دنیای وب

بازاریابی YouTube – 5 راز فاش شده!

یوتیوب چیست؟

YouTube یک سایت ارتباطی در اینترنت برای عموم است. کاربران ثبت نام شده مجاز به بارگیری فیلم هایی هستند که در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. هر کسی که به سایت دسترسی پیدا کند می تواند هر ویدیوی ارسال شده در سایت را مشاهده کند. فیلم های ارسال شده از فیلم های مبتدی گرفته تا فیلم های حرفه ای تر و همه در صورت رایگان هستند. به همین دلیل است که YouTube ابزاری عالی برای استفاده در بازاریابی شبکه های اجتماعی است.

آیا یوتیوب واقعا ابزاری عالی است؟

به گفته الکسا ، یوتیوب چهارمین سایت پربازدید پس از گوگل ، فیس بوک و یاهو است. به همین دلیل است که پدیده ای جهانی تلقی می شود. بنابراین اگر یک بازاریاب از آنها برای ارتقا services خدمات و / یا محصولات خود استفاده می کرد ، مطمئناً بسیاری از آنها می توانند آنها را مشاهده کنند. شناخته شده است که هرچه افراد بیشتر از خدمات و محصول آگاه شوند ، مصرف کنندگان بالقوه بیشتری خواهند داشت. آیا شروع به دیدن تصویری از آنچه می گویم می کنید؟

وقتی نوبت به ویدیوی شما می رسد ، باید مطلبی را ارسال کنید که برای افراد جالب یا مفید باشد تا بتوانند آن را تماشا کنند. مطمئناً ، اگر آنها سرگرم کننده نبودند ، ثانیه ای برای پخش آن نمی گذاشتند.

بنابراین برای داشتن اطلاعات و ایده هایی درباره اینکه چه چیزی باید ارسال کنید و در ویدئوی خود بگنجانید ، در اینجا چند نکته مفید آورده شده است که می توانید هنگام برنامه ریزی ویدیوی بعدی خود فکر کنید.

نکاتی برای برنامه ریزی فیلم شما:

1. اول ، شما باید یک طرح کلی داشته باشید. شما باید در مورد مفهوم یا پیامی اساسی که ویدیوی شما ارائه می دهد فکر کنید.

2. اگر تمرکز شما روی بازاریابی است ، پس باید به خاطر داشته باشید که استراتژی بازاریابی YouTube شما باید بر جذب هر چه بیشتر بازدید کننده یا بیننده باشد. خوب ، YouTube ویژگی جستجوی داخلی خود را دارد. آنچه شما باید انجام دهید این است که بفهمید کدام کلمات یا عبارات بیشترین جستجوها را در رابطه با مفهوم اصلی شما دارند. همچنین می توانید از ابزارهای جستجوی رایگان مانند Google AdWords یا Wordtracker استفاده کنید.

3. مورد بعدی که باید انجام دهید این است که رقابت خود را برای یافتن کلمات کلیدی انتخابی بررسی کنید. یا می توانید مهمترین ویدئوها را بررسی کنید و بفهمید چگونه آنها به ویدیویی رسیده اند که مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

4- پس از جمع آوری اطلاعات لازم ، اکنون می توانید فیلمنامه خود را برنامه ریزی کرده و عکاسی پیش از تولید را شروع کنید. جلوه های ویژه و نوع روش مورد استفاده خود را در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید ، یک استراتژی برنامه ریزی خوب یکی از کلیدهای اجرای روان و صحیح امور است.

5- در آخر ، از کلمه کلیدی مشخص شده در عنوان خود استفاده کنید. همچنین باید آن را در توضیحات و برچسب های ویدیوی خود قرار دهید. توضیحات ویدئو باید به گونه ای باشد که گویی به سوال محبوب بینندگان پاسخ می دهد “از تماشای این فیلم چه فوایدی می توان کسب کرد؟” به خاطر داشته باشید که می خواهید نتایج SEO خوبی بدست آورید ، بنابراین واقعاً باید بدانید که چگونه پیشرفت کنید.

این هست! به نظر آسان می رسد اما برای تسلط بر مراحل کار مدتی طول می کشد. پس از تسلط بر آن ، ویدیوی شما مطمئناً در بالای لیست قرار دارد و به بازدیدکنندگان وب سایت خود دسترسی خواهید داشت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا