دنیای وب

با یک ضربه از نردبان بازاریابی بالا بروید

افراد وقت زیادی را تلف می کنند تا بفهمند کدام استراتژی بازاریابی مثر است. آیا می خواهید نظرات ، مهارت های نوشتاری یا مقاله خود را بدست آورید؟ آیا روزانه ساعت ها وقت خود را صرف خواندن توصیه های متخصصان خوش فکر در مورد نحوه هدایت بازدید به وبلاگ خود می کنید؟ انرژی خود را صرف آنچه دیگران به شما می گویند انجام ندهید. بازاریابی شخصی با شما شروع می شود – درست است. در عمق شما بهترین تاکتیک های بازاریابی خود را می دانید. استعداد خود را پیدا کنید و آن را به طور مداوم به جمعیت نشان دهید.

این کاری است که شما انجام می دهید.

  • یکی از مهارت های بازاریابی را که در آن مهارت دارید انتخاب کنید.
  • به خودتان ترتیب دهید که این کار را مرتباً انجام دهید.
  • قبل از انتظار نتایج بزرگ ، آن را به مدت شش ماه از برق وصل کنید.

ساده؟ آره آسان است؟ شماره موثر؟ چالش برانگیز.

فرض کنید می خواهید بازدید از وب سایت خود را افزایش دهید. مشاوره استاندارد معمولاً به این روش مثر است. یک وبلاگ بنویسید و از همه 12 شبکه اجتماعی بخواهید آن را بخوانند و نظرات خود را بنویسند. آیا وقت و حوصله انجام این کار را دارید – حتی با یک دوست خوب؟ سایر توصیه های خسته کننده شامل – مشاهده این وبینار ، بارگیری متن آن مصاحبه و مطالعه ده خبرنامه در هفته است. کی زمان دارد براش؟

هنگامی که من جوان بودم و سعی می کردم مقداری خرد مالی کسب کنم ، بینی خود را در صفحات سهام روزنامه دفن کردم. یک روز دایی من روزنامه را به آرامی از من گرفت و گفت: “هر روز فقط یک چیز یاد بگیر. اما هر روز این کار را انجام بده.” من این کار را انجام دادم. حدس بزن چی شده؟ من از نظر مالی بسیار باهوش هستم.

خسته شده اید که برای دیدن همه وبلاگ های مشاوره و ارسال پاسخ های خالی در شبکه های اجتماعی فقط برای جلب توجه تلاش می کنید؟ این طرح را امتحان کنید.

  • بفهمید چه چیزی به شما علاقه مند است و در چه چیزی مهارت دارید
  • مطمئن شوید که رضایت شما را جلب می کند.
  • مرتباً این کار را انجام دهید.

ما فقط انرژی زیادی داریم. ساعاتی از روز را با ذهن پراکنده سپری نکنید و به دنبال بهترین ابزار بازاریابی خارج از بازار نباشید. به درون خود نگاه کن با اشتیاق خود هدف خود را تغذیه کنید. نه تنها در نهایت با اینترنت و ترافیک موجود در سایت آشنا خواهید شد ، بلکه فردی شادتر و سازنده نیز خواهید بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا