دنیای وب

با فیلم ها بازدید بیشتری از وب سایت خود داشته باشید

هر روز هزاران بازاریاب وابسته با همین مشکل روبرو می شوند. “چگونه می توانم به اندازه کافی به سایت های خود مراجعه کنم تا بتوانم بدون صرف هزینه زیاد سود کسب کنم؟”

شما به احتمال زیاد بارها این سوال را از خود پرسیده اید و هنوز جوابهای رضایت بخشی وجود دارد. شما بهینه سازی موتور جستجو ، پرداخت به ازای هر کلیک ، تبلیغات الکترونیکی ، بازاریابی مقاله را امتحان کرده اید … نام آن را می گذارید. به نظر نمی رسد هیچ چیزی باعث ترافیک لازم برای رونق کسب و کار اینترنتی شما و کسب درآمد شود.

یکی از روش های بسیار آسان و مقرون به صرفه برای افزایش فروش شرکت های وابسته و جلب بازدید از وب سایت شما ، استفاده از سایت های ویدیویی آنلاین است.

فیلم های آنلاین بسیار محبوب هستند و راهی عالی برای هدایت بازدید به وب سایت های شما هستند. فیلم ها برای شما در دفتر خانه یا هرجایی که می توانید یک دوربین کوچک قابل حمل تنظیم کنید بسیار آسان هستند. فقط استفاده از فیلم های خانگی کوچک فرصت خوبی برای جذب بازدید بیشتر به وب سایت یا پیوندهای وابسته شماست.

اگر اهل فن نباشید استفاده از ویدیوی وب ممکن است برای شما ترسناک به نظر برسد ، اما از ایجاد ویدئوهای با کیفیت بالا که می توانید به سرعت در Google Video بارگذاری کنید و از طریق آن بازدیدکننده داشته باشید به وب سایت یا پیوند وابسته شما تعجب خواهید کرد که چقدر ساده و پرهزینه است.

سایت ویدئویی هر روز میلیون ها بازدید کننده دارد. این یک فرصت عالی برای شماست که می توانید تعداد زیادی از بازدیدهای هدفمند را به صورت رایگان به سایت خود برسانید.

بازاریابی ویدئویی را امتحان کنید تا از امروز بازدید بیشتری برای دستیابی به وب سایت یا پیوند وابسته خود داشته باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا