طراحی و سئو وب سایت

برای تبلیغ مشاغل نوپا از نشانک گذاری اجتماعی استفاده کنید

رسانه های اجتماعی معمولاً با ارتباط از طریق توزیع سروکار دارند ، که برای شرکت ها به معنای هدف قرار دادن محصول ، مقاله یا خدمات شما از طریق جذب مشتری یا مشتری است. به طور کلی ، محصولات ، خدمات و مقالات شما عمیق شناخته شده اند و در ارائه محتوای با کیفیت از طریق کانال های شما موفق خواهند بود. بازاریابی اجتماعی نزدیک به 900 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و همه آنچه را که فکرش را می کنید پوشش می دهد. رسانه های اجتماعی علاوه بر جذب مشتری و خواننده بالقوه ، با بهینه سازی موتور جستجو نیز مرتبط هستند. رسانه های اجتماعی عنصری منحصر به فرد است زیرا به شما کمک می کند محتوای خود را برای مخاطبان خود تبلیغ کنید و از طریق افرادی که محتوای شما را با دیگران به اشتراک می گذارند و از طریق سئو سایت باعث ایجاد ترافیک می شود. از همه مهمتر ، رسانه های اجتماعی همراه با بررسی های آنلاین به ایجاد اعتماد در شرکت کمک می کنند و تقریباً هر مارکی که فکرش را بکنید به همین دلیل از شبکه های اجتماعی استفاده می کند. به این فکر کنید: دو شرکت را مشاهده می کنید که خدمات یکسانی را ارائه می دهند. یکی 250 لایک در فیس بوک دارد ، دیگری 43 مورد – کدام یک از اینها را دوست دارید؟ بنابراین مهم نیست که خرده فروش آنلاین ، خرده فروش آنلاین ، خدماتی مانند شهریه یا ساخت وب سایت را ارائه می دهد ، شبکه های اجتماعی می توانند به شما در ایجاد یک تجارت آنلاین کمک کنند. گوگل تخمین زده است که تا سال 2015 ، مصرف کنندگان انگلستان 40 میلیارد کالا و خدمات را بصورت آنلاین خریداری کرده اند. توجه داشته باشید که این ممکن است عوارض جانبی دیگری به جز سردردهای همراه داشته باشد. در اینجا لیستی از محبوب ترین سایت های رسانه های اجتماعی و کاربردهای آنها آورده شده است: فیس بوک برای به اشتراک گذاشتن عجله دارد. این می تواند یک محصول ، مقاله یا خدمات باشد. به طور خلاصه ، کبد را به بیشترین تعداد ممکن تقسیم کنید. توییتر آخرین اخبار در مورد همه موضوعات است. اجازه ندهید کلمه جدید احساس کند که در مورد محصول صدق نمی کند. محصولات جدید و آماده فروش سهام جدید بسازید – توییتر در همه کارها تبحر دارد. + Google بخشی از ترکیب این دو است و به همان اندازه در بهبود موتورهای جستجو نیز مهم است. وبلاگ نویسی یک روش عالی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و تخصص با خوانندگان ، مشتریان و مشتریان یا پیروان خود است. این یک روش عالی برای جذب بازدید کنندگان وب سایت خود از طریق موتورهای جستجو است. YouTube بستر ویدئویی برای مخاطبان گسترده است. شرکت ها همیشه از آن برای فروش محصولات و خدمات استفاده می کنند. از آنجا که موتورهای جستجو موتور جستجو هستند ، فیلم ها اغلب در نتایج موتور جستجو رتبه بالایی دارند. برای کسب درآمد دوم نیز می توانید از تبلیغات YouTube استفاده کنید. Smart est و سایر سایت های انتشاراتی در نمایش محصولات قابل مشاهده تبحر دارند. اگر شرکت شما چیزی را به صورت آنلاین می فروشد ، خواه یک محصول یا خدمات باشد ، مطمئن شوید که در Pinter est و سایت های مختلف بررسی پست می کنید.رسانه های اجتماعی و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مکان خوبی در موتور جستجو برای محتوای منحصر به فرد است که به خوبی به اشتراک گذاشته شده است و به خوبی به وب سایت های دیگر مرتبط است. با اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی ، افراد بیشتری می توانند از آن در فیس بوک لذت ببرند ، در توییتر توییت کنند یا یک پین در Smart est به اشتراک بگذارند. پیوندها برای سئوی خوب مهم هستند و پیوندهایی از وب سایت به شما می دهند و در هر صورت می توانند برای صفحات وب خاصی هدف قرار گیرند. منظور من از یک صفحه وب راه حل یا خدمات یا مقاله خاصی است. همچنین صادرات صفحات وب Google را تضمین می کند. این بدان معناست که برای اطمینان از یافت شدن آن در موتورهای جستجو ، در پایگاه داده شما گنجانده شده است. بهترین سایت های رسانه های اجتماعی را برای کسب و کار خود پیدا کنید برای یافتن بهترین سایت های رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شما ، شرکت شما چه نظری دارد. اگر شرکت شما کالا یا خدمات می فروشد ، از سایت های رسانه های اجتماعی که عکس و فیلم نمایش می دهند برای فروش محصول استفاده کنید. YouTube ، Pinter est ، Delicious و Instagram همه در نمایش محصولات خوب هستند. اگر در یک فروشگاه اسباب بازی هستید ، از محصول خود فیلم تهیه کنید ، عکس های حرفه ای خوبی بگیرید ، در این سایت ها جستجو کنید و مطمئن شوید که عکس ها و فیلم ها را مستقیماً به محتوای وب سایت خود پیوند می دهید. اگر در eBay یا یک خرده فروش فروشی می کنید ، سعی کنید مستقیماً به صفحه محصولی که مشتریان بالقوه می توانند خرید کنند پیوند دهید. و این محصولات را در فیس بوک یا وب سایت ، صفحه Google+ و Twitter خود ارسال کنید. برای ارائه دهندگان خدمات ، چرخش کمی در تبلیغات رسانه های اجتماعی ضروری است زیرا ارائه دهندگان خدمات اغلب در وسط رسانه های اجتماعی و وب سایت های مبتنی بر مقاله قرار دارند. در مورد بازرگانان نیز همین امر صادق است. اگر می توانید پیشنهادی را نشان دهید که دارای عکس یا آرم است و تصاویر یا عکس ها را به تصاویر پیوست کنید. برای نمایش خدمات خود از ویدئو استفاده کنید – اگر می توانید توضیحات مشتری را دریافت کنید ، این گرد و غبار طلا است. به طور منظم در وبلاگ خود منتشر کنید و مقالاتی با ایده درباره شرکت ارسال کنید. این لینک به شما کمک می کند تا با همه مشتریان اعتماد کنید ، مهارت های خود را به نمایش بگذارید و به شما کمک می کند تا افرادی که می خواهند مشتری جدید باشند پیدا شوید. تبلیغات اجتماعی اگر بودجه دارید ، فیس بوک تبلیغاتی را از طریق کلیک مانند Google Ad Sense ارائه می دهد یا می تواند برای کسب درآمد استفاده شود. این اغلب موارد است. برای هزینه های عضویت ، کاربران از طریق کلیک تحت فشار قرار می گیرند و این اطمینان می دهد که هر بار مقاله یا محصول جدیدی به آنها اطلاع داده می شود. به نظر می رسد که آزمایش ها و شکست ها و برخی از شرکت ها به خوبی انجام می شود ، اما برخی از آنها در ناباوری گم شده اند. اگر هر روز مطالب زیادی منتشر می کنید ، کار سختی است.شرکت های بزرگتر افراد را استخدام می کنند ، کاری که بسیاری از استارت آپ ها بودجه و زمان لازم برای انجام آن را ندارند. به شما کمک می کند تا حساب های اجتماعی خود را از طریق یک سایت سندیکای خودکار به روز کنید. استراتژی شبکه اجتماعی مرحله 1: ایجاد یک صفحه فیس بوک ، حساب توییتر و صفحه Google+ برای کسب و کار شما این موارد برای همه مشاغل کاربرد دارد و همه به SEO کمک زیادی می کنند. اطمینان حاصل کنید که علاوه بر + Google+ ، یک صفحه کسب و کار در Facebook نیز دارید. با این کار جزئیات زندگی شخصی و رسانه های اجتماعی شما از دید مشتریان یا مشتریان پنهان می ماند و گزینه های بهتری در ارتقا business تجارت خود به شما ارائه می شود مرحله 2: سایت های رسانه های اجتماعی را پیدا کنید که بیشترین اهمیت را برای تجارت شما دارند. ببینید آیا وب سایت شما محصولات را می فروشد ، لیستی از نشانک ها و سایت های ویدیویی آنلاین را که ممکن است پیدا کنید ایجاد کنید و یک حساب ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که از YouTube استفاده می کنید. خواه تجارت شما برای خدمات ، اطلاعات یا بازاریابی وابسته باشد ، می خواهید تا آنجا که ممکن است گسترش دهید. از سایت های وبلاگ نویسی مانند Tumble ، Blogger و WordPress استفاده کنید. org برای ایجاد ارتباط با وب سایت ها و سرویس های خود تلاش کنید و سعی کنید هنگام ارائه خدمات برای به نمایش گذاشتن تخصص خود در زمینه خود ، محتوای جدیدی ایجاد کنید. که نصب آن آسان است و به محض بروزرسانی سایت ، اطلاعات را به شبکه های اجتماعی ارسال می کنید. همانطور که می توانید تصور کنید ، در وقت زیادی صرفه جویی می شود. اما مراقب باشید و اطمینان حاصل کنید که وب سایت خرده فروش آنلاین به همان شکلی است که دوست دارید. سندیکای خودکار محدودیت هایی دارد و اکثر پیوندها و تصاویر آنطور که دوست دارید ظاهر نمی شوند. با این حال ، و به ویژه با دسترسی به وبلاگ ها از طریق فیدهای RSS ، اکنون زمان مناسبی برای ارتقا business تجارت خود از طریق رسانه های اجتماعی است. همه رسانه های اجتماعی نمی توانند به این صورت سندیکایی شوند ، اما یک وب سایت ایجاد شده از طریق یک شرکت تولیدی سندیکایی ارزش ایجاد یک حساب کاربری برای رشد تجارت شما را دارد. هرچه فضای رسانه های اجتماعی بیشتری اختصاص دهید ، بهتر است. مرحله 4: از # هشتگ ها استفاده کنید هر بار که پست می کنید ، مطمئن شوید که از # هشتگ های مناسب استفاده می کنید. به کاربران کمک می کند هنگام جستجو در داخل ، آن را پیدا کنند. بنابراین اگر لاستیک در eBay بفروشم ، #tyres ، #cartyres ، #car ، #treys خوب هستند و برای اخبار ورزشی ، # اخبار ورزشی ، # فوتبال # کریکت و غیره عالی هستند. مرحله 5: پس از شروع انتشار محتوای 2.0 در جهان ، در صورت نیاز به ایده ، حساب خود را مرتباً بررسی کنید. به وب سایت هایی که از قبل فکر می کنید برای تجارت شما مهم هستند نگاهی بیندازید و به س questionsالات و ایده ها پاسخ دهید. هنگام پاسخ دادن ، سعی کنید به جای استفاده از آن ، کمک کنید ، حتی اگر مترجم خوشایند نباشد.متخصصان دائماً به جلو حرکت می کنند. مرحله شماره 6- دیدن اهداف توییتر و Google+ شما دارای موضوعات پرطرفداری هستند ، از جمله موضوعات مشهوری که مردم درباره آنها صحبت می کنند. ارزش دارد یک جستجوی عجیب و غریب در توییتر انجام دهید تا ببینید مردم در مورد شرکت شما چه می گویند و وارد بحث می شوید. این یک روش عالی برای ایجاد روابط است و امیدوارم موثرتر باشد. مرحله 7: نظارت بر موفقیت ثابت شده است که نظارت بر موفقیت در شبکه های اجتماعی بسیار دشوار است. برخلاف نتایج جستجوگرها که با کلیک و بازدید قابل اندازه گیری است ، به دلایل مختلف در شبکه های اجتماعی بسیار ساده نیست. هنگام ارائه اطلاعات ، ممکن است متوجه شوید که 10 نظر در مورد یک داستان نشانه موفقیت است ، در حالی که 100 ویدیو از یک ویدیوی YouTube تولید می شود که هیچ ارتباط مشخصی با فروش ندارد. بعید است بلافاصله ظاهر شود. خوب است به خاطر داشته باشید که حتی اگر افراد از طریق رسانه های اجتماعی دسترسی مستقیمی به سایت شما نداشته باشند ، ممکن است بعداً مجبور شوند که دوباره برگردند. همیشه به یاد داشته باشید که رسانه های اجتماعی قرار است به اشتراک گذاشته شوند ، بنابراین هر چیزی ، خواه یک نظر باشد یا یک توییت خوب.
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا