دنیای وب

بازدیدهای YouTube را با حداقل تلاش برای بازاریابی موفق آنلاین افزایش دهید

اشتراک ویدیو یکی از موثرترین راه ها برای هدایت ترافیک به وب سایت شما و جلب توجه خریداران بالقوه محصولات و خدمات شما است. در میان سایت های اشتراک گذاری ویدیو ، بدون شک YouTube و بهترین و جامع ترین است. اگر صاحب یک تجارت هستید ، می توانید ویدیوهایی را نشان دهید که محصولات و تجارت آنها را به نمایش می گذارد ، یا خدمات خود را برجسته می کند. شما می توانید توضیح دهید که چرا محصولات و خدمات شما از محصولات دیگران بهتر است و چرا خریداران باید به جای انتخاب دیگران از آنها استفاده کنند. چرا ، حتی اگر شما فقط یک پرتگاه هستید ، به عنوان مثال یک هنرمند ، می توانید با به اشتراک گذاشتن فیلم های آنها از طریق YouTube ، آثار هنری خود را منتشر کنید. YouTube ، به عنوان مشاهده شده ترین سایت اشتراک گذاری ویدیو در جهان ، به شما امکان می دهد که هیچ سایتی دیگر نتواند مطابقت داشته باشد. آیا ما هنوز باید بر اهمیت فیلم های YouTube در استراتژی بازاریابی آنلاین خود تأکید کنیم؟

با این حال ، بیشتر بازاریابان و آماتورها نمی دانند چگونه نماهای YouTube را درباره ویدیوهای خود افزایش دهند. فقط فیلم های آنها را بارگذاری کنید و منتظر تماشای بینندگان باشید. شکی نیست که بیشتر این فیلم ها نتوانسته اند به نتایج دلخواه برسند. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در افزایش بازدید YouTube از ویدیوهایتان کمک می کند.

با گذشت سالها ، فیلمهای آموزشی یا فیلمهای آموزشی محبوب ترین فیلمهای آپلود شده در YouTube بودند. فیلم هایی که درس ویدیوهای صوتی را در مورد هر جنبه ای از محصولات یا خدمات شما در بازار ارائه می دهند ، مطمئناً بینندگان را به خود جذب می کنند. اگر این دروس توسط برخی شخصیت های معروف داده می شوند ، جذابیت بیشتری پیدا می کند. بنابراین ، برخی از این فیلم ها را درباره محصولات و خدمات خود آماده کرده و آنها را بارگذاری کنید.

حضور مداوم هسته اصلی موفقیت در طولانی مدت بازاریابی آنلاین است. با این وجود ، اگر فیلمهای آپلود شده را مرور نکنید ، این اتفاق نمی افتد. جنبه های بیشتر و بیشتری از مشاغل خود پیدا کنید که در آن می توان به آموزش های درسی ارائه داد ، فیلم ها را در مورد آنها تهیه کنید و در یک بازه زمانی طولانی بارگذاری آنها را به صورت مداوم ادامه دهید.

اهمیت عبارات جستجو در بازاریابی اینترنتی نمی تواند به اندازه کافی تأکید شود. تمام عبارات جستجو مربوط به محصولات و خدمات خود را پیدا کنید و از آنها در فیلم های خود برای افزایش بازدیدهای YouTube استفاده کنید. کنجکاوی بینندگان را با عناوین جالب و ساده برانگیخت. واژگان برچسب نیز بسیار مهم هستند و می توانند به بینندگان کمک کنند تا تعداد بیشماری از فیلم های مرتبط دیگر را که برای توجهشان به رقابت می پردازند ، برسانند.

بررسی های مورد علاقه نقش بسیار مهمی در جذب بیننده برای تماشای فیلم های شما دارد. سعی کنید تا حد امکان برای ویدیوهایتان نظرات مثبت دریافت کنید. روش های بسیاری برای دریافت نظرات مطلوب وجود دارد ، از جمله پرداخت کتاب برای نوشتن نظرات.

با این وجود ، اگر نمی توانید زمان و تلاش زیادی را برای انجام این کار سرمایه گذاری کنید ، موثرترین راه برای شما خرید خدمات تخصصی سئو یا استخدام یک شرکت بازاریابی ویدیویی حرفه ای در YouTube خواهد بود. این شرکت ها برچسب ها و توضیحات ویدیوی YouTube شما را بهبود می بخشند و همچنین اطمینان از افزایش بازدیدهای YouTube پس از استفاده از خدماتشان را تضمین می کنند و بسیاری از آنها در صورت دریافت تعداد بازدیدهای تأییدشده ، ضمانت برگشت پول را ارائه نمی دهند. بسیاری از این شرکت ها را بصورت آنلاین پیدا خواهید کرد. فقط کمی تحقیق کنید ، چند بسته را مقایسه کنید ، یکی از آنها را که مناسب شماست خریداری کنید و مابقی را در دست متخصصان حرفه ای بگذارید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا