دنیای وب

با این نکات بازاریابی رسانه های اجتماعی، رقابت را شکست دهید

اگر در سال‌های اخیر تغییر عمده‌ای بین تبلیغات و بازاریابی صورت گرفته است، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بوده است. فرصت استفاده از رسانه های اجتماعی برای رشد کسب و کار هر روز در حال افزایش است. نکات رسانه های اجتماعی که در این مقاله توضیح داده شده اند به کسب و کار شما کمک می کنند. ثبت نام در نمایه خود را تا حد امکان برای کاربران خود آسان کنید. در ارتباط با بازاریابی رسانه های اجتماعی، رویکرد قدیمی بازاریابی ایمیلی می تواند موثر باشد. نمایه در سایت های رسانه های اجتماعی اغلب به شما امکان می دهد دکمه های مختلف و فیدهای RSS اضافه کنید.

هر جا که فکرش را بکنید آنها را می خواهید، وبلاگ، ایمیل، وب سایت و هر مکان دیگری که فکرش را بکنید. سعی کنید پیوندهای خود را به پروفایل های دیگر نیز اضافه کنید تا منابع متعدد ترافیک را به وب سایت خود تشویق کنید. شما می خواهید ثبت نام و اشتراک در وبلاگ شرکت خود را برای مشتریان بالقوه تا حد امکان ساده کنید. مطمئن شوید که مردم دکمه ثبت نام را برای فید شما می بینند. این کار باعث می شود که فالوورها پروفایل خود را ترک کنند، پیام های شما را دنبال کنند و محتوای خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. به خاطر داشته باشید که مردم هنوز اینترنت کندی دارند، بنابراین اگر می توانید ابتدا دکمه اشتراک را دانلود کنید، توصیه می شود این کار را انجام دهید. هنگامی که از بازاریابی رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای کسب و کار خود استفاده می کنید، مهم است که محتوایی را که در آن قرار می دهید در نظر بگیرید زیرا نشان دهنده کسب و کار شما است.

اشتباهات می توانند به راحتی به اندازه اطلاعات خوب و محتوای خوب منتشر شوند. در حالی که این می تواند تبلیغات زیادی برای کسب و کار شما ایجاد کند، اغلب تبلیغاتی که می خواهید نیست. وقتی در توییتر پست می کنید، برچسب اضافه کنید. پس از ارسال یک به‌روزرسانی در حساب رسانه‌های اجتماعی، کافیست «#» را وارد کنید، سپس عبارت مربوطه را وارد کنید. به دقت فکر کنید که از کدام برند استفاده کنید و کدام گروه احتمالاً برای مخاطبان هدف شما ثبت نام می کند. هنگام کار با رسانه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کار خود، ایده خوبی است که انگیزه هایی ارائه دهید، اما نمی خواهید زیاد ظاهر شوید. هیچ کس خواهان تجارت اجباری نیست. مشتریان را در مورد پاداش های هفتگی یا تخفیف های اضافی در زمان مقرر مطلع کنید. بنابراین، مشتریان شما می توانند تخفیف دریافت کنند، اما آنها احساس نمی کنند که توسط چیزهایی مورد ضرب و شتم یا فریب خوردن قرار گرفته اند. ایجاد یک حضور آنلاین واقعی شما باید خود را در زمینه انتخابی مهارت نشان دهید. هرگز چیز مشکوکی پست نکنید فقط ویدیوهای مرتبط و مرتبط را که سرگرم کننده هستند پست کنید. این به ایجاد یک پروفایل عالی کمک می کند که سود زیادی ایجاد کند. رسانه های اجتماعی باید به عنوان راهی برای اطلاع خوانندگان در مورد اخبار و خدماتی که شرکت شما ارائه می دهد استفاده شود. به عنوان مثال، می توانید عکسی از یک رویداد جمع آوری کمک ارسال کنید و با جامعه خود ارتباط برقرار کنید. اطمینان حاصل کنید که از طریق عکس و نوشتن کارهایی که کارمندان شما انجام می دهند را ثبت کنید.

از هر چیزی که تصویر خوبی از کسب و کار شما ارائه می دهد استفاده کنید. مطمئن شوید که نمایه خود را به طور منظم به روز می کنید. کاربران شبکه های اجتماعی به به روز رسانی های مداوم عادت کرده اند و کمبود به روز رسانی می تواند مشتریان شما را دور کند. سعی کنید کبد را چندین بار در هفته تجدید کنید. رسانه‌های اجتماعی به معنای اجتماعی بودن هستند، بنابراین برای صحبت با مشتریان خود آماده باشید. اگر آنها شکایت یا پیشنهادی دارند، با آنها بحث کنید. اغلب به سوالات یا نظرات نگاه کنید، بنابراین به آنها توجه ویژه ای داشته باشید. برای هر پست در وبلاگ خود یک گزینه توییت مجدد اضافه کنید. این کار اشتراک گذاری پست ها را با دنبال کنندگان توییتر برای بازدیدکنندگان آسان تر می کند. این به فالوورهای شما اجازه می دهد تا بدون هیچ هزینه مالی اضافی برای شما تبلیغ کنند. اطمینان حاصل کنید که وقتی در صفحه رسانه های اجتماعی خود صحبت می کنید، به یاد داشته باشید. شما مسئول همه چیزهایی هستید که در این سایت ها پست می کنید و آنچه به اشتراک می گذارید اگر مراقب نباشید می تواند تصویر بدی به کسب و کار شما بدهد. در محتوای وب سایت خود، تلاش های خود را در شبکه های اجتماعی شرح دهید. این را می توان در یک متن یا یک پست ساده در حساب توییتر خود انجام داد.

از طرفداران خود برای ابراز علاقه به سایت رسانه های اجتماعی شما تشکر کنید. مقاله ای در مورد اثرات بازاریابی رسانه های اجتماعی محبوب و به طور گسترده به اشتراک گذاشته خواهد شد. فکر نکنید نتایج فوراً به دست خواهند آمد. ایجاد یک کمپین واقعا موفق رسانه های اجتماعی زمان می برد. شما باید با دنبال کردن افراد بیشتری در فیس بوک و توییتر روی افزایش شهرت خود کار کنید. وقتی این اتفاق افتاد، می توانید یک کمپین بازاریابی جدی را شروع کنید. در مورد کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی از طریق سایر ابزارهای بازاریابی خود صحبت کنید. وقتی شخصی یا شرکتی برای فید توییتر شما ثبت نام کرد، تأیید را تکرار کنید. این به حفظ سطح بالایی از اعتماد با مشتریان بالقوه شما کمک می کند. انجام این کار به مشتریان خود نشان می دهد که به آنها احترام می گذارید و نسبت به آنها احساس برتری ندارید. به احتمال زیاد با ارسال توییت و دنبال کردن آنها فالوورهای خود را حفظ خواهید کرد.

به یاد داشته باشید که در گذشته چه اتفاقی برای شما افتاده است. از این راهنما برای ایجاد یک طرح تجاری قوی و کسب سود بیشتر در آینده استفاده کنید. از اشتباهات خود درس بگیرید و با دنبال کردن آخرین به روز رسانی ها، به برنامه بازاریابی خود پایبند باشید. ببینید رقبای شما چگونه از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنند. دریابید که چه چیزی برای آنها مفید است و چه چیزی مناسب نیست. این به رشد کسب و کار شما کمک می کند و می تواند از شما در برابر عقب افتادن از رقبا محافظت کند. به مردم در اینترنت و سایت های رسانه های اجتماعی کمک کنید تا مانند شما باشند. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، می توانید تجارت معمولی را جذب کنید. به اطراف جایی که مردم در مورد صنعت شما سوال می پرسند به صورت آنلاین نگاه کنید و به آنها کمک کنید تا به پاسخ های خوبی برسند. اگر به این کار ادامه دهید، متوجه خواهید شد که مشتریان شما به مرور زمان افزایش خواهند یافت. اگر صاحب یک فید RSS هستید، همه وب سایت های شما همیشه باید به آن لینک دهند. این به خوانندگان و وبلاگ نویسان اجازه می دهد تا به اطلاعات حساب های رسانه های اجتماعی شما دسترسی داشته باشند. این کار باعث می‌شود افرادی که شما را می‌شناسند راحت‌تر شما را در هر کجا که هستید دنبال کنند. خوب است که عناوین فعال را در محتوای خود بگنجانید. خوانندگان شما اولین برداشت را بر اساس عنوان شما ایجاد می کنند.

شما باید به سرعت آنها را جذب کنید و توجه آنها را جلب کنید تا بتوانند به خواندن کل مقاله ادامه دهند. با یک عنوان خوب واقعا تلاش کنید. مقالات دوستانه و نظرات مفید را در صفحات وب سایت وبلاگ نویسان ارسال کنید. به یاد داشته باشید که کلمه کلیدی در بازاریابی رسانه های اجتماعی “اجتماعی” است. اگر شما مایل به اجتماعی باشید، مردم بیشتر احتمال دارد که متقابل شوند. یک راه آسان برای محبوب شدن بیشتر این است که با دیگرانی که وبلاگ هایی مشابه وبلاگ شما دارند، گفتگو کنید. این استراتژی همچنین می تواند مزایایی برای یک شبکه خوب به همراه داشته باشد. صبور باش. شما باید اعتماد مردم را با محصول خود جلب کنید. طول می کشد. به زودی شما یک لیست طولانی از مشتریان خواهید داشت. فالوورهای فیس بوک را با استفاده از لیست ایمیل خود برای اطلاع رسانی به آنها دریافت کنید. شاید قبلاً یک لیست ایمیل طراحی کرده باشید. شما باید برای آنها پیوندهایی را به سایت های رسانه های اجتماعی ارسال کنید. این به مشتریان فعلی امکان دسترسی آسان و کامل به شما را می دهد. یکی از راه‌های محبوب در رسانه‌های اجتماعی این است که به وبلاگ‌نویسان با تجربه که در مورد محصولات یا خدماتی که می‌فروشید می‌نویسند اجازه دهید تا برای بازدیدکنندگان وبلاگ شما مقاله بنویسند. در هر صورت، می توانید ترافیک بیشتری ایجاد کنید. اگر از شما دعوت شده است که وبلاگ های مهمان را در جای دیگری دعوت کنید، مطمئن شوید که می توانید از قرارداد بک لینک دریافت کنید. همچنین باید به وبلاگ نویسان دیگر اجازه دهید بک لینک های خود را داشته باشند. دنبال کنندگان این وبلاگ نویس ممکن است به دنبال اطلاعاتی در مورد سایت شما باشند. راه های زیادی وجود دارد که می توانید شروع به ترکیب کنید شبکه های اجتماعی و استراتژی های بازاریابی اینستاگرام با شرکت شما تعداد رسانه های اجتماعی که می توانند به شما کمک کنند حضور آنلاین و یافتن مشتریان جدید را به دست آورید، باور نکردنی است. این مقاله باید به شما در معرفی کسب و کارتان کمک کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا