دنیای وب

با اضافه کردن این کلمات ساده به وب سایت خود ، پاسخ بازاریابی آنلاین خود را افزایش دهید

اگر می خواهید روشی تقریبا ساده برای افزایش چشمگیر قدرت فروش تبلیغات بازاریابی اینترنتی بدانید ، در این مقاله چگونگی نمایش شما به شما نشان داده خواهد شد.

اینو ببین:

یکی از بهترین راه های افزایش محموله های فروش آنلاین شما ، تکمیل آنها با صدا است. من سالهاست که این کار را می کنم و نتایج بسیار استثنایی بوده است.

با این حال ، یکی از دلایل نرخ بالای پاسخ من که صدای من به ارمغان می آورد ، ارتباط کمتری با وضوح صدای من یا میزان تکنولوژی بالای مورد استفاده من (اصلاً فناوری بالایی ندارد) و ارتباط بیشتری با برخی از “اضافات” خاص به صدا می افزاید.

و یکی از این اضافات این است که به سادگی بگوییم ، آنچه در این ضبط می شنوید در اینجا آمده است. قبل از گفتن چیز دیگری

چرا من این کار را می کنم و چرا این مسئله تا حد زیادی روی پاسخ من تأثیر می گذارد؟

این در واقع بسیار ساده است:

این کمک می کند تا شنوندگان اطلاعاتی را که می شنوند بفهمند و به خاطر بسپارند.

دلیل این امر این است که وقتی به افراد می گویید در مقدمه چه چیزی یاد بگیرند ، بلافاصله با یک ذهنیت در ذهن و نتیجه احتمالی در ذهن شروع می شود.

مثل این است که کسی قبل از خواندن آن به فهرست مطالب موجود در یک کتاب نگاه کند. از هر متخصص در خواندن سریع سؤال کنید و آنها به شما خواهند گفت که چگونه نگاهی به فهرست مطالب کتاب باعث می شود افراد به سرعت اطلاعات را جذب کنند.

این همان ایده با نمایش های صوتی شما است.

می دانم که بسیار ساده به نظر می رسد اما اصلاً کار می کند.

فقط بگو، سلام اسم من باب جونز است و در این ضبط X ، Y و Z را یاد خواهید گرفت… و خواهید فهمید که سطح پاسخ شما بسیار بالاتر از آن است که اگر تازه بهانه ای را برای گفتن شروع می کردید ، شروع کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا