است. به همین ترتیب با بازاریابی ویدئویی ، شما می توانید با تعداد زیادی از مشترکین ، تعداد بازدیدهای ثابت و قابل پیش بینی برای فیلم های خود را به طور مداوم بدست آورید. در اینجا نکته دیگری برای انجام بازاریابی ویدیویی بصورت آنلاین وجود دارد:

3) فیلم های خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید

اکنون مشخص شده است که موتورهای جستجو نمی توانند کلماتی را که در فیلم هایتان می گویید رمزگشایی کنند ، اما می توانند عنوان ، توضیحات و برچسب هایی را که قرار می دهید بخوانند. در عنوان ویدیوهای خود ، اصطلاح کلمه کلیدی خود را حتماً در آن وارد کنید – ترجیحاً در ابتدا. همچنین در توضیحات فیلم های خود و همچنین در قسمت برچسب ویدیو آن را ذکر کنید. این مهم به چند دلیل مهم است.

همانطور که قبلاً با سئو می دانید ، افرادی که کلمه کلیدی خاصی را تایپ می کنند ، به احتمال زیاد نتایج جستجوی حاوی آن اصطلاح کلمه کلیدی را مشاهده می کنند. بازاریابی ویدئویی هم همین طور است. رتبه بندی در سایت های ویدیویی آسان تر از گوگل است. اگرچه YouTube متعلق به گوگل است (و دومین موتور جستجوی بزرگ اینترنت محسوب می شود) ، با این وجود جذب ترافیک به محتوای شما از این سایت آسان است. این مورد در مورد سایر سایت های ویدیویی در اینترنت نیز صدق می کند.

بازاریابی ویدیویی آنلاین برای رشد و سودآوری شما ضروری است. این استراتژی ترافیکی یک مرحله ای می تواند برای سالهای آینده ترافیک و سود بی پایان برای شما به همراه داشته باشد. بنابراین اگر در حال حاضر ویدیوی بازاریابی ندارید ، وقت آن رسیده است – از امروز شروع کنید. اکثر مردم تا دیر نشده این موضوع را نمی فهمند. یکی از آن افراد نباشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا