دنیای وب

بازاریابی کانن – YouTube و کلیسا – آیا آنها باید با هم کار کنند؟

همانطور که احتمالاً می دانید ، یوتیوب یکی از چندین سایت اشتراک ویدیو در اینترنت است که هر کسی ، از جمله شما یا حتی کلیسای شما ، می تواند فیلم ها را برای دیدن دیگران بارگذاری کند. شرکت های کوچک و بزرگ از این نوع خدمات برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود استفاده کرده اند. 100 میلیون فیلم مشاهده شده است روزانه! آنچه ممکن است از آن آگاهی نداشته باشید این است که یوتیوب از یاهو به عنوان دومین موتور جستجوی بزرگ پیشی گرفته است. بنابراین ، اگر به دنبال یک پیشنهاد رایگان هستید ، ممکن است سخت گیر باشید که چیزی غیر از این وب سایت عالی کلیسا را ​​که برای سئو بهینه شده است ، بازده بازاریابی قابل توجهی بپردازد.

جای تعجب نیست که کلیساهای بیشتری از YouTube استفاده می کنند!

ترفند این است که نوع مناسب ویدئو را برای بارگذاری انتخاب کنید ، سپس راهی پیدا کنید تا افراد تمایل به تماشای آن داشته باشند. زیرا وقتی این مقاله ایجاد شد ، اگر اصطلاح “کلیسا” را در موتور جستجوی YouTube قرار دهید ، بیش از 626000 ورودی به شما ارائه داد. بنابراین شما باید خود را از بقیه مشکلات به هم بزنید.

چه نوع ویدیوهایی ارسال می کنم؟

کلیساها گاهی اوقات فکر کردن در مورد ویدیوهایی که باید به اشتراک بگذارند مشکل دارند. آیا در حال حاضر فیلم هایی از فعالیت هایی که در کلیسای شما انجام شده است را دارید؟ در اینجا ایده هایی برای شروع وجود دارد. خلاق بودن. برای ثبت این لحظات نیازی به حرفه ای ندارید. اکثر کلیساها دارای تعداد زیادی جماعت مستعد هستند که می توانند این خدمات را انجام دهند. در این صورت ، پس از اینکه بتوانید این فیلم ها را در YouTube بارگذاری کنید با یک کلیک فاصله دارید.

مردم سفر خود را به اشتراک می گذارند: چیزی که واقعاً در بین مردم طنین انداز است این است که آنها با دیگر افراد همفکرش مشترک هستند. این همچنین یک روش خوب برای نشان دادن “نظم” شما در هنگام مشاهده توسط افراد غیر معتقد و یا برای کسانی است که به دنبال خانه جدید کلیسا هستند.

> نکات مهم وقایع اخیر: مشابه ترویج رویدادهای آینده ، نمایش موارد برجسته رویدادهای اخیر می تواند به مردم نشان دهد که کلیسای شما چگونه است و آنچه را از دست داده اند به آنها نشان می دهد (بنابراین دفعه دیگر آن را از دست نخواهند داد).

> ارسال فیلم های خنده دار یا خنده دار: یک دلیل همچنان وجود دارد که خنده دارترین فیلم های خانگی در آمریکا پخش می شود. او افراد بامزه را دوست دارد. اگر چیزی دارید پست کنید.

رویدادهای آینده را تبلیغ کنید: بگذارید مردم بدانند در کلیسا چه اتفاقی می افتد. مردم خیلی بیشتر از آنچه می خوانند خواهند دید. این به شما فرصتی واقعی برای فروش رویداد می دهد. با برخی از شرکت کنندگان احتمالی مصاحبه کنید و به آنها کمک کنید تا حرکت خود را تقویت کنند. آیا شما جمع آوری کمک مالی دارید؟ این به شما این قدرت را می دهد تا به شما نشان دهد که واقعاً با پول چه کارهایی انجام می شود.

فراتر از تبلیغات تجاری: اکثر کلیساها بودجه ای برای تهیه زمان پخش تلویزیون ندارند. اما اگر می کردم چطور؟ ارسال کنید چه چیزی برای کلیسای شما تجاری است. این ممکن است موثرتر از خرید تلویزیون در دوره TiVo باشد زیرا بینندگان به طور مرتب از تبلیغات تجاری دور می زنند.

سخنرانان کنفرانس: آیا کلیسای شما کنفرانس یا سخنران خصوصی ارائه می دهد؟ در اینجا می توانید نکات مهم را بیان کنید تا روشن کنید کسی که نسبت به حضور بی طرف است یا خیر ، می تواند تصمیم خوبی بگیرد.

پیام های معنوی: احساس می کنم این خیلی بهتر از ارسال پیام وزیر در روز یکشنبه است. بسیاری از افراد به دنبال راهنمایی و اطلاعات معنوی هستند. شما می توانید فیلم هایی با موضوعات مختلف مانند ارتباطات بدون خشونت تولید کنید

فیلم های اطلاعاتی غیر کلیسایی: خود را فقط به پیام های کلیسایی و معنوی محدود نکنید. کانال YouTube خود را برای زندگی روزمره خود انتخاب کنید. و در این راه ، افراد بیشتری را به وب سایت و همچنین کلیسای خود جذب کنید. چگونه کار می کند؟ همه اطلاعاتی را می دانند که می تواند برای بسیاری از افراد مفید باشد. آیا نویسندگانی دارید که بخواهند سریع دو دقیقه معرفی کنند؟ چرا که نه؟ این یک روش عالی برای برقراری ارتباط با کسانی است که معمولاً بدنبال کلیسا نیستند و آنها دقیقاً همان افرادی هستند که باید با بازاریابی کلیسایی ما روی آنها تمرکز کنیم و در نهایت تأثیر مثبتی بر نام تجاری کلیسای شما دارند.

ویدئویی که در مراسم مذهبی کلیسای شما استفاده می شود: آیا کلیسای شما برای کمک به تأثیرگذاری از ویدئوی مفید استفاده می کند؟ چرا آنها را بصورت آنلاین ارسال نمی کنید؟

با اظهار نظر در مورد رویدادهای فعلی ، یک پست ایجاد کنید: جدیدترین موضوعات را در Google یا yahoo جستجو کنید و درباره آنها نظر دهید. شما مطمئناً واکنشی دریافت خواهید کرد و در معرض آن قرار خواهید گرفت. آگاه باشید که مشارکت می تواند به هر دو جهت انجام شود ، بنابراین تأثیر را در نظر بگیرید و اگر شما (و همچنین کلیسا و سهامداران خود) آماده آن هستید. گرچه برای بازدید وب بسیار مناسب است.

با اجرای یک مسابقه ویدیویی یک سمینار “سرگرم کننده” ایجاد کنید: موضوعی را انتخاب کنید که دوست دارید جوانان آن را تبلیغ کنید و سپس یک مسابقه نوجوان یا جوانان را برای ایجاد فیلم های کلیسایی و ارسال فیلم ها برگزار کنید. نکته جالب در این مورد این است که بسیاری از افراد تمایل به درگیر شدن دارند ، این امر افراد را به هم متصل می کند و آنها برای انجام این کار زمان زیادی را سپری می کنند.

مواردی که باید از قرار دادن سایت های اشتراک ویدیو خودداری کنم؟

همه پیام های یکشنبه –بیشتر وزرا روزهای یکشنبه 10 تا 20 دقیقه صحبت می کنند. YouTube حداکثر 10 دقیقه زمان دارد. توجه افراد به مدت 2-5 دقیقه با شدت بیشتری معطوف می شود. آنجا استراحت است. ممکن است برخی در این باره استدلال کنند ، اما فقط دیدن صحبت سخنران بدون سایر خدمات ممکن است بهترین نتیجه برای شما نباشد.

نظرات سیاسی –این دینامیت است و شما مطمئناً به کسی توهین می کنید. این موضوعات بهتر است به منتقدان سیاسی واگذار شود. به علاوه این موارد به اندازه کافی وجود دارد.

با ارسال فیلم ها چه مزایایی برای کلیسای من وجود دارد؟

پهنای باند خود را ذخیره کنید! برای میزبانی فیلم های خود از YouTube استفاده کنید!

این می تواند ایجاد فیلم توسط افرادی باشد که ممکن است در غیر این صورت داوطلب نشوند راهی عالی برای درگیر کردن این افراد در کلیسا.

وب سایت شما احتمالاً از طریق رتبه بندی بالاتر صفحه نیز سود می برد. از آنجا که Google اکنون YouTube را در اختیار دارد ، به وب سایت شما اولویت Google PageRank داده خواهد شد.

نکته اصلی این است که دریافت سرویس هایی مانند YouTube و سایر سایت های اشتراک ویدیو به راحتی امکان پذیر است ، می تواند بازدیدکننده بیشتری از وب سایت کلیسا و کلیسای شما ایجاد کند و می تواند به بقیه افراد جامعه نشان دهد که کلیسا شما در مورد چیست. این باید چیزی باشد که همه بازاریان در کلیسا باید آن را در جعبه ابزار خود بگنجانند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا