دنیای وب

بازاریابی پست الکترونیکی – ایجاد روابط اولین نکته مهم است

تصویر بزرگ در ایجاد لیست دوباره مربوط به ایجاد روابط است ، نه در مورد نام و ایمیل ، بنابراین می توانید آن را از طریق نامه های معمولی ارسال کنید. ایجاد لیست مربوط به توسعه روابط است.

اولین کاری که باید انجام شود توسعه روابط با افراد است. بنابراین اولین قدم که می خواهید به صورت آنلاین بردارید ، ایجاد روابط با افراد آنلاین است. و البته شما می توانید این کار را با کمپین ایمیل خود انجام دهید ، می توانید با پرسیدن سوالات در مورد افراد این کار را انجام دهید و می توانید با پاسخ دادن به سؤالات افراد ، این کار را انجام دهید و با اختصاص زمان برای پاسخ به سؤالات هر شخص ، این کار را انجام دهید. به این ترتیب روابط با مردم توسعه می یابد. شما به آنها مطالب خوبی می دهید ، به مردم فرصتی می دهید تا شما را بررسی کنند و 10 مقاله خود را بخوانند و هیچ یک از آنها با یکدیگر مغایرت ندارند.

آنها دو كتاب شما را می خرند ، و بعضی از چیزهایی را كه در كتاب ها دارید ، امتحان می كنند ، وای ، كار می كند. اگر در باغبانی کار کنید ، آنها قادر خواهند بود باغ بهتری داشته باشند ، اگر فردی در ورزشگاه هستید ، اگر اضافه وزن دارید ، مردم قادرند سریعتر وزن خود را افزایش دهند. اگر شما مانند من شنونده هستید ، مردم یاد می گیرند چگونه سریعتر لیست ها را بسازند ، برخی از تکنیک های من را به کار می گیرند و عملکرد بهتری دارند. به این ترتیب روابط با مردم توسعه می یابد.

دومین کاری که می توانید انجام دهید ، و این را بنویسید ، دانستن اینکه با آنها به صورت آنلاین صحبت می کنید ، این افراد با چه کسانی صحبت می کنید و به چه چیزهایی احتیاج دارند؟ این کلید واقعی است ، دانستن اینکه مردم به چه چیزهایی نیاز دارند و سپس دقیقاً آنچه را که لازم دارند به آنها می دهند. برای این کار باید روابط برقرار کنید

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا