دنیای وب

با استفاده از داوری آفلاین از خانه کار کنید

هرکسی می تواند این کار را انجام دهد. برای شروع به کسب درآمد از خانه با آربیتراژ خارج از خط ، کمی تحقیق و اندکی سرمایه لازم است. معنی این اساساً “خرید کم ، فروش زیاد” است. بازارهای مختلف امتیازات متفاوتی برای کالاهای مشابه دارند. به عنوان مثال عتیقه را در نظر بگیرید. به دلیل کمبود این مورد در بازار محلی ، ممکن است عتیقه های با کیفیتی که به صورت محلی فروخته می شوند ، دلار بالایی را بدست آورند. به دلیل تعداد زیاد خریدار و فروشنده در eBay ، قیمت های همان محصولات اصلی در eBay با قیمت بسیار کمتری فروخته می شود و قیمت را از طریق رقابت پایین می آورد. این مسئله عرضه ، تقاضا و درک بازارهای مختلف است. با سرمایه گذاری چند دلار و چند ساعت از وقت خود می توانید از خانه خود درآمد کسب کنید.

دو نوع متفاوت از داوری وجود دارد که کارآفرینان در آن شرکت می کنند ، یکی بصورت آنلاین و دیگری بصورت آفلاین. داوری آنلاین نیاز به درک درستی از بازاریابی اینترنتی و بهبود تبلیغات آنلاین دارد.

هر کسی که علاقه مند به فروش مجدد کالا در خانه باشد می تواند از آربیتراژ آفلاین استفاده کند و این ممکن است شامل استفاده از eBay یا Craigslist باشد ، یا ممکن است به هیچ وجه شامل استفاده از اینترنت نباشد.

درک بازارها

بازارهای مختلفی در اختیار شماست. سایت های حراج بین المللی مانند eBay بزرگترین بازار هستند و بیشتر اقلام با کسری از قیمت خرده فروشی برای همان کالای محلی در eBay فروخته می شوند. این استثنا یک مورد نادر است که به سختی پیدا می شود ، از این رو شما بازار پر از خریداران بالقوه ای دارید که علاقه کافی برای ارائه بالاترین قیمت دلار را دارند. این یک مسئله عرضه و تقاضا یا آربیتراژ خارج از اینترنت است. Craigslist وب سایت دیگری است که موارد مختلفی را در مناطق محلی لیست می کند. هر کالای قابل تصور می تواند در Craigslist فروخته شود ، اما تعداد خریداران کمتر است ، اما این می تواند با فروشندگان کمتری برای آن کالا همراه باشد و قیمت را افزایش دهد.

در داخل کشور معادن طلا وجود دارد که کالاها را با قیمت پایین به فروش می رسانند. بسیاری از مردم برای کالاهای بی کیفیت و با کیفیتی که هنگام فروش آنلاین ، ارزش فروش مجدد در بازار بسیار بیشتر است ، به بازارهای کک ، مزایده ، فروش گاراژ و فروشگاه های اقتصادی می پردازند. اگر بتوانید لیستی از موارد مورد حراج خود را با اطلاع قبلی کافی انجام دهید تا کمی تحقیق آنلاین انجام دهید ، حراج های املاک و مستغلات مکان های خوبی برای بازدید هستند. سپس می توانید قبل از ورود به مناقصه ، خود را با ارزش واقعی کالاهای موجود در بازار مسلح کنید. منابع دیگر کالاهای فروش مجدد ، ترخیص کالاهای جدید و بلااستفاده است.

نکته دیگر برای کسی که در مورد کسب درآمد بیشتر با آربیتراژ آفلاین جدی است ، گزینه خرید عمده اقلام است. وب سایت هایی برای عمده فروشان و حراج های عمده فروشی در eBay وجود دارد. یک نکته احتیاطی در مورد قراردادهای عمده فروشی این است که اطمینان حاصل کنید فروشنده از شهرت خوبی برخوردار است و کالاهای آسیب دیده یا نامرغوب را خریداری نمی کنید که سود خوبی نداشته باشد.

ابزار خود را انتخاب کنید

مهمترین قسمت اطلاعاتی که شما برای ایجاد این کار نیاز دارید ، دانستن ارزش کالای خود است. اگر اهل فن هستید ، با عناصر تکنولوژیکی تجارت کنید. اگر اطلاعاتی در مورد لباس یا کفش طراح دارید ، در وهله اول در این بازار فروش مجدد تجارت کنید. ناآگاهی از ارزش یک کالا در هر بازاری می تواند به ضرر منجر شود تا سود مالی. سهام کلید است و کوچک نگه داشتن آن مهم است. با حمل موجودی زیاد ، شما صندوق های سرمایه گذاری خود را گره می زنید و با تغییر در بازار که منجر به ضرر هنگام فروش کالای خود می شود ، به خطر می افتید. یک احتیاط در اینجا این است که قبل از خرید کاملاً تحقیق کنید تا در آربیتراژ آنلاین موفق باشید.

شروع کوچک

آربیتراژ آفلاین نیاز به سرمایه گذاری زیادی ندارد. افراد مبتدی ممکن است بهتر از کوچک شروع کنند تا بزرگ. به این ترتیب یاد می گیرید در حالی که با سرمایه کمتری می روید. حتی 50 تا 100 دلار می تواند مقداری موجودی را شروع کرده و آن را برای سود بفروشد. این به شما امکان می دهد در سفر خرید بعدی خود سرمایه بیشتری داشته باشید و سود بیشتری کسب کنید. یکی از راه های جمع آوری پول سرمایه گذاری اولیه این است که در مورد خانه خود تحقیق کنید تا اقلامی را که قبلاً در اختیار دارید و اکنون ممکن است بفروشید ، پیدا کنید. eBay یک بازار عالی برای فروش کالاهای جمع آوری شده و ملایم است.

شخصی که به داوری آفلاین بپردازد Arbitrageur نامیده می شود ، و برخی از افراد حرفه ای معتبر و سودآور را از این طریق انجام می دهند. این امکان را برای شما فراهم می کند که از خانه کار کنید ، ساعات کار خود را انتخاب کنید و امیدوارم کاری انجام دهید که از آن لذت می برید. اگر شروع به کار کوچک کنید و وقت خود را برای ساختن تجارت خود اختصاص دهید ، خطر کم است. می توانید نیمه تمام وقت را برای تکمیل درآمد تمام وقت خود شروع کنید یا اگر درآمد ندارید با هر دو پا بپرید. تمام آنچه شما نیاز دارید کامپیوتر ، دوربین دیجیتال و کمی فضای اضافی است. تحقیقات لازم را انجام دهید و خواهید فهمید که در قضاوت متخصص بودن آسان است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا