دنیای وب

برای فروش خانه خود در Busy Atlanta Market 2009 با یک نماینده لیست متخصص در وب مصاحبه کنید

طی 24 ماه گذشته ، به ویژه در بازارهای بزرگ شهر مانند آتلانتا ، رسانه های چاپی املاک و مستغلات به نفع تبلیغ آنلاین لیست ها و خدمات ناپدید شده اند. تبلیغات در اینترنت همچنان در حال پیشرفت است. توانایی نمایندگی ها در ارائه جزئیات لیست پیشرفته ، مصرف كنندگانی را به خود جلب كرده است كه می خواهند به راحتی به هر قسمت از اطلاعات آنلاین دسترسی داشته باشند تا قبل از ورود آنها به وسیله نقلیه بتوانند جستجوی خود را آغاز كنند. در یک بازار شلوغ سال 2009 آتلانتا با سهام عظیم و کند ، تمایز بسیار مهم است. با تقریباً 45000 خانه تک خانوادگی و 10 هزار واحد مسکونی برای خرید در دسترس ، فروشندگان و نمایندگان فعلی انگیزه بزرگی برای درک و اجرای بازاریابی اینترنتی با تأثیر بالا دارند.

معیارهای جستجوی قابل برنامه ریزی ، چشم اندازهای پرندگان ، چشم انداز خیابان ها ، حیاط خانه ها ، پارکینگ ها ، امکانات رفاهی ، سازه های مشکوک ، آب و توپوگرافی اطلاعاتی است که خریداران منطقه آتلانتا از آنها برای از بین بردن املاک و مستغلات موجود در منابع اضافی استفاده می کنند. منطقه مترو آتلانتا دارای دو سیستم MLS با همپوشانی قابل توجه است ، بنابراین بسیاری از نمایندگی ها مشخصات هر دو را ذکر می کنند. در عمل ، یک سیستم چند لیستی یک زمینه بازی برابر ایجاد می کند ، بنابراین عوامل فعال بیشتر احتمال دارد که خارج از محتوای این سیستم ها تبلیغ کنند تا از لیست های خود استفاده کنند. وب سایت های قدرتمند خاص منطقه مانند Atlanta Journal Homefinder ، Craigslist ، Backpage و Creative Loafing به سرعت توسعه یافته اند و شامل موارد اضافی مانند ابزار نقشه برداری و تورهای عکس می شوند. با این حال ، حتی در صورت رایگان بودن تبلیغات ، نمایندگان لیست از این فرصت ها کم استفاده می شوند.

بازاریابی تخصصی آنلاین در مجموعه مهارت های بیشتر نمایندگان گنجانده نشده است. نمایندگان باتجربه فناوری که واقعاً بازاریابی اینترنتی و ارتقا property دارایی را در اختیار دارند بی نظیر هستند. یک مثال از قطع ارتباط معمولی ، سایت لیست املاک و مستغلات است که با آدرس آدرس منزل نمایه می شود. کدام خریدار قبل از جستجوی خانه رویایی هدف خود ، آدرس شما را می داند؟ چند نماینده وب سایت شما را برای انتقال خریدار به سمت سایتی که جذاب ترین ویژگی های خانه شما را نشان می دهد ، ارائه می دهد؟

و مهمتر از همه ، نماینده شما چگونه می تواند رتبه اول صفحه در Google را برای خانه شما کسب کند؟ گاهی اوقات ، من لیست هایی را می بینم که یک لینک آموزنده در بخش یادداشت ها برای لیست MLS قرار می دهند ، بنابراین فقط توسط نمایندگان قابل مشاهده هستند. اگر این تنها نمای آنلاین از مسیر سفر به خانه مجازی بود ، همه ضرر می کردند. مصرف کننده ای که برای دسترسی به لیست دسترسی عمومی به وب سایت می پردازد ، برخی از اطلاعات فوری را از دست می دهد. وقتی این خطا را می بینم ، می دانم که این نماینده تجربه محدودی در بازاریابی اینترنتی دارد. احتمال این که این خانه در Google رتبه بالایی داشته باشد بسیار ناچیز است.

صفحات توصیفی املاک که رتبه بالایی در Google دارند نتیجه “قرار دادن” لیست کارگزاران بزرگ در سایت های املاک و مستغلات ملی نیست. در انبار بزرگ خانه های شهری ، حومه ای و روستایی در آتلانتا ، جستجوی خانه می تواند به سرعت خریداران را گیج و ناامید کند. موفق ترین تبلیغات آنلاین برای خانه شما ، محصولی با دقت ساخته شده است که توسط نماینده ای اداره می شود که می داند هنگام شروع جستجو ، چه چیزی واقعاً مهم است. اگر پارک ملی Battlefield Mountain Battlefield، Avenue of East Cobb یا میدان رزول مقصد محبوب نزدیک خانه شما باشند ، نماینده این اطلاعات را برای گرفتن ترافیک بیشتر در آدرس صفحه وب ترکیب می کند.

س questionsالات مربوط به مصاحبه برای کمک به شما در شناسایی یک نماینده فهرست وب متخصص که قادر به ایجاد یک کمپین بازاریابی با تأثیر بالا برای فروش خانه شما است:

* وب سایت های املاک و مستغلات محلی و ملی که خانه من در آن لیست می شود کدامند؟

* چند بار اطلاعات لیست خانه من را در این سایت ها به روز می کنید؟

* مصرف کنندگان با چه کلمات کلیدی می توانند خانه خود را در صفحه اول Google پیدا کنند؟

توضیح دهید که چگونه تکنیک های SEO را در برنامه کلی بازاریابی خود گنجانده اید.

* نام دامنه خاصی در منطقه آتلانتا که شما به مشتریان بالقوه کمک می کند تا خانه من را پیدا کنند چیست؟

* آیا از یک عکاس حرفه ای برای نمایش خانه من از داخل و خارج استفاده می کنید؟

* چند عکس در تور خانه من نمایش داده می شود و چه وب سایت هایی را نمایش می دهد؟

* آیا برای ایجاد علاقه بیشتر اطلاعاتی به عکس ها اضافه می کنید؟

* چند ثانیه طول می کشد تا خریدار تور من را بارگیری و مشاهده کند؟

* آیا می توان یک تور عکس به خانه من از طریق ایمیل ارسال کرد؟

آیا می توانید مثالی از لیست های دارای تأثیر بالا به من نشان دهید؟

* آیا من را در پروسه راهنمایی می کنید که چگونه خریدار خانه من را به صورت آنلاین پیدا کند؟

* آیا تمام جزئیات نمایه من را در منوی صفحه اصلی من که مخاطبان آن را مشاهده می کنند ، به من نشان می دهید؟

* آیا ایمیل های هفتگی دریافت می کنم که تعداد بازدیدها را برای بازدید مجازی در خانه نشان می دهد؟

در شلوغ بازار املاک و مستغلات آتلانتا در سال 2009 ، پاسخ به این سالات و مزایای ناشی از آن تمایز مهم بین بهترین افراد فروش و کسانی است که نمی توانند به میز پایانی برسند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا