دنیای وب

بازاریابی ویروسی برای Digg ، Reddit و دیگر ساکنان بزرگ وب

بازاریابی ویروسی تبدیل به جام مقدس اینترنت مدرن شده است. تقریباً همه افرادی که محصولات یا خدماتی برای فروش دارند به دنبال محتوای جادویی هستند که باعث شود صفحه وب آنها به بالای Google منتقل شود حتی اگر با کلیک های زیاد از DIGG و REDDIT پاک شود.

حقیقت این است که ، بازاریابی ویروسی مانند بازیگری است که یک شبه موفق می شود. . . بعد از بیست سال حضور در صنعت و چند هزار ساعت درس بازیگری. وقتی به گذشته نگاه می کنید ، مشخصاً چیز کمی باقی مانده است.

قلب یک کمپین بازاریابی ویروسی خوب برای یک محصول یا خدمات ، محصول یا خدماتی است که دارای ویژگی های زیر است:

  • قابل خرید است
  • انتظارات مشتری را برآورده می کند ، حتی اگر آن چیزی که انتظار داشتید نباشد.
  • یافتن آن آسان است ، حتی وقتی مشتری تمام این اطلاعات را نداشته باشد.
  • این چیزی است که گزینه دیگری ندارد.

نمونه خوبی از این نوع محصولات ، آیفون است. کسانی که این محصول را دیده اند ، می خواهند آن را بخرند ، می دانند چه کسی آن را فروخته است و می توانند در عرض چند ساعت یا بیشتر روزها مالک آن شوند. اگر محصول شما این شرایط را برآورده نمی کند ، قبل از اقدام به راه اندازی یک کمپین بازاریابی ویروسی در هر سایت بزرگی ، خوب فکر کنید. بندرت به شما کمک می کند تا تقاضای قریب به اتفاق کالایی را ایجاد کنید که شما را ناامید کند.

هنگامی که یک محصول یا خدمات برنده دارید. . .

کلید بازاریابی یک محصول با استفاده از آنچه “دهان به دهان” در اینترنت است ، مربوط به نصب محصول یا خدمات شما در یکی از جوامع زیادی است که در اینترنت زندگی می کنند. شما باید دقیقاً تعیین کنید چه کسی از محصول یا خدمات شما استفاده می کند ، کجا آنلاین می شود و چه چیزی بیشتر از همه به آنها علاقه دارد.

سایتهایی مانند “امروز بازاریابی وب” مطالعات دموگرافیکی خوبی را برای ساکنان و وب سایتهای مختلف ارائه می دهند. با جستجوی نام هر وب سایت در Google و به دنبال آن کلمه “demographics” ، می توانید اطلاعات جمعیتی اکثر گروه های وب بزرگ را پیدا کنید.

وقتی دانستید با چه کسی صحبت کنید ، آنها را از کجا پیدا کنید و می خواهید آنها را بفروشید. . . شما در موقعیتی هستید که می توانید محتوای ویروسی ایجاد کنید که آنها را به سمت سایت شما هدایت کند.

به عنوان مثال ، اطلاعات جمعیتی DIGG نشان می دهد که جمعیت آن 94٪ مرد ، 20-35 ساله است و درآمد سالانه 75KK + دارد. این بهترین هدف برای خوابگاه یا بیمه خانه نیست. این می تواند هدف بسیار خوبی برای محتوای فیلم ، محتوای DVD ، محتوای بازی ویدیویی و اطلاعات در مورد اسباب های جدید باشد. این جمعیت تحصیل کرده ، تا حدودی مشغول رابطه جنسی هستند و اغلب مایل به تماشای کلیپ ها به صورت آنلاین هستند و اغلب محصولات یا خدمات را به صورت آنلاین خریداری می کنند. آنها اغلب از نظر سیاسی فعال و از نظر سیاسی لیبرال هستند. اگر محبوب ترین مقالات سال گذشته را مرور کنید ، می توانید محصولات اپل ، گوگل و مایکروسافت را در 10 مقاله از 50 مقاله برتر یا بیشتر ذکر کنید. بیشتر بقیه به سیاست ، خود DIGG ، ساینتولوژی و افراد مشهور بین 10 تا 35 سال تمرکز دارند.

برای قرار دادن محصول یا خدمات خود در بالای این سایت ، بهتر است فناوری ، سیاست ، جنسیت و / یا دین را در پیشنهاد خود بگنجانید.

در مقابل ، ساکنان REDDIT ممکن است تا حدی جوان تر ، از نظر سیاسی تا حدودی فعال تر و از نظر سیاسی لیبرال باشند ، و درآمد آنها ممکن است کمی کمتر باشد. هر دو مردم دوست دارند خود را “تأثیرگذار” و “پیشگام” بدانند ، اما اگر فکر کنند از “کانال اجتماعی” آنها برای بازاریابی آشکار استفاده می شود ، ناراحت می شوند.

و اکنون برای محتوا

برای فروش سریع یک محصول یا خدمات ، محتوای ویدئویی بیشترین تأثیر را دارد. هدایت افراد به یک ویدیوی YouTube بهتر از هدایت آنها به صفحه وب شرکت شما است. برای یک چیز ، می توانید نظرات YouTube را کنترل کنید. از طرف دیگر ، تعداد بیشتری از افراد یک فیلم خوب را برای مدت طولانی تری تماشا می کنند تا اینکه یک مقاله عالی را بخوانند. ارزش تولید مهم است. . .

برای دستیابی به بالای هر وب سایت اجتماعی ، ایجاد محتوا ، از کارمندان ، دوستان ، روابط و دیگران بخواهید که برای حساب ها ثبت نام کنند ، مطالب را ارسال کنند و سپس آنها را به سایت بفرستند تا “به” محتوای ارسال شده “رای دهند”. همچنین باید مردم را تشویق کنید که همراه با رأی دادن درباره محصول یا خدمات نظر دهند. نظر صادقانه تر ، بهتر است. پستی که به مردم هشدار می دهد “انگشت شست و IPHONE با هم مخلوط نمی شوند” یا پستی مبنی بر اینکه “شما باید مشتری AT&T باشید” برای استفاده از تلفن ، نوعی خبر بد است که در این سایت ها فروش خوبی دارد. همیشه به یاد داشته باشید که هدف شما “آگاهی” است ، نه “فروش”.

سرانجام ، از بحث و جدال نترسید. سایت های شبکه های اجتماعی سایت هایی هستند که مکالمات گاه به گاه در آنها فعال یا عصبانی هستند. جنگ های شعله به طور منظم در می گیرد. برای هر کسی که IPHONE را دوست دارد ، دیگری نمی فهمد که چرا این همه سر و صدا کرده است.

مایکل مور ممکن است گلهای تشکرآمیز را برای اورئلی فرستاده باشد زیرا او بسیار از فارنهایت 11 سپتامبر متنفر است. این نوع علاقه عمومی میهنی چیزی است که شما به راحتی نمی توانید آن را بخرید. وقتی افراد ناشناس روز به روز به آن حمله می کنند ، افراد بیشتری در مورد Scientology می شنوند و هنگامی که لیبرالها به او حمله می کنند ، افراد بیشتری در مورد مک کین می شنوند. جنجال ، حملات و جنگ های شعله ور بخشی از “فرایند رسانه” است که باعث افزایش آگاهی از یک محصول یا خدمات می شود. اطمینان حاصل کنید که بیست پست اول مبحث شما تا حدودی مطلوب است و متوجه خواهید شد که بیشتر افراد مطالب بیشتری از این مطالب نمی خوانند.

بازاریابی ویروسی خوب یک روند مداوم است

بارها و بارها ، محصولات و خدمات موفق در زوایای جدید ظاهر می شوند. داستانی درباره “The New Indiana Jones is a Rotten Movie” به خیلی ها می گوید که فیلم جدید اکران خواهد شد. داستانی در مورد “ABS جدید هریسون فورد” به مردم می گوید که هریسون فورد در این فیلم است. همانطور که کمپین های بازاریابی ویروسی ایجاد می کنید ، برنامه ریزی کنید که چندین داستان مرتبط در طول زمان پخش شود. یک کمپین موفق بازاریابی ویروسی شامل بسیاری از ارتباطات است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا