دنیای وب

بازاریاب افسانه ای – بررسی دقیق دیو

بازاریاب افسانه ای یک فرصت شغلی آنلاین است که شباهت زیادی به حق رای دادن آنلاین دارد. این برنامه در سال 2016 ایجاد شده است و متعلق به مالک سابق شبکه توانمندسازی Dave Sharp است.

هنگامی که این برنامه برای اولین بار در سال 2016 منتشر شد ، Duplicate Dave نام داشت. پس از مدتی نام به Legendary Marketer تغییر یافت. فکر می کنم برای حرفه ای جلوه دادن برنامه ، این نام تغییر کرده است.

افرادی که تجربه بازاریابی اینترنتی را ندارند به سمت برنامه هایی مانند Duplicate Dave که اکنون Legendary Marketer است جذب می شوند ، زیرا در واقع آنها مجبور نیستند کارهای زیادی انجام دهند.

به نظر شخصی خودم ، قبلاً فکر می کردم برنامه هایی که می گفتند لازم نیست کاری انجام دهید ، همه کلاهبرداری است. پس از تحقیقات بیشتر دریافتم که اینطور نیست. نه اینکه شما مجبور به انجام کاری نباشید ، بلکه لازم نیست نگران بسته شدن فروش باشید ، زیرا تیمی متشکل از افراد هستند که این کار را برای شما انجام می دهند.

مشکل اصلی بازاریابی اینترنتی و اینکه چرا تعداد کمی از مردم نتیجه می گیرند این است که از کار روی خودشان امتناع می ورزند.

بازاریابی اینترنتی چیزی نیست که بتوانید در دبیرستان یاد بگیرید. همچنین ، اگرچه می توانید بازاریابی اینترنتی را با تعداد انگشت شماری از دوره های کارشناسی در سراسر کشور بیاموزید ، بازاریابی اینترنتی چیزی است که تنها با “انجام” می توان آن را آموخت.

از آنجا که روشهای بسیار متنوعی برای بازاریابی اینترنتی وجود دارد ، بیشتر افراد به سرعت خود را در وضعیت فرسودگی شغلی می بینند. بنابراین اگر واقعاً می خواهید یاد بگیرید که چگونه با استفاده از نرم افزاری مانند Legendary Marketer به صورت آنلاین درآمد کسب کنید ، واقعاً باید دانشجوی بازاریابی به طور کلی شوید.

آنچه که من یافتم شاید بزرگترین مشکل در افرادی است که می خواهند بازاریابی اینترنتی انجام دهند این است که آنها به اندازه کافی روی هیچ یک از استراتژی ها تمرکز نمی کنند تا در هر کاری تبحر پیدا کنند.

مثل این است که یک ذره بین در آفتاب بگذارید و آن را به سمت یک کاغذ نشان دهید. اگر هر 10 ثانیه ذره بین را از Son خارج کنید و سپس آن را در جای مناسب خود قرار دهید ، هرگز قدرت کافی برای آتش سوزی نخواهد داشت.

این همان اتفاقی است که برای افرادی که از بازاریابی اینترنتی استفاده می کنند اتفاق می افتد. آنها هرگز به اندازه کافی تمرکز نمی کنند تا در کسب و کار خود “آتش” ایجاد کنند. به همین دلیل ، اگر به دنبال یادگیری بازاریابی آنلاین هستید ، شخصاً یافتن مربی توصیه می کنم. این می تواند سالها منحنی یادگیری شما را قطع کند.

سیستم ‘Legend Marketer’ برای همه اعضای جدید دارای یک مربی شخصی است. این به افراد کمک می کند تا درک بهتری از بازاریابی اینترنتی داشته باشند و شهادت بیشتری در مفهوم کلی بازاریابی اینترنتی به آنها می دهد.

هر زمان کسی آنلاین می شود و برنامه ای مانند Legendary Marketer را پیدا می کند ، داشتن یک مربی واقعی به او فرصت بیشتری می دهد تا موفقیت خود را به عنوان یک بازاریاب آنلاین ببیند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا