دنیای وب

بازاریابی ویدیویی موفق و روندهای سال 2017

به عنوان صاحبان مشاغل کوچک ، همه ما شاهد پیشرفت هایی هستیم که بازاریابی دیجیتال در دهه گذشته انجام داده و اینکه چقدر در ایجاد مشاغل موفق موثر است. اما با تکامل بازاریابی دیجیتال ، آیا به مرحله ای می رسد که چیز جدیدی برای ارائه به صاحب مشاغل کوچک نداشته باشد و سپس چه کاری انجام خواهیم داد؟

ما احساس می کنیم که بازاریابی دیجیتال همچنان به تکامل خود ادامه می دهد و همچنان استراتژی های بازاریابی آنلاین م effectiveثر برای هر اندازه تجاری را ارائه می دهد ، اما همچنین شاهد آخرین روندهای بازاریابی ویدیویی هستیم. از YouTube و Facebook Live ، گرفته تا Snapchat و برنامه سازنده ویدیوی فیس بوک در آینده ، پیشرفت در بازاریابی ویدئویی به سرعت اتفاق می افتد.

برای پشتیبانی از این بیانیه ، ما برخی از آخرین آمار بازاریابی ویدئویی را جمع آوری کرده و آنها را بر اساس دسته بندی تقسیم کرده ایم تا به شما نشان دهیم که بازاریابی دیجیتال تا چه اندازه می تواند برای تجارت شما موثر و مهم باشد.

بازاریابی ویدئویی توسط جلد

  1. 82٪ از کاربران توییتر محتوای ویدئویی موجود در سایت را مشاهده می کنند.

  2. YouTube در حال حاضر بیش از 1،000،000،000 کاربر دارد.

  3. 45٪ از کاربران اینترنت هر هفته بیش از یک ساعت محتوای آنلاین تماشا می کنند.

  4. تقریباً 90٪ آژانس های بازاریابی آنلاین از محتوای دیجیتال استفاده می کنند.

  5. یک سوم فعالیت آنلاین صرف تماشای فیلم می شود.

سیار

  1. بیش از 50٪ محتوای دیجیتال آنلاین در دستگاه های تلفن همراه مشاهده می شود.

  2. 92٪ از بینندگان ویدئوهای تلفن همراه در سراسر صفحات رسانه های اجتماعی خود فیلم به اشتراک می گذارند.

  3. 90٪ بازدیدهای ویدیوی توییتر در یک دستگاه تلفن همراه اتفاق می افتد.

  4. 10،000،000 فیلم روزانه در Snapchat مشاهده می شود.

نامزدی

  1. 51٪ از متخصصان بازاریابی دیجیتال می گویند محتوای دیجیتال بهترین بازده سرمایه را ارائه می دهد.

  2. مشاغلی که از محتوای ویدئویی آنلاین استفاده می کنند ، درآمد خود را 49٪ سریعتر از کاربران غیر ویدیویی افزایش می دهند.

  3. 59٪ از کاربران آنلاین می گویند که محتوای رسانه را به جای متن انتخاب می کنند.

  4. محتوای ویدئویی 157 درصد افزایش در بازدید ارگانیک از SERP ایجاد می کند.

  5. ویدیوهای حداکثر 2 دقیقه بیشترین جذابیت را دارند.

  6. محتوای ویدئویی صفحه فرود می تواند بیش از 80٪ تبدیل را افزایش دهد.

  7. 46٪ از کاربران آنلاین پس از مشاهده یک تبلیغ اقدام می کنند.

  8. محتوای فیلم آنلاین ماهانه 3 برابر بازدید کننده دارد.

  9. ترکیب رسانه با تبلیغات تمام صفحه میزان مشارکت را 22٪ افزایش می دهد.

همانطور که می بینید، بازاریابی ویدیویی در جلب مخاطب آنلاین شما بسیار موثر است ، بیشتر از هر زمان دیگری برای معرفی محصولات جدید ، ارائه نکات و مشاوره در مورد نحوه استفاده از محصولات و جلب نظر مشتریان خود در سفر ، از آن استفاده می شود و بازاریابی ویدئویی می تواند فروش را به موفقیت بیشتری برساند .

روند بازاریابی برای سال 2017

2017 آن ، بنابراین ، بیایید روندهای بازاریابی دیجیتال را بررسی کنیم که باید در سال جاری مورد توجه قرار بگیریم. بازاریابی ویدئویی همیشه در حال پیشرفت است ، بنابراین برای اینکه در اوج خود باشید ، باید یک قدم جلوتر از رقابت باشید.

1. فیس بوک ویدئو

جای تعجب نیست بازدیدها در فیس بوک در سال گذشته از 1 میلیارد به 8 میلیارد رسیده است. فیس بوک در چند سال اخیر با ویدئوی فیس بوک خود که فقط چند ماه پیش راه اندازی شده است ، روی ویدیو سرمایه گذاری کرده است. ما پیش بینی می کنیم که در بارگذاری ، به اشتراک گذاری و کشف رسانه ها ، حتی بیشتر افزایش یابد.

2. فیلم زنده

همانطور که قبلا ذکر شد ، فیس بوک ویدیوی زنده را معرفی کرد. مارک ها و مصرف کنندگان از Facebook Live برای تعامل با پیروان خود استفاده کرده اند. توییتر با Periscope پیوست تا کاربران بتوانند پخش زنده را در توییت ها جاسازی کنند. 82٪ از کاربران توییتر می گویند که به طور منظم فیلم تماشا می کنند. فیلم زنده فرصتی جدید ایجاد می کند.

3. فیلم برای فروش

طبق مطالعات اخیر ، فقط 4٪ از افراد ترجیح می دهند با مطالعه کتابچه راهنما در مورد یک محصول یا خدمات جدید اطلاعاتی کسب کنند ، 5٪ صحبت با تلفن از طریق تلفن و 44٪ تماشای فیلم را ترجیح می دهند.

4. بازاریابی چند کاناله

کانال های رسانه های اجتماعی به بهترین مکان برای به اشتراک گذاشتن فیلم ها و به نمایش در آمدن تبدیل شده اند. بیشتر مصرف کنندگان در حال تماشای فیلم در دستگاه های مختلف و سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی هستند.

5. برنامه های ویدیویی “Generation Z” (افراد 13 تا 24 ساله) عاشق محتوای بصری هستند.

وارد اینستاگرام و اسنپ چت شوید. این برنامه ها در بالای لیست “باید” وجود دارد. روزانه 10 میلیارد فیلم در Snapchat مشاهده می شود و اینستاگرام بیشتر و بیشتر روی ویدیو تمرکز دارد. اینستاگرام داستان های اینستاگرام را راه اندازی کرده است که به کاربران امکان می دهد فیلم های کوتاه را با پیروان خود به اشتراک بگذارند.

6. “اطلاعات و سرگرمی”

اطلاعات و سرگرمی ژانر جدیدی از فیلم های بازاریابی است. این ترکیبی از فیلم های “آموزنده” و “سرگرمی” است. مصرف کنندگان باید اطلاعاتی را که به آنها ارائه می دهید هضم کنند و همزمان سرگرم شوند. بدون سرگرمی ، کاربران کلیک خواهند کرد.

7. VR

دسترسی به هدست های واقعیت مجازی بیشتر شده و بازاریاب ها از محیط غوطه وری برای جلب توجه کامل بینندگان استفاده می کنند. فیلم های VR هنوز یک حیله هستند اما در سال 2017 ، پیش بینی می کنیم فیلم های VR به “موارد ضروری” تبدیل شوند.

8. ایمیل و ویدئو

ویدیوی ایمیل به شما امکان می دهد ایمیل های خود را کوتاه نگه دارید و پیام خود را به دیگران منتقل کنید. ایمیل همیشه یک راه عالی برای نمایش ویدیوی شما در مقابل بینندگان (افراد در لیست نامه های پستی شما) است.

9. هدف گذاری خرد

بسترهای تبلیغاتی هوشمندتر می شوند. کاربران انتظار دارند که تمام محتوای آنها مرتبط و هدفمند باشد. اگر اینگونه نباشد ، دیگر علاقه ای نخواهند داشت.

10. طراحی ویدئو و وب

داشتن محتوای ویدئویی در وب سایت خود نیز مهم است. ما انتظار داریم که بازاریاب ها راهی برای ادغام ویدئو در طراحی وب خود پیدا کنند. اگر هنگام ورود به وب سایت ، ویدیویی در حال پخش است ، کاربران را به ماندن تشویق می کند ، که باعث کاهش نرخ پرش و بهبود سئو می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا