دنیای وب

بازاریابی گلوله برفی بسازید

هدف بازاریابی فقط این نیست که مشتریان محصول شما را بخرند. هدف هر بازاریابی این است که مردم را از وضعیت کلی یک محصول یا خدمات به سطحی بزرگتر یا عمیق تر سوق دهد.

اگر فرد محصول شما را نمی شناسد، هدف بازاریابی اطلاع رسانی به اوست. اگر مهارت ندارند، هدف تجهیز آنها به دانش است. اگر آنها علاقه ای ندارند، هدف شما برانگیختن علاقه آنهاست. اگر هنوز محصول شما را امتحان نکرده اند، باید از آنها دعوت کنید تا آن را امتحان کنند. و اگر آن‌ها از کاری که می‌خواهند خوششان بیاید، هدف شما این است که آنها را در فرآیند تعامل با افراد دیگر در آن مشارکت دهید.

اگر این کار را به درستی انجام دهید، یک گلوله برفی در تجارت ایجاد خواهید کرد، جایی که هر چرخه از نظر اندازه و شکل ساخته می شود. اگر اشتباه می کنید، گلوله برفی بازاریابی شما یک بار می چرخد ​​و سپس می افتد (در لبه تپه ذوب می شود).

در اینجا چند نکته برای افزایش شانس شما برای حفظ گلوله برفی در کسب و کار شما آورده شده است:

1. بر تعامل تمرکز کنید – به جای تلاش برای استفاده از زور (تبلیغات) برای تبدیل 2٪ از مخاطبان بزرگ در چرخه خود، روی جذب مدافعان تمرکز کنید. قهرمان اساس همه اقدامات است نه رهبر.

2. در مورد فرآیند فروش به طور کلی فکر کنید – بله، شما می توانید مشتریان را فریب دهید تا محصول شما را با تقلب بخرند. با این حال، در نهایت شما فقط چرخه را از بین می برید.

3. به وکیل خود ابزار/جوایز عالی بدهید – به وکلای خود آسان کنید که داستان شما را بازگو کنند و با این کار به آنها پاسخ دهند. داشتن محصولات خوب و/یا خدمات استثنایی به مشتریان احتمالا بهترین ابزاری است که می توانید ارائه دهید. این کار ارائه محصول شما را آسان‌تر می‌کند (چه کسی می‌خواهد به یک دوست مشاوره دیوانه‌وار بدهد؟)

4. سعی نکنید کارها را با عجله انجام دهید – شروع یک گلوله برفی بازاریابی زمان می برد. اما، اگر بتوانید ROI را تغییر دهید، از رویاهای شما فراتر خواهد رفت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا