دنیای وب

بازاریابی Bully Review – 144 اراذل و اوباش پیوستند

آیا Bully Affiliate Bully 144 واقعاً در حال اجرا است؟ این سیستم با هدف این است که به مردم یاد دهد چگونه با استفاده از روشی متداول به نام بازاریابی کمیسیون ، بتوانند با موفقیت در اینترنت کسب درآمد کنند.

هر روز میلیون ها دلار در وب مبادله می شود و بازاریابان هوشمند که این ترافیک اینترنتی را کنترل و هدایت می کنند می توانند با فناوری های مناسب درآمد زیادی کسب کنند. این دقیقاً همان چیزی است که AB144 قصد آموزش آن را دارد ، تا به کاربران خود کمک کند تا کارگزارهای بهتری شوند و از هزینه های آنلاین بصورت آنلاین درآمد بیشتری کسب کنند.

1- سیستم قلدر وابسته 144 چیست و چه کسی آن را ایجاد کرده است؟

این یک آموزش گام به گام است که من برای شروع کار خودم به صورت آنلاین استفاده کردم. این کار توسط بازاریاب باتجربه اینترنتی آندره Chaperon ، صاحب بازاریابی قلدر ایجاد شده است. کل راهنما تا حدودی ساده است ، که توضیح می دهد که چرا PDF 42 صفحه ای است.

کل سیستم شامل یک طرح مطالعه موردی است که آندر برای یافتن یک بازار گرسنه ، ایجاد کمپین برای هدف قرار دادن بازار و سپس ایجاد کمیسیون های وابسته عظیم از فروش های بعدی استفاده می کند. هر کسی می تواند این روند ساده از هر محصول و بازار را تکرار کند.

2. مبانی کسب درآمد با سیستم اراذل و اوباش 144

برای بهره مندی از این سیستم ، به عنوان بازاریاب محصولات مختلف عمل خواهید کرد. شما انتخابی از محصولات و بازارهایی که می خواهید هدف گذاری کنید ، ترجیحا تشنه خرید هستید. آندره دقیقاً می داند چگونه گام به گام این بازار را پیدا کند ، و چگونه می تواند صفحات فرود و کمپین هایی را ایجاد کند تا از آنها پول کسب کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا