دنیای وب

برای تبلیغ محصولات و خدمات خود از بازاریابی فروم استفاده کنید

در این روزهای تجارت آنلاین ، دیدن صعود یک تجارت جدید از ماه به صفر به 20000 دلار در ماه مانند امید به برنده شدن در قرعه کشی است. متأسفانه به دست آوردن سریع این نوع پول بدون اطلاع قبلی از بازاریابی اینترنتی دشوار است – و این ممکن است غیرممکن باشد.

اکنون برخی از افراد هستند که با کسب و کار خود شروع به درآمد چند صد دلاری می کنند. من می بینم که این اتفاق مدام رخ می دهد. راز آنها یافتن جایگاه خوب ، ایجاد محصول خوب و اجرای یک طرح بازاریابی محکم است. یکی از تکنیک هایی که بسیاری از مبتدیان با موفقیت زیادی استفاده می کنند بازاریابی در انجمن است.

تعداد زیادی از انجمن ها به صورت آنلاین وجود دارد و من مطمئن هستم که می توانید یکی از آنها را در مکان خود پیدا کنید. با جستجوی فروم در Google در تالارهای خود شروع کنید ، یا به سادگی از یک فهرست انجمن مانند “Big Boards” بازدید کنید تا گروهی از تالارها را در بخش خود پیدا کنید. همانطور که گفتم ، یافتن تالارهای گفتمان بسیار آسان است.

اکنون که چند فروم را در جایگاه خود پیدا کردید ، وقت آن است که بازاریابی در مورد آنها را شروع کنید. شما باید تلاش کنید حداقل 2 پست انجمن در روز ارسال کنید. در پایان ماه ، 60 پست در انجمن ایجاد خواهد کرد و در پایان سال ، 720 پست در انجمن خواهد بود. شما به راحتی می توانید از یک مبتدی به یک “متخصص” فورا تبدیل شوید.

مطمئن شوید که در انجمن ها دوستان زیادی پیدا کرده اید. برخی از شما س ifال می کنند که آیا می خواهید یک پروژه مشترک انجام دهید ، برخی می خواهند استراتژی های خود را به اشتراک بگذارند ، برخی می خواهند با شما در اسکایپ صحبت کنند و برخی دیگر فقط می خواهند همکار شوند. هک ، اگر می توانید عشق زندگی خود را در انجمن lol برآورده کنید ، تعجب نکنید.

اما به طور جدی ، انجمن ها برای ارتباط با دیگران و همچنین دستیابی به ارتقا website وب سایت عالی هستند. هرچه بیشتر ارسال کنید ، احتمال اینکه افراد روی پیوند موجود در امضای شما کلیک کنند ، چیزی بخرند یا در خبرنامه شما مشترک شوند ، بیشتر است.

یکی از انجمن هایی که من در آن عضو هستم ، فرومی به نام “انجمن جنگجو” است. این انجمن بازاریابی اینترنتی است و شماره 1 مجمع بازاریابی اینترنتی در اینترنت است. افراد هر روز با پرسیدن س joinال به هم می پیوندند و در عرض چند دقیقه ، به س theirالات آنها پاسخ داده می شود – و برخی از بهترین مشاوره ها ارائه می شود.

اگر می خواهید چیزهای بیشتری در مورد بازاریابی اینترنتی بیاموزید و از تلاش های خود کمک و پشتیبانی بگیرید باید به این انجمن بپیوندید. اما این تنها مجلسی نیست که به آن می پیوندید. حتماً بیرون بروید و در تالارهای خود به انجمن ها بپیوندید و در آنها شرکت کنید. تعلل نکنید – همین حالا اقدام کنید!

این یک روش عالی و رایگان برای منفجر کردن بازدید شما است. فروش شما افزایش می یابد ، مشتریان جدیدی به دست می آورید و یک روز ، باید انجمن خود را ایجاد کنید. می توانید از این به عنوان استراتژی بازاریابی اجتماعی خود استفاده کنید. چیزی به نام “داشتن” ترافیک وجود ندارد. این یک چیز قدرتمند است.

موفق باشید با استفاده از انجمن ها در تجارت اینترنتی خود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا