دنیای وب

بازاریابی 13 کلمه قوی

مطالعه ای که در ییل انجام شد 12 کلمه را شناسایی کرد که مردم بیشترین پاسخ را به آنها داشتند. و بنابراین ما 12 کلمه بسیار قوی داریم. “کلمات قدرت”. همانطور که می توان انتظار داشت ، پنج مورد برتر مربوط به خواسته های اساسی انسان است. خواسته ها در عمیق ترین مکان های ما صلیب هایی هستند و همیشه آماده پاسخگویی به چیزی هستند.

این کلمات ، وقتی در معرض دید افراد قرار می گیرند ، در احساساتشان ثبت می شوند تا علاقه و واکنش را به دنبال داشته باشند. پنج مورد اول عبارتند از: سلامتی ، پول ، عشق ، ایمنی و پس انداز. هر یک از این کلمات ، که برای توصیف مزایای تبلیغات استفاده می شود ، قابل توجه خواهد بود زیرا “وتر می زند”.

یک اشتیاق اساسی انسانی دیگر در تعدادی از مشتریان بالقوه وجود دارد که سعی می کنند چیز جدیدی را امتحان کنند یا از همه چیز جدید بالاتر باشند. دلیل اول کسالت است. مورد دوم نتیجه تصویری از خود است – میل به دیده شدن به عنوان “لگن”. سه کلمه قدرتمندی که برای این مفهوم بکار می روند عبارتند از: جدید ، کشف و پیشرفت. این اصطلاحات برای تأکید بر آنها باید در یک بیانیه یا گوشه مقدماتی قرار بگیرند.

سه کلمه وجود دارد که باعث ایجاد احساس امنیت و اعتبار می شود: آسان ، بی آلایش و اثبات شده. این کلمات باعث می شوند مردم اعتماد کنند که هرگز با محصول یا خدمات مشکلی نخواهند داشت و ناامید نخواهند شد.

12 کلمه آخر شما هستید. منطقی است ، به یاد داشته باشید که بهترین تبلیغات “از جمله برای من (شما)” فریاد می زند. کلمه “من” را از تبلیغات خود حذف کرده و کلمه “شما” را جایگزین کنید ، و یک پیوند مستقیم به ویژگی ها دارید. این جلوه بیشتری می دهد.

شاید متوجه شده باشید که عنوان 13 کلمه را بیان می کند. خوب ، ییل یکی را از دست داد. من می توانم (یکی از این کلمات وجود دارد) شما (دیگری) را تضمین می کنم که این یک واقعیت ثابت شده است (دیگری) که کلمه “FREE” یکی از قوی ترین کلمات در زبان انگلیسی از نظر بازاریابی است. “دو برای یک” و همچنین “یکی را یکی بخرید رایگان” کار نمی کند.

واکنش خود را نسبت به کلمات قوی تماشا کنید و سطح واکنش خود را طبیعی فرض کنید – زیرا این احتمال وجود دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا