دنیای وب

برای دیگران ارزش بیاورید – چگونه ثروتمند شویم

سعی نکنید فردی موفق باشید، بلکه فردی با اهمیت باشید. او در روزگار ما موفق محسوب می شود که بیشتر از چیزی که به دست می آورد، به دست می آورد.
– آلبرت انیشتین

یکی از کلمات مورد علاقه بسیاری از مردم که به معنای “برای کسانی که بسیار داده می شود، بسیار لازم است”. این بسیار نادرست است. در واقع، وقتی به یک موفقیت بزرگ تبدیل می شوید که برای شما متولد می شود، چیزی به شما داده نمی شود. شما آن را دریافت خواهید کرد. دوم، هیچ چیزی از شما خواسته نخواهد شد. شما یک انتخاب آزاد دارید تا کاری را که می خواهید انجام دهید. در عین حال می خواهم به شما متوسل شوم. من از شما خواهش می کنم که آزادانه با مرد یا زن مهمی که انیشتین در بالا ذکر کرد انتخاب کنید. و من فکر می کنم انجام این کار برای شما هرگز دشوار نخواهد بود. هر مولتی میلیونر دیگری که من می شناسم در مورد اینکه چقدر می توان تجربه سرگرم کننده و هیجان انگیزی را آزادانه به دیگران داد صحبت کرده است.

کریستین کومافورد، مشاور چند میلیون دلاری، مشخص شده است که نیمی از کل ثروت خود را اهدا کرده است. او همچنین می گوید که این یکی از شادترین تجربیات تمام زندگی او بوده است. و مانند بسیاری از کارهایی که از شما می‌خواهم انجام دهید، لازم نیست منتظر بمانید تا میلیون‌ها درآمد کسب کنید، تا بتوانید آن سطح از رضایت را تجربه کنید.

از کوچک شروع کنید، اما از همین حالا شروع کنید. دلایل، سازمان‌ها و حتی افرادی را که می‌توانید به آنها کمک کنید (نه لزوماً پول، به یاد داشته باشید که زمان با ارزش‌ترین دارایی شماست) پیدا کنید. زندگی را در مقیاس کوچک شروع کنید که به معنای آزادانه دادن است.

سپس با افزایش موفقیت شما، تا جایی که می توانید بخشش خود را افزایش دهید. شما شادی، رضایت و کیفیت زندگی روزافزونی را از درگیری خود با مردم و دنیای اطرافتان به دست خواهید آورد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا