دنیای وب

با این نکات پتانسیل اینترنت پرسرعت را به حداکثر برسانید

بیشتر ما به اتصال اینترنت بستگی داریم. بسیاری از آن برای رسانه های اجتماعی و اخبار استفاده می کنند ، برخی از ما برای کار از آن استفاده می کنیم و همه آنها از آن برای سرگرمی استفاده می کنند. بنابراین ، وقتی اینترنت با سرعت بالا قبلاً گیر می کند ، نه تنها ناامیدکننده است بلکه می تواند طاقت فرسا باشد. این نکات به شما کمک می کند تا ارتباطات موثر را در تمام مراحل ، از راه اندازی تا عیب یابی ، طی کنید.

1) در مورد پیشنهادات شرکت تحقیق عمیقی انجام دهید. فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید هنگام انتخاب بهترین برنامه در نظر گرفته شود ، مانند دستگاههای پشتیبانی شده ، کاربران و نیازهای جریان ویدئو. مساله ای که اغلب نادیده گرفته می شود. خانه های بزرگ با دیوارهای زیاد یا موانع دیگر به خدمات پر سرعت اینترنت پر سرعت نیاز دارند.

2) مهم نیست که یک مودم خوب یک روتر ضعیف می تواند همه چیز را خراب کند. برای بهره مندی بیشتر از اینترنت پرسرعت ، در یک روتر خوب با رتبه بندی قوی در افزایش ظرفیت و اتصالات ثابت سرمایه گذاری کنید.

3) گاهی اوقات یک راه حل ساده غیرممکن به نظر می رسد. کابل های شل ، گرد و غبار جمع شده و گرم شدن بیش از حد می تواند منجر به اتصالات ضعیف شود. تمام تجهیزات تکنولوژیکی باید در یک محیط تمیز و کنترل شده نگهداری شوند تا قدرت تماس را حفظ کنند. تقویت کننده Wi-Fi همچنین می تواند به افزایش دامنه روتر کمک کند.

4) شبکه را ایمن کنید تا از همسایگان کنجکاو در جهت حرکت در شبکه جلوگیری کرده و سرعت آن را کاهش دهید. بیشتر شرکت ها هنگام نصب اینترنت پرسرعت رمزهای عبور خصوصی را تشویق می کنند ، اما این رمزها را می توان پس از نصب تنظیم کرد.

5) مرورگر ، از جمله تاریخچه ، کوکی ها و برگه های قدیمی را تمیز کنید. هیچ یک از این عوامل به طور قابل توجهی سرعت را تحت تأثیر قرار نمی دهد ، اما جمع آوری اطلاعات می تواند باعث ایجاد و کاهش تدریجی اینترنت شود.

6) کاهش سرعت در صورت ترکیب با ویروس یا بدافزار بیشتر می شود. امیدوارم که یک آنتی ویروس خوب مطمئن شود که این اصلاً مشکلی ایجاد نمی کند. تا آن زمان ، مهم است که به روزرسانی ها برای برنامه آنتی ویروس خود نصب کنید ، زیرا ویروس ها نیز به طور مداوم سازگار می شوند. برای ایمنی ، اسکن کامل رایانه با نرم افزار ضد بدافزار می تواند برنامه های مشکوک را شناسایی کرده و به کاربر در حذف آنها کمک کند.

7) مرورگر را ارتقا دهید و گزینه ای را متناسب با نیازهای فعلی خود انتخاب کنید. مشابه نکات قبلی ، یک مرورگر ارتقا یافته و ساده شده سرعت پردازش اینترنت پرسرعت را افزایش می دهد. اکثر رایانه ها اجازه نصب چندین مرورگر را می دهند ، بنابراین آزمایش هر مرورگر با برنامه ها و وب سایت های مورد علاقه خود یک روش عملی برای انجام این کار است. صرف نظر از مرورگر ، فقط از ابزارها و افزونه های لازم استفاده کنید و مواردی را که فضا اشغال می کنند حذف کنید.

8) کامپیوتر خود را مرتباً خاموش کنید. این کار باعث قطع عملکرد رایانه می شود و عملکرد کلی رایانه را بهبود می بخشد. این زمان خرابی امکان نصب به روزرسانی ها را نیز فراهم می کند.

هیچ یک از این نکات گران و وقت گیر نیستند. اصلی ترین مشکلی که مردم با آن روبرو هستند ، تحقیق نکردن قبل از تصمیم گیری است. حتی کسانی که خود را از نظر فنی پیشرفته نمی دانند می توانند تحقیقاتی انجام دهند و نظر متخصصان را جویا شوند. در تمام مراحل کار مراقب باشید و فقط مواردی را که از شرکت های معتبر می آید بارگیری کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا