دنیای وب

بازاریابی YouTube – چگونه می توان از YouTube بازدید بیشتری داشت

دانستن اینکه چگونه می توانید در YouTube بازدید بیشتری داشته باشید بسیار مهم است. اگر دیدگاه ندارید ، رقبای شما نظر می گیرند. صدها روش برای به دست آوردن بازدید بیشتر در YouTube وجود دارد ، اما برخی از آنها به تیمی از افراد ، برون سپاری کنندگان یا نرم افزارهای تخصصی احتیاج دارند که برای یک تجارت کوچک هزینه بر و بی فایده است. برخی از روش های بسیار آسان برای دستیابی به بازدیدهای بیشتر در مورد فیلم های YouTube وجود دارد که هرکسی می تواند انجام دهد که در اینجا در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

روش های آسان برای مشاهده بیشتر در فیلم های YouTube

اکنون ، برای دریافت بازدیدهای بیشتر در مورد فیلم های YouTube ، موارد اساسی وجود دارد که همه باید انجام دهند. چیزی که همیشه انجام آن قبل از ساخت فیلم خوب است “جاسوسی” است. افرادی که رقیب مستقیم شما هستند را بررسی کنید و ببینید آنها چه کاری انجام می دهند. عنوان فیلم های آنها چیست و چه نوع عباراتی را هدف قرار می دهند؟ توصیف آنها چیست و به چه ارتباطی دارند؟ آیا کانال خودشان را دارند؟ آیا آنها با نظرها ارتباط برقرار می کنند یا اینکه نظرات آنها روشن است؟

همه این موارد به شما سرنخی برای سهولت رقابت با آنها می دهد. اگر ویدئوی خود را از قبل تنظیم و بصورت آنلاین تنظیم کرده اید ، بیایید به ساده ترین راه ها برای مشاهده بیشتر فیلم های YouTube که قبلاً داشته اید ، بپردازیم.

1. فیلم خود را با همه به اشتراک بگذارید. اگر ویدیوی شما مورد علاقه گروه بزرگی از افراد است ، اشتراک گذاری آن را در همه جا شروع کنید. هر بار که با کسی صحبت می کنید ، آن را ذکر کنید ، آن را در امضای خود قرار دهید و همه را در حساب های رسانه های اجتماعی خود قرار دهید تا آن را بررسی کنند. بدیهی است که این موارد اساسی هستند ، اما راهی برای چرخاندن توپ و بدست آوردن آن از 5 ضربه تا 500 یا 1000 است.

2. در مورد فیلم های دیگر نظر دهید. هر بار که ویدیویی را تماشا می کنید ، درباره آن نظر دهید. با نظرات احمقانه اسپم نکنید ، اما افکار یا انتقادات خود را به آنها بدهید و کمک کنید. سپس می توانید پیوندی به ویدیوی خود بگذارید. نکته: هرچه نظر شما بهتر باشد ، به احتمال زیاد در قسمت نظرات بالا ظاهر می شود و پیوند شما همچنان وجود دارد! این نه تنها به این معنی است که بازدیدهای بیشتری در YouTube ، بلکه در Vimeo و سایر سایت های میزبانی ویدیو مشاهده می کنید. حتی وقتی فقط یک وبلاگ یا پست انجمن را می خوانید ، در صورت لزوم پیوندی به ویدیوی خود بگذارید.

3. دوستان YouTube بیشتری پیدا کنید. با هرچه بیشتر دوستی پیدا کنید و سپس با آنها ارتباط برقرار کنید ، می توانید شبکه ای از افرادی را ایجاد کنید که ویدیوهای یکدیگر را به اشتراک می گذارند و این می تواند راهی قدرتمند برای گسترش عشق باشد. برای هدایت رقبا تماس نگیرید و امیدوار باشید که آنها ویدیوی شما را ذکر کنند ، در عوض با افرادی که در زیر یا سمت شما هستند تماس بگیرید. اگر می خواهید در مورد تهیه کیک در کانال های YouTube بازدید بیشتری داشته باشید ، سعی کنید افرادی را پیدا کنید که چیزکیک درست می کنند.

شما قرار نیست مشتری های یکدیگر را بدزدید اما در عوض به یکدیگر کمک کنید زیرا در بازارهای کمی متفاوت خدمت می کنید. در این کار زیاده روی نکنید ، اگر هزاران نفر را به طور هم زمان اضافه کنید ، اخطار شدیدی از YouTube دریافت خواهید کرد. با یک فرد واقعی بازدیدهای بیشتری در YouTube دریافت کنید و هر روز به آرامی تعداد معینی از دوستان را اضافه کنید. تماشا کنید این یک برنامه بلند مدت است به جای اینکه یک روز را به 2500 دوست اضافه کنید و امیدوار باشید که کانال شما را تماشا کنند.

4. تبلیغات خارج از YouTube. با تبلیغ ویدئوهای خود در صدها مکان بصورت آنلاین می توانید بازدیدهای بیشتری در YouTube داشته باشید اما مکانهای خاصی وجود دارد که به احتمال زیاد افراد مورد نظر شما را جذب می کند. اگر ویدیویی در مورد نحوه زومبا دارید ، برخی از وبلاگ های مربوط به رقص نیمه محبوب زومبا را پیدا کنید ، پست را بخوانید و پیوند ویدیوی خود را بگذارید. این روش بسیار هدفمند برای بدست آوردن بازدید بیشتر در YouTube کار می کند زیرا شما فقط روی افرادی تمرکز می کنید که واقعاً علاقه مند هستند. در مورد زومباگ یا سایر انواع کلاسهای رقص آموزشی تالارهای گفتگو پیدا کنید و هزاران نفر به ویدیوی شما علاقه مند خواهند شد ، اما در غیر این صورت آنها آن را پیدا نمی کنند.

5. با نشانک گذاری اجتماعی بازدیدهای بیشتری در YouTube داشته باشید. اگر ویدیویی در مورد نحوه تمیز کردن DVD player دارید ، در سایت های معروف رسانه های اجتماعی مانند StumbleUpon ، Twitter ، Pinterest ، Digg ، Diigo حساب ایجاد کنید و آنها را در آنجا اضافه کنید. این به شما کمک می کند تا ویدیوها را مشاهده کرده و چند بک لینک بگیرید تا در رتبه بندی کمی بالاتر برود. دریافت بک لینک از این سایت ها ، نظرات وبلاگ که قبلاً ذکر شد ، پست های انجمن ، و پیوندها به سایر فیلم های YouTube به شما کمک می کند پیام محبوبیت ویدئو را ارسال کنید. فراموش نکنید که هنگام ارسال به این سایت ها ، فیلم های خود را برچسب گذاری کرده و عنوان خوبی به آنها بدهید. ابزارهای رایگان زیادی برای انجام نشانه گذاری های گروهی بصورت آنلاین وجود دارد ، با این وجود هنوز باید با هر سایتی که می خواهید استفاده کنید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

از کجا شروع می کنید؟

با همه این گزینه ها ، می توان جای تعجب داشت که از کجا باید شروع کرد. فقط انتخاب یک کار ساده و انجام هر روز کمی انجام دادن روند ، به شما کمک می کند تا به بهترین روش شروع کنید. اگر بخواهید مراحل زیادی انجام دهید ، بازدیدهای بیشتری را در YouTube به شما منتقل نمی کند زیرا منصرف خواهید شد. فقط کافی است یک روش برای تمرکز روی آن انتخاب کنید و به مرور مرور لینک های بیشتری را برای محتوای خود ایجاد کنید ، بازدید بیشتری خواهید داشت.

قبل از امتحان کردن تمام این روش های فوق ، توصیه می شود حتماً از تمام خصوصیات اصلی ویدیوی خود برابری کنید. مطمئن شوید که عنوان ویدیوی شما در صورت لزوم با حروف بزرگ نوشته شده است ، به درستی برچسب گذاری شده و از یک تصویر شروع خوب برخوردار است. مطمئن شوید که ویدیوی خود را با حاشیه نویسی زیاد بارگذاری نمی کنید ، در عوض چند بار در طول ویدیو یک پنجره واحد ایجاد کنید تا افراد را ترغیب به تماشای فیلم های بیشتر ، اشتراک یا هر اقدام دیگری که می خواهید ، کنید. اگر بتوانید این کار را انجام دهید ، به راحتی بازدید بیشتری از YouTube خواهید داشت ، اما این یک روند است و کاری نیست که بتوانید یک شبه انجام دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا