دنیای وب

بازاریابی YouTube رایگان دریافت کنید

چرا باید برای خرید در YouTube وقت بگذارید؟ منابع تبلیغاتی زیادی وجود دارد که می توانید در نظر بگیرید ، پس چرا YouTube باید یکی از گزینه های قرار دادن در لیست شما باشد. در واقع دلایلی وجود دارد که باعث می شود YouTube خیلی خوب کار کند ، گاهی اوقات بهتر از روش های دیگر است و این بدون توجه به نوع محصول یا خدماتی که می خواهید بفروشید ، می تواند درست باشد.

بازاریابی رایگان!

اول ، و مهمتر از همه ، اگر بودجه زیادی برای بازاریابی ندارید ، YouTube رایگان است. در حالی که برای شناخت مخاطبان هدف و ایجاد فیلم هایی که می خواهید استفاده کنید ، باید کمی از وقت خود را صرف کنید ، توانایی بارگذاری و حتی ایجاد فیلم هایی که می خواهید بارگذاری کنید کاملاً رایگان خواهد بود. کدام منبع تبلیغ دیگر رایگان است؟

محتوای ویدئو واقعا قدرتمند است

در جهانی که بیشتر و بیشتر به صورت آنلاین حرکت می کند ، محتوا سلطان است. و در میان همه این مطالب ، محتوای ویدئویی از بهترین هاست. مردم اغلب تماشای اطلاعات مربوط به کالا یا خدمات را به صورت آنلاین ترجیح می دهند تا مطالعه درباره آن. همچنین احتمال ویروسی شدن فیلم شما وجود دارد. اگر یک فیلم خوب ، احساسی ، خنده دار یا چیز دیگری تهیه کنید ، احتمالاً ویدیوی شما ویروسی می شود. معنای ویروسی شدن این است که ممکن است هزاران نفر باشند که ویدیوی شما را با دیگران که می شناسند به اشتراک بگذارند. اگر عملکرد واقعاً خوب باشد ، این می تواند به این معنی باشد که تجارت شما در معرض تعداد بی شماری از افراد قرار دارد.

YouTube همچنین مخاطبان جهانی و محلی را به خود جلب می کند (مناسب برای موفقیت در جستجوی محلی. بسته به نوع کلمات کلیدی مورد استفاده شما ، ویدئوی شما توسط افراد مختلف در سراسر جهان قابل مشاهده است. اگر همه چیز خوب پیش برود ممکن است به مشتریانی از کشورهای دیگر برسید. اگر نگران این هستید که زیاد دور شوید زیرا فقط یک تجارت محلی هستید ، می توانید این مورد را تغییر دهید تا فقط توسط افراد منطقه خود پیدا شوید.

تخصص خود را در YouTube نشان دهید

YouTube برای اثبات تخصص شما عالی است. می توانید فیلم های خود را با ارائه نکات عالی که به بینندگان شما نشان می دهد در زمینه کار خود متخصص هستید صرف کنید. بسیاری از مشتریان یا مشتریانی که به دنبال آنها می گردید بین دو شرکت حق انتخاب دارند و شما می خواهید مطمئن شوید که آنها شما را انتخاب می کنند. اگر فیلم های YouTube دارید که توضیح می دهد چرا انتخاب خوبی هستید ، به برجسته شدن تجارت شما کمک می کند.

یک بار درستش کنید و بگذارید به شما بفروشد

فقط به این دلیل که کمی وقت خود را صرف یک فیلم می کنید و سپس آن را ارسال می کنید ، به این معنی نیست که کار ویدیوی شما انجام شده است. ایجاد یک ویدئو یکی از بهترین فروشندگان در جهان است. شما فقط باید یکبار فیلم را ایجاد کنید و سپس آن را در YouTube بارگذاری کنید. سپس ویدئو می تواند به کار خود ادامه دهد و در هر زمان از شبانه روز که کسی بخواهد آن را تماشا کند در دسترس خواهد بود. و برای هر ویدیوی جدیدی که ایجاد می کنید ، یک فروشنده جدید ایجاد می کنید. در واقع کاری که می توانید با این کار انجام دهید محدودیتی ندارد.

YouTube چهره به مشتری می دهد

گاهی اوقات آنچه شما نیاز دارید این است که چهره ای را به مشتری ارائه دهید ، شخصی که به او اعتماد دارد تا بتواند برای ایجاد فروش آن ارتباط برقرار کند. و از آنجا که برای شما غیرممکن است که به آنجا بروید و با همه مشتریان خود ملاقات کنید ، ساختن یک ویدیو که بتواند کار شما را انجام دهد ، در صورت خجالتی بودن در دوربین واقعاً می تواند به شما کمک کند ، می توانید یک ویدیو را در پاورپوینت تهیه کنید و سپس یک عکس فوری اضافه کنید تا مردم می توانند حالت شما را ببینند

دوستی موتور جستجو

فیلم ها در یوتیوب این سئو دوستانه است زیرا YouTube متعلق به Google است. این واقعاً مهم است. وقتی کسی به صورت آنلاین جستجو می کند ، ویدیوها در هنگام جستجوی ارگانیک موقعیت بالایی دارند. اگر این فیلم شما است ، این یک معضل بزرگ است زیرا به یک دلیل یا دلیل دیگر ، و سخت کوشی شما ، ویدیوی شما در بالای پیوندهای دیگر برجسته است. مطمئناً ، بدون توجه به تمرکز شما روی تاکتیک های سئو سایت ، افراد بیشتری در صورت داشتن رتبه بالا در نتایج جستجو ، افراد بیشتری را تماشا می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا